Jump to content



Highest Reputation Content


#118492 Prin Muntii Apuseni - 2015

Posted by andrei marius on 07 March 2015 - 07:38 PM

Am sa incerc sa fac o descriere a iesirii de anul trecut care din pacate a fost cam ploios dar implinit din punct de vedere al iesirilor, referire si la Cincis unde m-am simtit extraordinar.

 

Ideea excursiei sau "expeditiei" cum imi place mie sa o consider a fost sa fac un traseu lung, necunoscut in care sa gasesc provocari si sa ma scoata din aria de comfort al zonelor de offroad apropiate Aradului ,unde daca ceva rau se intampla pun mana pe telefon si sun dupa prieteni sa ma recupereze. Pe langa placerea de a calatori cu ATV si de a savura natura am dorit neaparat sa duc cu mine Caiacul gonflabil si troli motorul sa fac plimbari pe frumoasele lacuri ce le gazduie muntii Apuseni-Vladeasa.  Circuitul a fost gandit sa ma duca pe lacul Belis, Dragan si Lesu.

 

In prima zi am pornit destul de tarzior si prima oprire am facut-o la pensiunea Dallas Moneasa unde am innoptat, dimineata a urmat traversarea peste muntii Codru Moma de la Moneasa la Lunca, localitate nu departe de Pietroasa, trecerea a fost usoara pe un drum forestier cu peisaje superbe si unele treceri mai antrenante. A fost si o incercare esuata de a scurta ruta, in care m-am izbit de o zona plina de bucsusi si bolovani ,pe care am decis ca este mai sanatos sa o las balta pe motive de siguranta. Este riscant doar un echipaj.

Ajuns cu bine in Lunca am hotarat sa nu continui pe sosea pana in Pietroasa si am abordat ulitele si potecile satelor existente intre Lunca si Pietroasa

Ajuns pe platou in Padis, unde era planul sa campam, ne-am hotarat ca este prea multa multime si am decis sa mergem la Doda Pili, pe langa care am trecut fara oprire pana la coada lacului Belis. Dupa ce ne-am invartit si am admirat peisaje ne-am gandit sa si campam, asa ca am pornit in cautarea unui loc care sa ne satisfaca, pauza, nimic ce sa ne placa iar norii se pregateau sa se stoarca pe noi , dupa mai multe incercari esuate de a gasi un loc am descoperit paradisul, era deja noapte asa ca am pus cortul pe viteza si am acoperit ATV sa nu ploua pe bagaje.

Dimineata am remarcat cat de frumos era in jurul nostru. Dupa o trezire ca in basme am pregatit barca cu motorul el. si am facut cateva plimbari pe lac, superb. Am ramas peste noapte tot in acel loc urmand ca a treia zi sa mergem la Rachitele. Din nou, am ales sa scurtez traseul si am abordat un drum care s-a dovedit a fi extrem, am inceput prin a urca prin vale cu bolovani si un debit de apa acceptabil pana nu a inceput sa ploua si sa fulgere puternic, cand debitul a devenit in cateva minute considerabil, am avansat insa fara probleme pana la o panta pe care de la jumatate m-am troliat tot din motive de siguranta. Dupa ce tot ce a fost mai rau a fost depasit, iubita mea fiind deja speriata m-a rugat sa nu mai continuam, asa ca am facut cale intoarsa si am revenit pe traseul stabilit inainte. Ajunsi la cascada am fost surprins de marimea si frumusetea ei mai ales ca afara ploua inca si nu cu mult inainte fusese o rupere de nori, deci avea apa destula sa se faca remarcata :)

De la cascada am pornit in cautarea urmatorului loc de campare in directia Pietrele Albe, intr-o pauza de ploaie am gasit locul potrivit si am campat peste noapte, am aprins cu greu focul folosind rasina si am inceput sa facem planul pe urmatoarea zi, daca continua urgia urma sa plecam acasa. Surpriza zilei urmatoare a fost o vreme numai buna de facut trasee, asa ca am pornit spre Lacul Dragan unde am stat cat sa ne adapostim de o ploaie trecatoare, nu a fost greu sa realizam ca malurile abrupte nu aveau sa ne ofere zona de campare, asa ca am continuat drumul spre lacul Lesu. Ajunsi aici am constatat ca era aproare secat, am campat in mijlocul unde mai demult se intindea lacul, peisaj frumusel daca priveai peste zona stearpa unde mai demult era apa.Ma refer la malurile inalte si golase unde se observa ca lacul inainte urca aprox 15m peste zona unde eram campati.

