Dinli 901
#1
Posted 29 October 2007 - 12:19 AM
#2
Posted 29 October 2007 - 05:56 AM
#3
Posted 29 October 2007 - 06:59 PM
#4
Posted 29 October 2007 - 07:02 PM
#5
Posted 29 October 2007 - 07:03 PM
#6
Posted 30 October 2007 - 06:40 PM
#7
Posted 30 October 2007 - 08:07 PM
#8
Posted 31 October 2007 - 09:15 AM
#9
Posted 31 October 2007 - 09:40 AM
#10
Posted 31 October 2007 - 09:50 AM
#11
Posted 18 November 2007 - 11:37 PM
Attached Files
#12
Posted 27 November 2007 - 09:10 AM
#13
Posted 28 November 2010 - 10:41 AM
Citid pe un forum nemtesc am aflat ca se potrivesc cu mici diferente pivotii de la nisan micra.Ce spuneti de asta ? Ati incercat ? Ar fi o economie semnificativa
Attached Files
#14
Posted 28 November 2010 - 10:58 AM
#15
Posted 28 November 2010 - 04:17 PM
#16
Posted 28 November 2010 - 10:36 PM
Daca vrei te ajut eu cu traducerea daca nu e prea mult.
#17
Posted 29 November 2010 - 02:02 PM
asta e topicul..eu l-am tradus cu google translate..dar nu cu f mare succes
Poate ma poti ajuta cu un rezumat..merge ori nu merge
Salut,
Cristi
#18
Posted 05 December 2010 - 02:30 PM
Pana la urma am reusit sa-l pornesc si am dat o tura cu el..dar greu..greu..daca acum cand e 1 grada afara o ia as agreu..la iarna nu cred ca mai reusesc sa-l pornesc.
Sa fie bujia ?
Edited by cobu, 05 December 2010 - 02:31 PM.
#19
Posted 07 December 2010 - 10:54 PM
tu incerci sa l pornesti fara soclu? ca nu o sa ti o i a niciodata mai ales la temperaturi dastea scazute, vezi ca e langa carburator soclul la dinli parca, si mai uite te si tu la bujie si eventual pune i un ngk iridium
#20
Posted 08 December 2010 - 05:51 PM
Si astazi am dat o tura pe plaja cu el si a fost circ pana l-am pornit desi afara a fost foarte cald.
Am dat la automat de vre-o 4 ori si nu a vrut.Noroc ca am cumparat un spray pentru pornire si i-am dat cu ala in furtunul de admisie aer si a luat-o imediat.
Trebuie neaparat sa ii curat bujia sau sa gasesc pe undeva sa ii cumpar bujie iridium .Ai idee Robert pe unde as gasi in cta ?