Carlisle Act Sau Terra Cross ?
#1
Posted 11 April 2016 - 05:47 PM
#2
Posted 11 April 2016 - 07:18 PM
Eu iti recomand BH ! Am avut ACT pe atv de nou si .. le-am dat jos dupa 1000 km . Nu pot sa iti spun doar parerea despre ACT ca le-am avut pe atv .
Legat de greutate , de cat cc e can amu ? E outlander sau Renegate ? Daca e outlander iti sugerez pe 25" ca altfel vei simpti nevoia sa il latesti putin .
#3
Posted 12 April 2016 - 07:31 AM
#4
Posted 12 April 2016 - 08:30 AM
Outlanderul de 500 are 49 de cai si nu cred ca ar avea probleme la ce gume ii montezi ! Am avut BH si pe KQ care la ponei era egal cu al tau dar mai slab la cuplu . ACT nu aveau prea mare grip si asta ma costat un bulbar spate de Polaris .( am pus frana si nu sa oprit doar in atv-ul din fata , viteza cam 50 km/h distanta de franare cam 6 metri pe iarba pamant uscat . Cand am blocat efectiv rotile am inceput sa merg cu sania ) . Alt neajuns a fost stabilitatea care cam lasa de dorit .
#5
Posted 12 April 2016 - 08:47 AM
#6
Posted 12 April 2016 - 09:27 AM
Am mutat topicul deoarece aici ii este locul.
#7
Posted 12 April 2016 - 09:35 AM
Iti recomand pe 25 pt o stabilitate mai mare . Va scadea putin inaltimea atv-ului dar va fi mai stabil in viraje si pe teren inclinat .
#8
Posted 12 April 2016 - 01:33 PM
#9
Posted 12 April 2016 - 01:39 PM
#10
Posted 12 April 2016 - 01:48 PM
Iti recomand pe 25 pt o stabilitate mai mare . Va scadea putin inaltimea atv-ului dar va fi mai stabil in viraje si pe teren inclinat .
si cum ar fi cu 26 si flanse/distantiere?
nu ar creste stabilitatea distantierele?
PS: scuze colegii ca ma bag in discutia voastra...., caut si eu ceva raspunsuri de la persoane mai experimentate in acest domeniu
#11
Posted 12 April 2016 - 02:07 PM
BH 1 pe 25 au 46,6 kg
BH 2 pe 25 au 37,2 kg
Terra cross pe 25 au 42 kg
Va spun din experiența proprie ca si greutatea contează in pante abrupte cu iarba sau noroi. La motoare medii
A avut sau are cine ITP Terra cross? Ne poate împărtăși păreri pro sau contra ?
#12
Posted 12 April 2016 - 02:12 PM
Si 26 si distanțiere , nu ma pricep dar nu tragi prea tare de motor, si grup?
nu stiu colegule...
de asta intreb si eu pe aici
#13
Posted 12 April 2016 - 03:49 PM
si cum ar fi cu 26 si flanse/distantiere?
nu ar creste stabilitatea distantierele?
PS: scuze colegii ca ma bag in discutia voastra...., caut si eu ceva raspunsuri de la persoane mai experimentate in acest domeniu
Cu 26 scade stabilitatea ridicandu-se centrul de greutate dar creste capacitatea de trecere peste obstacole marindu-se garda la sol. Stabilitatea cere se pierde se compenseaza cu acele distantiere de care pomenesti.
#14
Posted 12 April 2016 - 04:59 PM
da, clar, multumesc!
#15
Posted 12 April 2016 - 06:46 PM
Alte păreri despre Carlisle ACT ?
#16
Posted 12 April 2016 - 09:35 PM
Momentan eu am BH 1 pe 26 + distantiere fata + spate de 45 mm . Pot spune ca acum e alt atv . ( In iarna am achizitionat si alte telescoape in ideea de al face mai bun ) dar dupa schimbarea gumelor + distantiere ma joc cu atv-ul altfel . Alta stabilitate si alt grip . Cu outlanderul standard imi era frica sa fac cerculete ( aveam impresia ca va venii peste mine ) Acum pot face dar , nu sunt adeptul si parca gumele spate opun ceva rezistenta .
Legat de puterea motorului + gume = totul tine de setarea ambreajului . Daca cautati vedeti atv de 500 cc cu gume de 27 28 + lifting si alte dracii si ca bonus mai fac si willy !
facand o paranteza legata de puterea atv-ului si greutatea gumelor pot spune ca ies cu un atv de 29 cai ( vre-o 9 cred ca sunt pusi doar de reclama de catre producator ) incaltat cu BH 1 si care se tine destul de ok . Putin mai lenes fara de altul cu aceeasi motorizare dar gume mai usoare . Tin sa precizez ca intre ele e o diferenta de vre-o 6000 km ! Cel cu BH e mai vechi !
#17
Posted 13 April 2016 - 02:58 PM
Experienta si parerea mea.Si eu am avut ACT pe 26 din fabrica pe atv-ul meu.Auzisem de la colegi ca nu sant ok si am incercat sa le vand de noi dar n-am primit mai mult de 150e pe toate asa ca am ramas cu ele.Adevarat sant usoare si prezentabile dar atat.Au 4 pliuri si se inteapa f usor si intr-o creanga de rug, iar pana se rezolva doar cu snur(peticele lipite pe interior le scuipa la umflare).Am cred cate 10 snururi pe anvelopa.Nu am curaj sa plec cu ele mai departe de casa.Calca vizibil pe coama(aceasta s-a uzat disproportionat la presiune de 04-05 bar) de aceea aderenta e scazuta.Petru iesirile mai lungi folosesc Duro Power Grip pe 26 montate pe jante DWT de care sant multumit(calitate-pret).
Acum imi fac cu ochiul niste Kenda Bear Claw HTR pe 8 pliuri.Nu stiu ce greutate au dar nici nu ma intereseaza.Nu cred ca influenteaza prea mult performantele atv-ului daca nu faci extrem.Mai important consider ca ar fi stilul de conducere de exemplu.