In urmatoarea zi am pornit spre Stana de Vale, prin care am trecut fara sa cobor sub 20km la ora, pustie si deprimanta. Am continuat sa ne intoarcem spre Padis incizand circuitul. Traseul a fost superb cu peisaje fantastice si altitudini pana in 1700m.  Ajunsi in Padis, mai precis Glavoi am gasit un loc de campare mai retras unde am innoptat si am stat la un foc de tabara. Ultima zi am sa o descriu in urmatorul post.


  • 6


#116329 Cel Mai Bun Antifurt

Posted by Horia14 on 17 December 2014 - 05:32 PM

Eu cred că știu la ce s-a gândit, ceva mai complicat și cu siguranță nu foarte ieftin, dar aproape inexpugnabil ...

 

Pentru prima dată trebuie cumpărat un adăpost castel cu sant.jpg care trebuie să aibă în dotare neapărat un șanț cu apă

 

ca să fi sigur că ai la îndemână toate variantele care te pot proteja este foarte important ca podul să fie din lemn pentru a-i putea da foc

sant cu apa 3.jpg

 

Nu trebuie să neglijăm sistemele de avertizare la efracție gaste.jpg

 

pe care le vom suplimenta cu o supraveghere aeriană avion.jpg

iar dacă este nevoie vom lovii și cu rachetele sol aer în cazul în care pericolul vine de-acolo

racheta.jpg

 

Să nu vă simțiți în siguranță fără a protecție a curții interioare efectuată alte mijloace decât banalii pitbuli, folosim ceva cu mult mai mulți dinți 

crocodil.jpg

 

și colac peste pupăză (gâscă)... îi vom alunga în cel mai rușinos mod cu putință ...

gaste 2.jpg

 


  • 6


#113665 IeȘire De VarĂ

Posted by Horia14 on 21 July 2014 - 01:15 PM

N-am mai scris de ceva vreme aici din două motive, ori tema era apropiată mai degrabă de alt topic ori că nu prea era vară. Acum este !

 

Și uite c-am făcut-o și pe asta !

La acest sfârșit de săptămână am călcat pe unde-mi doream de ceva vreme, SRATEGICA. N-am ajuns acolo doar așa simplu ci a avut în preambul un traseu spre Vf. Prejba continuat spre Vf. Voineșița, șaua Clăbucetului și o coborâre spre Voineasa unde am și dormit.

Inițial grupul era gândit să fie format din trei, ulterior a devenit un duet, dar în cele din urmă am încheiat traseul doar eu și capcanele mea de imagini (Drift&Nikon).

Plecarea s-a făcut din Cisnădioara ca de multe ori pentru trasee care au colimatorul pus pe Lotru sau Cindrel, prima țintă fiind Vf. Prejba, dar intrarea pe traseul propriu zis se face de fapt din Tălmăcel până acolo fiind mai mult un drum de legătură dinspre bază.

Distanța dintre Tălmăcel până pe Prejba este de aproximativ 14 kilometri și are câteva porțiuni puțin mai tehnice, dar nu din caleafară, diferența de nivel fiind de aproximativ 1250 de metri.

De pe Prejba începea un alt fel de traseu, traseu făcut după un track gândit de mine și care s-a dovedit a fi nu tocmai perfect, dar ca de fiecare dată Garminul împreună cu hărțile topo au completat erorile inițiale astfel că pe porțiunea dintre Dudurugu și Plaiul Clăbucetului am reușit să prindem o cale străbătută probabil doar de ciobani și turmele lor. Intrarea pe această porțiune se face după ce cobori Vf. Voineșița (1848 m) și este foarte greu de dibuit din cauza unor prăbușiri  de arbori lucru prezent prin mai multe locuri astfel că această cale are toate șansele să dispară în timp.

Și uite așa, după câteva peripeții am ajuns la casa de vacanță din Voineasa unde aveam să ne odihnim oasele până a doua zi.

Intrarea prin Valea Măceșului este aproape așa cum mi-am închipuit-o citind din povestirile celor care au scris despre ea nefiind totuși atât de dificilă și înclinată cum li se părea probabil celor care au făcut-o cu mașina. Ea este însă spectaculoasă din cauza deselor perspective pe care ți le oferă către cele două văi, a Lotrului și a Latoriței, care flanchează muchia muntelui ce urcă spre Vf. Cireșul (1161 m).

