Salut prieteni
Am deschis acest nou topic pt ca am vazut ca nu exista unul dedicat pt New Force Moto. Daca ma insel rog administratorii sa il mute in locul potrivit.
Sa ma prezint : ma numesc Dacian sunt din Stei , Bihor((momentan locuiesc in UK) am 36 ani si sunt nou si mandru posesor al unui atv NFM 500, an de fabricatie 2009, achizitionat in luna iunie. Nu l-am prezentat pana acum pt ca a fost supus unui amplu proces de refurbish care a implicat service consumabile (ulei+filtru motor,filtru aer,uleiuri in diferentiale, reparare radiator+fan, schimb bujie,refurbish carene decolorate), iar rezultatul arata ca in pozele de mai jos. Tot service-ul l-am facu eu dupa ce in prealabil am dat jos de pe net manualul de service cf moto 500 2a !
Sper sa va placa si ma bucur ca m-am alaturat comunitatii atv-istilor din Romania!
Nfm
#1
Posted 23 August 2016 - 03:38 PM
#2
Posted 23 August 2016 - 03:57 PM
Salut Dacian si bine ai venit!
Topicul l-ai deschis foarte bine si, chiar daca ar mai fi fost un altul deschis, tot aici ar fi trebuit sa postezi deoarece, in categoria "ATV-ul meu" ne prezentam atat pe noi cat si atv-ul/urile noastre. Apoi completam cu tot ceea ce mai facem pe la ele.
Revenind la tine, ti-a iesit o treaba foarte buna din maini. Pot spune ca arata ca nou. Foarte misto ideea cu proiectorul ala din mijloc. Mie imi place foarte mult.
#3
Posted 23 August 2016 - 05:45 PM
Multumesc mult pt urari si aprecieri!
O sa incerc sa fiu cat mai activ pe forum!
Numai bine !
#4
Posted 23 August 2016 - 10:30 PM
Te salut si eu si iti spun bine ai venit !
Parca nu te-asi lasa aici singur in categoria asta mixta si te-asi muta in grupa CF-urilor deoarece consider ca este aproape identic. Ce parere ai ?
Nici aici nu este gresit unde ai postat. Iti las tie sa decizi sa spui unde doresti.
#5
Posted 23 August 2016 - 10:43 PM
Eu de la început am precizat ca nu știu daca am postat unde trebuie dar având in vedere ca NF-ul este frățiorul CF MOTO -ului cred ca ar fi mai optim un topic dedicat doar NFM-ului .
Asta asa ca ai lăsat la latitudinea mea decizia
Numai bine!!
#6
Posted 23 August 2016 - 11:10 PM
Asta ar presupune sa construiesc un capitol destinat acestei marci ceea ce consider inutil deoarece esti in prezent singurul posesor al acestei marci. la noi in tara sunt in general putine astfel de ATV-uri.
#7
Posted 23 August 2016 - 11:38 PM
Sa il stapanesti sanatos si ma bucur ca ai recurs la aceasta migaleala dupa achizitie.
Si eu sunt de parere ca "e prea fratioru cf-ul" incat sa nu imparta aceeasi categorie.
#8
Posted 24 August 2016 - 11:08 AM
Deși posed acest ATV de puțin timp am realizat ca in afara de carenaj restul e in totalitate CF.
O întrebare puțin Off-topic : dealeri nfm pt România sunt aceeași cu CF? Întreb pt ca la toamna o sa il aduc in tara si as vrea sa știu de unde pot sa îmi iau piese pt el la nevoie!
Numai bine!
#9
Posted 24 August 2016 - 11:49 AM
La ei gasesti orice piesa.
#10
Posted 24 August 2016 - 11:53 AM
#11
Posted 25 August 2016 - 12:28 PM
felicitari pt refurbish, nice job, well done!
arata brand new!
jos cu palaria!
sa te bucuri mult de ea, si sa nu ai evenimente neplacute!
...chiar ar trebui sa pui si niste poze si cum arata inainte!
#12
Posted 26 August 2016 - 12:56 AM
Salut tuturor,
La cererea colegului apriliacluj o sa postez cateva poze cu atv-ul meu inainte de refurbish. Mentionez ca refacerea carenelor am planificat-o intial prin vopsire dar ulerior am gasit pe youtube o alta metoda mult mai putin costisitoare si mai rapida care nu presupune inlaturarea lor.
