Modificare reusita
Started by
RKN
, mai 20 2007 10:30
8 replies to this topic
#1
Postat 20 mai 2007 - 10:30
Cu modificarile astea am redus considerabil trepidatiile si zornaitul. Sunetul este pe masura
#2
Postat 21 mai 2007 - 04:22
superlucrare, am vazut-o live!
#3
Postat 21 mai 2007 - 11:23
Cat costa burduful elastic si toba de esapament ?
#4
Postat 22 mai 2007 - 04:31
Din foto vad ca este toba originala de 260 dar cu evacuarea schimbata. Vrem proiectul ........si sarumana mult..........
#5
Postat 31 mai 2007 - 03:24
deci.....ca sa zic asa,
racord flexibil 60
reductii strunjite 15
colier matiz 10
tampotn esapament dacia 10
final toba inox 50 (aprox)
manopera 00
mai ieftin decat asta.....
racord flexibil 60
reductii strunjite 15
colier matiz 10
tampotn esapament dacia 10
final toba inox 50 (aprox)
manopera 00
mai ieftin decat asta.....
#6
Postat 31 mai 2007 - 03:38
am revenit si cu ceva poze chiar daca sunt facute in graba...
Fisiere atasate
#7
Postat 31 mai 2007 - 08:14
in afara de sunet si de reducerea trepidatiei mai face ceva???ma gandesc la putere mai mare sau ceva de genu...ca de obicei daca de pe un motor iei jos toba merge mai tare si are putere mai mare,aici vad ca ai facut gaura finala mult mai mare, ajuta cu ceva???
#8
Postat 01 iunie 2007 - 01:08
QUOTE (Norbee @ May 31 2007, 09:14 PM) <{POST_SNAPBACK}>
in afara de sunet si de reducerea trepidatiei mai face ceva???ma gandesc la putere mai mare sau ceva de genu...ca de obicei daca de pe un motor iei jos toba merge mai tare si are putere mai mare,aici vad ca ai facut gaura finala mult mai mare, ajuta cu ceva???
tinand cont ca sitele au ramas la locul lor.....nu prea sunt modificari de genul asta:)...la urmatoarea operatie o sa scot cam tot din ea sa vad atunci, deocamdata am reusit sa-mi ating scopul (zornaieli, trepidatii, prezoane rupte, etc.)
#9
Postat 08 iunie 2007 - 01:19
VREAU SI EU!!!!