Itp Terracross
#1
Posted 17 February 2010 - 12:12 PM
Am primit o oferta buna sa cumpar un set, imi plac profilele si sunt aprox = la greutate cu BH2, dar daca cineva ar avea greutatile exacte m-as bucura nespus.
#2
Posted 17 February 2010 - 05:45 PM
Sunt la greutate similare cu BH1 nu cu BH2.Deci putin mai usoare decat BH1.
Sunt niste pneuri foarte bune, nu mai te gandi si cateva zeci/sute de grame nu te pot influenta in alegerea ta.
Daca pretul e sensibil mai mare decat BH2, ia BH2.
Terracross au iesit in teste cu putin peste BH1 iar punctele slabe ale lui BH1 au fost eliminate la BH2. Deci probabil un comparativ intre BH2 si Terracross ar avea rezultate suprinzator de apropiate.
#3
Posted 17 February 2010 - 08:17 PM
La pret le-am gasit cu mult sub BH2 asa ca e clar... merg pe mana lor, maine le iau
#4
Posted 17 February 2010 - 09:54 PM
Si Terracross nu e la greutate similara cu BH1, este chiar mai usor cu 3,1kg.
Cat despre un comparativ intre Made in Taiwan si Made in USA, sa ne fie cu banat ! Adica cu banat, nu cu ban-at useri
Pentru documentatii de calitate: http://www.mud-throw...m/atv_mud_tires
Terracross: 39,9 kg
BH1: 43kg
BH2: 37,3kg
Adancimi profil
Terracross: 19,1 mm
BH1: 22,2 mm
BH2:18 mm
@Slayer: doar prin faptul ca iti iei Terracross si nu BH ai devenit eroul meu Cu prima ocazie cand ne vedem dau o bere !
1. Pune neaparat poze cu ele echipate !
2. As aprecia un PM cu pretul si vanzatorul, daca nu e "top secret"
3. E Terracross normal sau Terracross XD ?
Edited by Norian, 17 February 2010 - 09:56 PM.
#5
Posted 18 February 2010 - 09:13 AM
#6
Posted 18 February 2010 - 11:09 AM
#7
Posted 18 February 2010 - 03:31 PM
Mi-a mai scazut putin entuziasmul o rafala de critici de pe rockymountain... unde mai multi cumparatori au acuzat slaba rezistenta a flancurilor. E drept ca in teren dur cu multa piatra, grohotis, stancaraie...
#8
Posted 18 February 2010 - 04:51 PM
Norian. Afirmatia mea era bazata pe date citite in revista ATV Magazin dar nu pot reproduce, scana si altele de pe acolo fara acordul...
In fine. Maxxis BH1 25.4 diametru real. Greutate fata/spate 10.73/12.64 kg.
ITP Terracross RT XD tot pe 25 fata, 25,5 spate diametru real. Greutate 9.25/11.7 kg.
Rezultatele astea inseamna ce am zis eu, aproximativ egal ca greutate. O diferenta de 3,1kg dupa spusele tale pe toate pneurile ti se pare ca e ceva major nu? Mai ales daca tinem cont si de dimensiunile reale, de adancimea profilului, de durabilitatea in timp, etc... Ca sa nu mai spun ca nu vad unde e inexactitatea mea, am zis ca TC sunt putin mai usoare decat BH1.
Traiesc cu impresia ca ai confundat postul meu cu al lui Slayer, altfel nu ai nicio justificare
Cat despre afirmatia cum ca Made in Taiwan sucks si Made in USA the best, adu si argumente, cifre, ce vrei tu ca altfel ai facut doar o simpla afirmatie care nu cantareste nimic. Nici macar diferenta dintre BH1 si BH2
Slayer, sa le stapanesti sanatos si sa iti expui si aici parerea despre aceste pneuri care si eu le-am avut in vedere dar nu le-am gasit la nimeni la momentul achizitiei BH2. Si ca sa nu las loc de dubii, eu am luat BH2 la un pret fff bun, cca 16 mil. Adica mai putin de 100e per bucata, pret cu tot cu tva. A fost un moment cu reduceri f. bune la anumiti dealeri/importatori.
#9
Posted 18 February 2010 - 05:17 PM
3,1kg, sunt 3,1 kg ! Nu stii bancul? "2cm in plus si erai rege, 2cm in minus si erai regina"
Cat despre singura chestie buna la bh-urile lui d-rive, pretul la care le-a luat, mentionez ca la acelasi pret, chiar maine pot cumpara si eu un set de ACT.