Din păcate aici a fost și locul unde s-a spart gașca și așa subțire, din cauza unor probleme tehnice Tibi a trebuit să renunțe. Am stat aici preț de o bucată de vreme până ce am reușit să aranjăm recuperarea și probabil că ”împotriva regulamentului” am plecat mai departe singur pe un traseu pe care mi-l doream de prea multă vreme.

Vremea era frumoasă iar drumul ce te conduce spre Stevia și Plaiul Poienii este spectaculos. Ce să vă mai povestesc ? Pentru mine drumul ăsta-i tare greu de făcut, probabil unul care are cel mai scăzut ritm de străbatere, la fiecare câteva sute de metri trebuia să mai prin un alt unghi din care grandoarea peisajelor montane mi se păreau a se vedea mai grozav decât cele de cu câteva minute înainte.

Și uite așa am ajuns sub Vf. Fratoșteanu Mare (2053 m) unde cineva cu mult drag de munte a construit un loc de popas amplasat într-un loc din care cu greu te desprinzi să pleci mai departe. Privind spre calea pe care tocmai ai venit ai în stânga Valea Lotrului și-ndreapta Valea Latoriței care se dezvăluie în toată splendoarea.

Cu siguranță că de aici și până spre partea superioară a ceea ce s-a numit de curând ”Domeniul Schiabil Transalina” este și cea mi frumoasă și mai spectaculoasă porțiune a Strategicii, nu ști în ce parte să-ți îndrepți privirea și capcana de imagini.

În ultima ei porțiune Strategica nu mai are nimic de oferit, ea devenind drum de șantier pentru constructorii amenajărilor de aici așa că după ce am stat puțin de vorbă cu paznicul telegondolei care declara că este ”de-al locului”, dar habar nu avea de nici unele din jurul lui, am încercat să ajung în șaua Ștefanu trecând peste Vf. Bora (2055 m) și Vf. Ștefanu (2053 m). Teoretic se poate însă pe Bora am dat de un jnepeniș destul de des și era parcă păcat să trec pe acolo astfel că am renunțat și am coborât ca orice muritor de rând spre întâlnirea cu asfaltul ”marea mea iubire”. Aici am mai făcut un popas pentru că parcă tare greu îmi era să las în urmă așa o minunăție de loc de unde se vedea chiolhanul micilor îngurgitați în ritm de manea ce se petrecea nu departe, pe Cărbunele, devenit toaletă publică. Păcat !

Continuarea nu mai are nici un farmec deoarece a fost mai mult un drum de ”retragere”. Distanța până la bază este destul de mare de aici iar orele scurse pe nesimțite mă purtau deja într-o după amiază ce era și ea pe sfârșite astfel că am coborât spre Obâșia Lotrului după care îmi făcusem planul să intru pe valea Frumoasei, Șaua Șteflești, Muncel, Șanta și să ajung la Cisnădioara undeva către ora opt seara.

Cam așa s-a și petrecut numai că prin Șteflești mă mâncau palmele să virez la stânga și să urc spre Vf. Cindrel și Cânaia cu popas până a doua zi ... poate altă dată.

Era să uit un lucru mai deosebit și să las deoparte constatarea că ”tare mică-i lumea noastră a bântuitorilor !” ...în timp ce savuram o cafea la una dintre mesele așezate chiar lângă încrucișarea dintre Transalpina și drumul ce leagă Brezoi de Petroșani, pe masă se așează o cască iar cel care-o punea acolo era Adi Radu. Probabil că încercam de aproximativ un an să ne întâlnim, iar cei 40 de kilometri dintre Mediaș și Sighișoara s-au transformat în câteva sute, până la Obârșia Lotrului, ce au fost  mai ușor de străbătut în felul ăsta. 