Reteta e simpla: un mix 50-50 de ulei de in fiert( boiled linseed oil) si diluant (paint thiner) mixat intr-un borcan dupa care se aplica cu o carpa curata pe carene si se freaca pana culoarea alburie dispare si carena isi capata culoarea naturala. Mie mi-a reusit din prima desi am avut de frecat vre*o cateva ore bune ( cu pauzele de bere de rigoare ). Puteti urmari intregul proces pe linkul youtube :https://www.youtube....h?v=KevwAZutZwI
Si pozele de-a lungul procesului:
Attached Files
#13
Posted 26 August 2016 - 09:12 AM
bun linkul, f util
multumim!
si inca o data felicitari!
#14
Posted 26 August 2016 - 11:48 AM
O sa încerc sa postez toate lucrurile DIY aici!
Numai bine!!!
#15
Posted 26 August 2016 - 05:05 PM
Am si eu o intrebare: este normal ca atunci cand pornesc la rece atv-ul sa se inece daca incerc sa il turez cu spritz? de asemenea puteti sa puneti un link pt curatarea carburatorului?
Multumesc anticipat!
#16
Posted 26 August 2016 - 09:59 PM
La carburatie, ca sa ai un mers rotund, este necesar sa il lasi sa se incalzeasca. In acest timp se incalzeste si carburatorul. Acest lucru ajuta la evaporarea benzinei. Cand este rece si ii dai spritz, de fapt il ineci, deoarece benzina nu reuseste sa se evapore si intra prea multa benzina ce nu este transformata in vapori.
Chiar daca este cald afara, la prima pornire foloseste putin de tot socul. O sa vezi ca merge mai bine.
#17
Posted 26 August 2016 - 10:17 PM
Numai bine!!
#18
Posted 16 January 2017 - 09:17 PM
Buna seara
Nu am mai postat de o vreme pe aici desi am citit constant forumul datorita faptului ca jucaria mea a stat pe tusa in ultima jumatate de an. In noiembrie am reusit sa o aduc din UK in Ro. Petrecand sarbatorile de iarna in tara am reusit sa imi dedic o zi pt hoinarit cu jucaria prin muntii Apuseni !
A fost prima mea experienta in off-road cu ATV-ul si pot sa spun ca senzatia traita este greu de descris mai ales ca traseul a fost in totalitate acoperit de zapada !!!
Partener de joaca a fost un Can Am 800 Renegade . Pot sa spun cu mandrie ca New force-ul meu nu a fost cu nimic mai prejos decat el ba mai mult , atunci cand am schimbat jucariile intre noi, Can Am-ul mi s-a parut mult mai instabil !
Acetea fiind zise am sa postez mai jos 2 link-uri cu aventura noastra ! Vizionare Placuta !
#19
Posted 17 January 2017 - 08:09 AM
A fost o iesire frumoasa. Si, asa cum ai spus, NF-ul tau nu a fost cu nimic mai prejos decat Can-am. Este normal, este real. Pana la un punct, toate sunt egale. Fie ca sunt Kymco, Linhai, Cf (NF), Polaris, SUZUKI, Yamaha, Can-am sau orice alta marca, sunt la fel. Merg la fel, au ghidon, au roti, au faruri. Diferentele se vad in alte situatii.
Nu trebuie sa te ingrijorezi ca nu merge NF-ul tau. Merge peste tot si oriunde. Insa conteaza cum este condus.
Pana atunci, invata sa mergi cu el prin padure. O sa vezi ca iti ofera satisfactii nebanuite. Si da, face fata provocarilor.
#20
Posted 17 January 2017 - 12:17 PM
Buna ziua
Multumesc pentru apreciere in primul rand ! Aducand discutia din nou despre cele 2 atv-uri pot sa spun ca diferenta am simtit-o cel mai mult la putere ( evident nu poti sa compari NF-ul de 33 cp cu 80 si ceva CP cat are Can Am -ul ) dar parerea mea este ca experienta de la ghidon isi spune intr-un final cuvantul . Cum pentru mine a fost prima iesire , eu nu stiam cu sa incalec ravenele, foloseam frana de picior tot timpul si opream motorul in locul celei de motor samd cred ca pentru inceput nu a fost deloc rau .
Urmatoare iesire va fi in martie sper cand voi reveni in tara si am planificat deja o alta aventura la munte ! Pana atunci o sa ma multumesc cu filmele postate de alti colegi de pe forum .
Va doresc un An Nou plin de .....aventuri off-road!!!
Edited by fuscus, 17 January 2017 - 12:18 PM.