iti spun ca e identic deoarece : sun la magazinu de piese ( nu dau nume sa nu se zica ca am ceva cu ei , inafara faptului ca sunt super ok si ma ajuta si cu sfaturi mecanice nu doar piese ) si le zic asa : ma nu stiu ce are atv ca la frana de motor chitaie ceva pe la variator si scapa frana , (inainte sa sun am desfacut capacu de plastic desfacut variator etc ( totul ok exceptand ceva mizerie de la ultima balaceala ) Ei zic sa desfac si ambreajul umed ( in motor ) ca acolo se afla un rulment unisens care e posibil sa fie uzat sau arcul largit . Desfac toata treaba si gasesc asa : oala de la ambreaj uzata dar inca merge ( acum atv se tureaza putin mai mult sa plece de pe loc + ca nu mai transfera asa de bine cuplul din motor la roata spate ) gasesc si rulmentul ( cu semnul outside ) si ma uit la el . Da aveau dreptate baietii , este uzat dar , constatand defectul prea tarziu e uzat putin si restu .
Dupa asta sun pe baieti si le zic : mai uitati rulmentu e ok cu exceptia unei uzuri , zi cat costa unu nou . Atunci ei imi zic asa : original , 3 saptamani si aprox 380 ron , aftermarket 200 ron ( poate e putin mai mult ca nu mai retin exact ) si este pe stoc , Ok trimite pe cel pe licenta , a 2 a zi vine rulmentu care da , il montez invers e o chestie de sens intre cel de kq si CF ( unu are sageata celalalt are semn cum sa il montezi ) troc poc ,, nu merge , desfac ma uit si da e pus invers , schimb asamblez , probez si da este ok doar ca , la o anumita turatie face urat ca si cum ceva se rupe , desfac scot rulmentu nou , il montez pe cel vechi si am comandat : saboti ambreaj + rulment+oala ambreaj + simeringuri si ce mai trebuie acolo .
Trimit retur rulmentu si aflu ca e de Cf de 500 .
inca ma dau cu rulmentu praf deoarece cand voi schimba ( asta cand nu va mai pleca de pe loc ) tot ce tine de ambreajul umed .
sper ca ati inteles