e cazul sa-mi prezint si eu jucaria! E cumparata in februarie, insa abia am reusit sa strang 110 km in acest timp. L-am achizitionat DOAR pentru a insoti baiatul cel mic in plimbari usoare, deci fara off-road. Juniorul are 10 ani si a invatat sa conduca pe un 107 cc, inca de la varsta de 7 ani, acum avand un 125 ceva mai nou, dar la fel de ... prost (!). In fine... Sa revenim...
Worker-ul are carte din 2010, insa cred ca e mai vechi. Am gasit piese cu date de fabricatie 2008, dar nu mai are nicio importanta. Oricum nu ma intereseaza prea mult, ca si valabilitatea lor, neumbland pe drumuri publice! Locuiesc in Magura (Bacau) si am... aratura in spatele casei...
Deplasarile cu el au fost scurte, neindraznind sa ma aventurez prea departe, insa doar din cauza...chinezului de 125 care e un dezastru! In paranteza fie spus, are suduri si platbanda pe el ca un tanc, plus bascula spate schimbata de atatea suduri! Iar am deviat de la subiect!...
Ce am facut pana acum la Worker: ambreiaj schimbat (mai mergea cel vechi, insa e mai bine asa), demontat senzorul de la frana de picior si repus in functiune si placute schimbate (toate; era cazul).
Ca imbunatatiri fata de starea initiala: oglinzi, semnalizari fata, LED-uri peste tot (in afara de faruri !), proiector central 18W (foarte OK, recomand). Cutia am mutat-o la maxim spre spate si i-am montat niste lampite LED galbene, dragute, pe colturi, vizibile si din spate, si din lateral. Toate sunt ieftineli, dar functioneaza, si asta e important! Imi pastrez resursele financiare pentru lucruri esentiale, cand o fi cazul!
Ce ar fi de facut este ... gresarea tuturor componentelor in miscare. E necesar, avand senzatia ca se misca un pic greut, mai ales la pornire. Precizez ca nu are niciun joc evident, nicaieri (rulmenti, pivoti , cardane, directie, totul e teapan!) Problema majora e cu timpul disponibil! Dar nu cred ca sunt singurul... Am sa incerc si varianta de a-l duce la un service specializat. In Bacau ar fi Scooter Speed (nu am auzit doar laude despre ei!). Am auzit ca ar mai fi Service Anania in Roman... Am sa ma hotarasc...
Atasez cateva poze...
Bafta la ateveala !!!
Scuze, uitasem: montat voltmetru in carcasa bord si curatat toate mufele cu spray, mai putin cele de UP si DOWN, carora le voi rezerva alt tratament, separat si cu atentie... Pe HIGH ramane aprins N-ul verde...