Aceeasi adancime de profil 18mm si aceeasi greutate pe set: 37kg.
In felul asta, macar am satisfactia ca pe ele scrie clar "Made in USA" si ca nu am atv echipat cu "VOLKSREIFEN" (in traducere = anvelopa poporului)
Edited by Norian, 18 February 2010 - 05:18 PM.
#10
Posted 18 February 2010 - 06:06 PM
Sunt XD-uri nu se mai fac RT simplu de multisor, exact pentru faza cu flancurile.
Sambata ies cu ele si dau detalii de comportare in teren.
Le-am luat de la Authentic Spirit la un pret demential. Si daca le comandam din state erau mai scumpe.
@Norian Am soacra din Brasov asa ca vin destul de des in zona... poti da berea
#11
Posted 18 February 2010 - 06:11 PM
Cel putin eu stiu de ce mi-am luat BH2. Ca asa mi-a zis Petre, ca asa am vazut echipate atv-urile si unele quad-uri la "Paris-Dakar" si multe alte competitii de talie mondiala, ca asa am vazut si pe multe alte atv-uri la unii care fac lucruri remarcabile cu ele. Tu nu ti le-ai luat pentru ca sunt anvelopele poporului. Bun argument
#12
Posted 18 February 2010 - 06:29 PM
1- Te rog sa masori cu sublerul sau cu ceva adancimea profilului. Sunt curios daca e 19mm ca la RT sau la XD au adancit profilul ! E important de stiut
2- Vino in BV cu atv cu tot (sa le vad si eu) si dau cate beri poti duce
3- Astept poze !
4- Un pret, macar pe PM, poti pune ?
@d-rive:
Petre a facut misto de tine, nu vezi ca ruleaza cu CARLISLE MUDWOLF? Iar Catalina are la motan ITP MUDLITE. Numai tu ai BH
Corect, niciodata "anvelopa poporului", "lucratura diavolului" nu o sa imi incalte atv-ul
#13
Posted 18 February 2010 - 06:43 PM
Petre a facut misto de tine, nu vezi ca ruleaza cu CARLISLE MUDWOLF? Iar Catalina are la motan ITP MUDLITE. Numai tu ai BH
Corect, niciodata "anvelopa poporului", "lucratura diavolului" nu o sa imi incalte atv-ul
Daca vrei iti pun link cu ceea ce a zis Petre. MW foloseste doar pe noroi.
Iar la motan daca i-ar pune BH... l-ar ingreuna de tot.
Eu sunt posesorul unicului BH editie limitata... special pentru cel mai bun atv, Suzuki KQ.
Sa vezi ce rusinica va dau... cum va scot eu din cap si Kawa si ITP si tot ce vreti voi
#14
Posted 18 February 2010 - 06:46 PM
1. BH1 am pus ca asa era la moda: D si mai ales ca erau Mocca
2. in iarna asta toti cu BH1 in zona, ne-am luat-o de la Zapada de numa, ninci aderenţă mai ales laterala, chiar la 2 PSI ...
3 in toamna, la lut ud , aratau ca niste bostani Si la fel de aderente ...
4. BH2 e mai ok dar e prea scump si prea Volks, cineva tre sa mai si incerce lucruri noi ...
@Norian Daca nu gaseam TC imi luam ACT ... SA Moara restu de ciuda
Edited by Slayer, 18 February 2010 - 06:48 PM.
#15
Posted 18 February 2010 - 08:17 PM
In fine, as vrea sa va ganditi ca sunt si altii care mai citesc topicul asta si trebuie sa-si faca o parere corecta dincolo de glume si afirmatii de genul de mai sus...
#16
Posted 18 February 2010 - 10:19 PM
Numai daca se poate
Mersi
#17
Posted 19 February 2010 - 09:33 AM
Nu a spus nimeni ca este bine sa iti bagi degetele in priza sau ca lichidul de frana se poate folosi cu succes la polishatul masinii... ba din contra, consider ca amicul Slayer a punctat fara rautate cateva realitati:
1. A fost si este la moda, dincolo de virtutile reale ale gumei, ca lumea sa se echipeze by default cu BH.
2. BH nu este un profil de zapada. Ca, in calitate, de bun allrounder, face o figura onorabila si in special pe zapada inghetata, nota bene. Dar de aici si pana la a spune ca face legea in omat, e cale lunga...
3. BH nu este un profil de noroi. Din nou, un excelent bun la toate care nu te face de ras la mocirlit, insa nu exceleaza... Iar in lut clisos, sa avem pardon - ai vazut cum se incarca si refuza sa se mai descarce?
