Eu am fost sa vad acest ATV acum 2 luni... imi venea sa-l iau la capace pe proprietar la plecare.
Mi-a spus ca are atv ul de " toata viata" ...l-a dat baiatul de gol, nu domle il avem doar de 1 luna.
Apoi cu mersul perfect de care se lauda , la fata locului am descoperit ca :
- pe o evacuare scotea fum negru / pe cealalta fum alb ( e in doi cilindrii )
- avea o problema pe ambreiaj ( posibil de la role sau curea uzata )
- ghidonul nu voia sa vireze ( posibil 4x4 ramas cuplat ).
Asta am descoperit in doar 5 minute si nici nu a vrut sa negocieze.
Singurul atu erau franele, n-am vazut vreun atv sa franeze mai bine ca acesta.
Colegu' , iti urez sa te bucuri de achizitie , poti apela la mine pt sfaturi si sau recomandari de mecanic.
Multumesc,si da,cred ca sigur despre acelasi lucru vorbim. Neavand atv pana acum nu prea mi-am dat seama ce trebuie sa aive si ce nu, in fine,eram bucuros cand l-am vazut si pe moment am zis ca poate are un gunoi ceva de nu merge perfect.Am ajuns acasa si l-am luat la puricat sa vedem ce are de nu merge rotund.
M-am apucat sa il desfac pe la motor si cand ajung la filtru de aer, balta de ulei(m-am gandit ca sunt uzati segmentii si baga compresia in baie) asa ca m-am apucat de treaba.Am schimbat segmentii+garniturile de chiuloasa+semeringurie de la supape.Dupa ce am montat totul la loc am realizat ca mecanicul care a umblat inaintea mea a montat epuratorul invers,asa ca tot uleiul il baga in filtru de aer.L-am intors si s-a rezolvat problema,dar motorul tot nu mergea rotund.
M.am apucat iar de cautat si am descoperit ca nu incarca decat pe o faza,am schimbat magnetoul si acum incarca 14.4 cu pozitia aprinsa ,dar tot nu mergea rotund,asa ca am continuat cautarile.Am curatat rezervorul si carburatorul dar rezultatul era acelasi. Azi uitandu-ma pe la fire am vazut ca sodele lambda erau conectate intre ele asa ca m-am apucat de cercetat,dupa cateva minute am gasit si mufele unde trebuiau conectate(surpriza ca si astea erau conectate intre ele ) asa ca le-am conectat cum trebuie.Motorul merge mult mai bine(aproape perfect rotund), nu mai scoate fum, se accelereaza cum trebuie si parca se vede adevarata putere la plecarea de pe loc.Maine il scot la plimbare sa vedem mai bine rezultatele.
Acum revenind la cele spuse de Dvs:
-probabil ca nu incarca a ramas 4x4 cuplat si din cauza aia mergea greu ghidonul
- de ambreiaj nu stiu ce sa zic, cand l-am desfacut cureaua arata bine la fel si rolele, nu stiu cum trebuie sa traga un atv bun dar am urcat ceva pante cu el si nu a avut probleme, pe viitor ma ocup si de ambreiaj.
Un sfat e oricand binevenit
Edited by raulynio, 15 January 2017 - 09:04 PM.