Attached Thumbnails

  • ziua 2.jpg
  • ziua 1.jpg
  • DSC_0002.JPG
  • DSC_0018.JPG
  • DSC_0021.JPG
  • DSC_0029.JPG
  • DSC_0033.JPG
  • DSC_0036.JPG
  • DSC_0045.JPG
  • DSC_0051.JPG
  • DSC_0056.JPG
  • DSC_0057.JPG
  • DSC_0071.JPG
  • DSC_0076.JPG
  • DSC_0077.JPG
  • DSC_0082.JPG
  • DSC_0086.JPG
  • DSC_0087.JPG
  • DSC_0098.JPG
  • DSC_0100.JPG
  • DSC_0104.JPG
  • DSC_0111.JPG
  • DSC_0113.JPG
  • DSC_0115.JPG
  • DSC_0118.JPG
  • DSC_0123.JPG
  • DSC_0125.JPG
  • DSC_0126.JPG
  • DSC_0129.JPG
  • DSC_0132.JPG
  • DSC_0135.JPG
  • DSC_0136.JPG
  • DSC_0138.JPG
  • DSC_0140.JPG
  • DSC_0144.JPG
  • DSC_0145.JPG
  • DSC_0147.JPG
  • DSC_0150.JPG
  • DSC_0151.JPG
  • DSC_0152.JPG
  • DSC_0154.JPG
  • DSC_0157.JPG
  • DSC_0162.JPG
  • DSC_0174.JPG
  • DSC_0178.JPG
  • DSC_0185.JPG
  • DSC_0189.JPG
  • DSC_0192.JPG
  • DSC_0194.JPG
  • DSC_0197.JPG
  • DSC_0202.JPG
  • DSC_0203.JPG
  • DSC_0208.JPG
  • DSC_0210.JPG
  • DSC_0211.JPG
  • DSC_0212.JPG
  • DSC_0214.JPG
  • DSC_0216.JPG
  • DSC_0221.JPG
  • DSC_0225.JPG
  • DSC_0230.JPG
  • DSC_0234.JPG

  • 6


#111532 Iesiri Atv Hunedoara

Posted by Cristyy on 27 March 2014 - 09:21 PM

In data de 23.03.2014 ne-am strans toti atvistii din Hunedoara ( 4 atv-uri la numar, din pacate suntem foarte putini) si am facut o iesire pe cinste :D

ATV-uri participante: Polaris Sportsman 500, Arctic Cat 1000, Kymco MXU 500 si CF Moto 500

Am plecat dimineata la 10:30 si ne-am intors dupamasa la 17:30. Nu am filmat tot traseul parcurs, scopul a fost sa ne plimbam si sa ne distram, nu sa filmam tot, totusi, fazele cele mai interesante prinse pe camera le-am combinat si am creat un clip video de vreo 20 de minute, sper sa va placa :D

 


  • 6


#132263 Atv Medias

Posted by Horia14 on 09 April 2017 - 02:59 PM

Atunci când mergând prin pădure te aștepți să întâlnești mai degrabă renii lui Santa decât să zărești vreun iepuraș ce vopsește ouă, noi am pornit să ne petrecem câteva zile pe poteci și locuri de prin mereu surprinzătorii Cindrel și Șureanu.

Săptămâna asta și probabil că și multe alte zile după, este și va fi plin de imagini și filmulețe despre HuntTheWolf care acaparează atenția prin spectaculozitatea deosebită a traseelor (pe alte pagini web pentru că aici n-o face nimeni). Noi nu ne putem propune să vă oferim o contrapartită decât prin ineditul unor peisaje dintr-o cu totul altă zonă și prin farmecul grupului din care răzbat zâmbete largi neinhibate de încrâncenarea unui concurs.

Întâlnirea poate că nici nu avea loc în această perioadă dacă n-aveam un oaspete dintre cei care ajung în zona Sibiului cel puțin o dată pe an încercând traseele de ”oldboys” de prin septembrie sau participă uneori la turele de Dunăre, așa că uite-ne călare începând cu ziua de joi și până sâmbătă după amiază pe un traseu ce avea să înceapă la Gura Râului, să ne adăpostească la Cabana Curmături, să dăm o tură prin Șureanu ca mai apoi să ne reîntoarcem pe deasupra de Căpâlna din nou către Olrlat și Gura Râului.

Inițial am fost opt, împreună cu un Quad curajos, doar că a doua zi l-am pierdut după ce a rupt ceva prin cutia de viteze. În ziua următoare în schimb am reîntregit numericul prin sosirea de întăriri, de data asta fiind vorba de un alt ATV.

Ce să vă spunem despre vreme ? Se întâmpla adesea ca într-o oră să primești de două ori apă și din nou zăpadă care începea aproape invariabil cu șfichiuirea gloanțelor din gheață.

Cu toate astea, în fiecare dintre zile am reușit să înjghebăm câte un foc la care ne-am încălzit degetele sau am prăjit fiecare câte ceva.

Probabil că imaginile vor putea să arate mai mult decât am reușit eu prin cuvinte.