4. BH2 e scump si da, este bine ca lumea sa mai incerce si ceva nou...
La final si la urma urmei, atat BH1/2 cat si TC sau ACT fac cam aceleasi lucruri. ACT este usor orientat spre mud, pierzand puncte pe piatra / asfalt in timp ce BH si TC le vad ca fiind foarte similare. Astept cu nerabdare primele impresii ale lui Slayer, sa putem trage cateva concluzii reale... Faptul ca omu' a avut BH inainte reprezinta un avantaj in acest versus constructiv.
#18
Posted 19 February 2010 - 11:25 AM
Asta cu Made in....e extrem de discutabila. In general..conteaza brandul si nu locul in care are fabrica. In rest, totul tine de perierea ego-ului . Da, e un lucru bun sa nu te ghidezi dupa stereotipii,o fac si eu, dar pe proprie piele am constatat in timp, ca e tare greu sa te mentii pe liniuta pe care te deplasezi avand intr-o parte dorinta de a avea altceva decat "turma" si pe cealalta parte...o ...cadere in extrem..
E si periculos sa faci asta, pentru ca, risti sa pierzi in cel putin o privinta (oricare ar fi ea)...din incapatanare. Am patit-o si nu o data. Nu ma refer la cazul de fata, unde este foarte subiectiva treaba, ci in general.
Referindu-ne la dezbaterea asta (care oricum nu-si avea locul aici): Eu, am devenit mult mai pragmatic in ultimul timp. Nu mai stau sa consum prea mult timp (pe care oricum nu-l prea am) si energie, pentru a cauta cea mai buna oferta financiara, in schimb vreau cel mai bun lucru in raport cu destinatia lui. In concluzie, cand mi-am schimbat cauciucurile, l-am sunat pe Petre, in care am incredere totala cand e vorba de handling-ul unui atv si l-am intrebat ce gume sa-mi iau. Raspunsul a fost BH . Am ...mers pe incredere si n-am pierdut . Acum e adevarat ca, daca stateam in zona Sacele, (chestie pe care am mai spus-o ) BH-ul nu ar fi fost cea mai fericita alegere, dar deoarece ma dau..azi ici, maine colo, intamplator in noroi, intamplator in zapada...etc, am nevoie de un allrounder nu de ceva specializat. Ca allrounder, BH-ul si-a facut si inca isi face treaba (strict la mine ma refer), mai mult decat onorabil. Nu stiu daca e cel mai bun de pe piata, dar in opinia mea, prezinta cel mai bun raport calitate/pret. O fi el mai scump la achizitie, dar daca reusesti sa nu il tai vreo treaba atat de rau incat sa nu-l poti vulcaniza, cauciucul asta il cam schimbi odata cu ATV-ul, deci in timp diferenta fata de altele se estompeaza. Nu stiu nimic de Terracross, cat de bune sunt, cat de rezistente sunt, cat de....etc sunt, dar nici nu sunt genul de pionier (daca veniturile mi-ar permite nu m-as da in laturi sa fiu, dar asa....) cand e vorba de anumite lucruri.
In plus, parerea unui user , in special a unuia care a avut de-a face cu ambele, este foarte binevenita, dar o singura parere nu ma va putea determina sa-mi schimb alegerea .
In mintea mea e clar:
Daca ai bani+timp_sa_schimbi_rotile_cand_e_cazul+chef_s-o_faci , cel mai bine e sa ai mai multe seturi de roti, cu gume diferite, specializate pe : noroi, zapada, macadam.
Daca una din conditiile de mai sus (sau mai multe) nu sunt indeplinite, ai nevoie de un allrounder bun. Nu va excela in noroi, nu va excela in zapada, dar nici nu te va face de ras (aici ma refer la BH), iar pe piatra e Tata lor
#19
Posted 19 February 2010 - 12:24 PM
Is sus gumele...., dar impresii numai dupa iesirea de maine.
@Norian am masurat profilul: 20 mm cel de pe centru si 19,5 cel de pe margine.
Poze : 19022010439.jpg 593.63KB 372 downloads 19022010442.jpg 594.49KB 410 downloads[attachment=
25478:19022010441.jpg]
Attached Files
Edited by Slayer, 19 February 2010 - 12:25 PM.
#20
Posted 19 February 2010 - 12:30 PM
Sunt tare curios ce aderenta au, dar mai ales cat de rezistente sunt la uzura...(dar aia e longtime)
Edited by richelieu, 19 February 2010 - 12:31 PM.