Daca nu ai turometru, te ghidezi dupa apasarea accelerartiei. Cam pe la jumatate ar fi in regula sa te opresti. Asta nu inseamna ca daca ai nevoie de mai mult ar trebui sa te opresti. In niciun caz. Doar ca excesele nu fac bine.
Ar mai fi un criteriu, sa te orientezi dupa viteza de deplasare. un maxim de 60 km/h ar fi suficient. nu ai turatie mare la viteza asta de croaziera.
Vezi ca ai un atv puternic, ce te va face sa ii dai si sa ii tot dai. Nu te lasa condus de el. Mergi ponderat, nu te aventura, nu il incerca din primii km. El poate, tu nu poti. Cel putin, cat esti in rodaj cu el (800 km) mergi linistit. Asa o sa iti poti da seama cum sa stai pe el, cum sa il conduci.
Ai grija cu cine iesi si cum pun presiune pe tine sa ii dai gaz. Poti sa ai colegi de calitate sau nu. Totul tine de experienta fiecaruia.
Un alt aspect important: anvelopele tale nu sunt cele mai bune din lume pentru offroad. Asta nu inseamna ca nu sunt bune ci, inseamna ca ele nu pot face ceea ce poate face atv-ul. Vor patina mai repede, nu se vor agata ca cele ale colegilor tai, nu vor avea aceeasi stabilitate laterala ca a lor. Deci, prudenta. Nu exagerata dar, daca simti ca nu poti, inseamna ca nu poti.