Apa In Ulei La Cf Moto 500
#1
Posted 02 February 2018 - 09:00 AM
Garnitura noua chiuloasa verificata, fara probleme.nu am schimbat pompa de apa. Am avut si termostatul blocat. Este o cauza pompa de apa? Sunt din pitesti
Va multumesc.
#2
Posted 02 February 2018 - 09:11 AM
ti-am mutat topicul la sectiunea potrivita!
doar aici se va discuta despre problemele tale!
succes si spor!
#3
Posted 02 February 2018 - 09:44 AM
Salut, da poate sa fie si pompa de apa ca si problema, mai exact presetupa.
Edited by pitesti, 02 February 2018 - 09:49 AM.
#4
Posted 02 February 2018 - 09:49 AM
#5
Posted 02 February 2018 - 09:51 AM
Se poate fisura, se poate curba, se poate sparge.
#6
Posted 02 February 2018 - 10:13 AM
Se poate sparge asa repede? Curbata nu este. Apa nu a urcat mai mult de jumatate. Imi dadea bulburuci de apa p l garnitura de chiuloasa. Garnitura era dusa. Am schimbat.o cilindru in regula chiuloasa in regula. Termostatul lucra mai greu. La chiuloasa ne.am uitat dar nu se vede nimic. Maine ii schimb pompa de apa.
Pitesi. Cum pot sa iau legatura cu tine? Te ocupi si de reparat?
Edited by pitesti, 02 February 2018 - 10:35 AM.
#7
Posted 02 February 2018 - 10:20 AM
Poti sa spui si aici. Forumul suporta multe.
Nu, nu ma ocup de reparatii.
#8
Posted 02 February 2018 - 10:31 AM
#9
Posted 02 February 2018 - 10:36 AM
In afara de cele de mai sus, blocul motor fisurat pe interior sau camasa.
#10
Posted 02 February 2018 - 10:50 AM
#11
Posted 02 February 2018 - 11:03 AM
Se poate sparge asa repede? Curbata nu este. ..................
Nu este curbata chiulasa vizual, dar........ar fi trebuit verificat cu niste aparate speciale ,nu doar la ochi.
Daca a fiert motorul sunt sanse mari ca ea sa fie curbata totusi si garnitura sa nu reuseasca sa compenseze deformarea.
#12
Posted 02 February 2018 - 11:16 AM
Nu prea înțeleg modul în care puneți problema.
Logic ar fi să pleci dinspre lucrurile simple spre cele complicate și de la locurile cele mai probabile spre cele mai rare.
Ca și probabilitate ar începe de la pompa de apă după care la mare distanță ar fi de verificat garnitura de chiulasă și la care arderea ei poate fi constatată destul de ușor. Țin să vă aduc aminte că pentru a prăjii o garnitură la acest motor trebuie să insiști bine de tot. Nu mai vorbesc despre frecvența celorlalte defecte de la care ați început discuția.
#13
Posted 02 February 2018 - 11:32 AM
Mai este probabilitatea ca sa-i fi inghetat apa in motor. Dar deja intram in detalii adanci, si nu cred ca este pregatit pentru asa ceva.
#14
Posted 02 February 2018 - 12:16 PM
Antigel a avut. Pompa are un joc la ax. Se invarte greoi si are un orificiu infundat din cate se pare
Edited by apriliacluj, 02 February 2018 - 01:06 PM.
ortografia, si graba asta..., deh....
#15
Posted 04 February 2018 - 09:02 PM
Garnitură de chiuloasă arsă; când uleiul ajunge în baie, trece pe la garnitura de chiuloasă printr-o fisură în garnitură, între sistemul de ungere și cel de răcire. Pompa de apă nu trebuie să se învârtă fără să învârți motorul, dacă are joc și mai rău.
#16
Posted 04 February 2018 - 11:08 PM
Eu suspectez o mână criminală
Ori ți-a pus cineva o găleată de apă în baia de ulei, ori cu bormașina ți-a f...t o gaură-n motor, altă explicație nu văd.
#17
Posted 04 February 2018 - 11:41 PM
Mai sus spuneai ca schimbi pompa de apa. Ai schimbat-o ?
Nu cunosc daca presetupa defecta poate trimite apa in spre ulei cum s-a banuit mai sus ?
#18
Posted 05 February 2018 - 08:50 AM
#19
Posted 05 February 2018 - 09:13 AM
Surprinzător !
Nu mă așteptam la așa ceva.
Eu bănuiam că aplicând tangenta de 87,98 grade la suprafața chilasei, raportată la poziția soarelui față de planeta Saturn o să descoperi o nepotrivire de 13,4 grade hexazecimale.
Măi să fie, ce simplu a fost de fapt.
#20
Posted 05 February 2018 - 10:15 AM
Pai deh, nu toate CF-urile baga apa in ulei ci, doar al lui.
Bine ai venit Daniel! Asa se intampla cand se ajunge pe forum doar cu probleme.
Acum ai ocazia sa descoperi si sectiunea "ATV-ul meu". Hai sa te vedem.