salut,
nu este o problema faptul ca ai ceva mai multa apa in vasul de la radiator. Reprezinta o problema sa ai mult peste maxim (adica aproape plin vasul de apa). Daca ai prea multa apa in vas, in momentul in care motorul se supraincalzeste sau dupa ce opresti atv-ul pentru 10 minute de odihna, motorul mai degaja caldura si incalzeste apa la temperature de fierbere, moment in care apa se dilata si nu are unde sa se mai duca, drept pentru care iti va bufni afara pe la busonul de umplere. Evident ca te vei panica si vei reveni cu intrebari. Acel vas de apa se numeste si vas de expansiune si este gandit tocmai pentru a lasa apei loc sa se dilate si apoi sa revina.
Daca lasi sub minim, in momentul in care apa se mai evapora, scade si mai mult nivelul si in loc pompa de apa sa traga apa din vas, va trage aer si motorul se va supraincalzi. Si iar o sa revii cu intrebari. Ceea ce nu este rau, doar iti explic.
Acelasi lucru se intampla si la automobilele rutiere, nu doar la atv-uri.