 

Attached Thumbnails

  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (5).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (6).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (8).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (9).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (11).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (14).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (16).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (18).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (20).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (21).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 1 (24).jpg
  • WhatsApp (33).jpg
  • WhatsApp (35).jpg
  • WhatsApp (45).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (2).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (4).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (13).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (14).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (17).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (25).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (34).jpg
  • CURMATURI april.2017 ziua 2 (35).jpg
  • WhatsApp (10).jpg
  • WhatsApp (13).jpg
  • WhatsApp (16).jpg
  • WhatsApp (25).jpg
  • WhatsApp (42).jpg
  • WhatsApp (44).jpg
  • WhatsApp (51).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (5).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (15).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (21).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (22).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (24).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (26).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (28).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (33).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (34).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (40).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (44).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (45).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (46).jpg
  • CURMATURI apr. 2017 ziua 3 (48).jpg
  • WhatsApp (41).jpg
  • WhatsApp (49).jpg
  • WhatsApp (50).jpg

  • 5


#116935 Grup Fata Arctic Cat

Posted by Cristyy on 11 January 2015 - 04:03 PM

Am dezmembrat grupul fata doar pentru a verifica sudura unui pin din interiorul acestuia. Multi posesori (potrivit site-ului arcticchat.com) ai acestui atv (Arctic Cat Thundercat din 2008, versiunea americana) au avut probleme cu diferentialul fata din cauza unei suduri facute necorespunzator (din fabrica) la acel pin. Sudura cedeaza iar pin-ul acela blocheaza intregul grup, distrugandu-l complet si in multe cazuri blocand rotile din fata si punand viata utilizatorului in pericol.
As fi putut verifica daca acea sudura este facuta corespunzator si fara sa desfac complet grupul, poate chiar si fara sa-l dau jos de pe atv. Dar m-am gandit ca daca tot e sa-l desfac as putea sa fac un tutorial despre diferential (cum se verifica acel pin, cum functioneaza grupul, cum se dezmembreaza si cum se asambleaza totul la loc). Sper ca aceasta filmare sa fie de folos. 
 
Recent (01.10.2014) Arctic Cat a emis un buletin de chemare in service. Modele afectate: Anumite modele de atv-uri din 2008 (de la 400cc in sus); Anumite modele de atv-uri din 2009 (de la 400cc in sus) cu seria de sasiu (VIN) inainte de 203862 (ultimele 6 caractere din VIN), sau cuprinse intre 808001-808137
 
Product Safety Recall Bulletin
Date: October 1, 2014 Product Line: ATV
Bulletin No: BA201501 Subject: Front Gearcase
Bulletin No: BA201502 Subject: Front Gearcase
Bulletin No: BA201503 Subject: Front Gearcase
Affected Models: Specific 2008 ATV models (400 cc and larger); Specific 2009 ATV models (400 cc and larger) with a VIN prior to 203862 (last six characters) or within the VIN range of 808001-808137.
 
 
Cum se da jos diferentialul:  
 
 
Dezasamblarea si asamblarea diferentialului:

  • 5


#114608 New Constanta

Posted by Bibi on 19 September 2014 - 06:42 PM


  • 5


#114457 Ajutor Anvope Linhai

Posted by Horia14 on 10 September 2014 - 07:45 AM

Salut Robert,

 

La a treia încercare de a pleca pe un drum greșit mi-am propus să te întreb: ce vrei tu să faci de fapt cu un ATV, pentru ce-ți trebuie ?

Te întreb asta pentru că toate încercările tale de până acum nu au altă preocupare decât să epatezi, să pari altceva decât realitatea evidentă. Ce pot să-și spun ? … poți impresiona fetele, dar atunci îți cumperi un XMR și te dai prin cele mai imposibile noroaie postând filmulețele pe YOUTUBE sau un RENEGADE pe care-l folosești prin competiții pe care le mai și câștigi.

 

Cu un LINHAI la care-i pui o tobă sport pentru a face mult zgomot, niște led-uri angel eyes și cauciucuri Gorilla Axle Silverback 30 x 9 x 14 nici nu cred că mai poți să fugi suficient de repede atunci când va ieși în stradă cu mătura vreo gospodină deranjată de grotesca înfățișare ce-i sperie orătăniile din ogradă. Mă aștept ca următoarea încercare să fie legată de niște pene pe care cu siguranță vei dori să le înfigi pe undeva prin partea posterioară a …ciudățeniei pe care se pare că o conturezi.

 

Dacă vrei și au importanță pentru tine poți să culegi de pe forum o grămadă de sfaturi de valoare prin care un ATV destul de limitat ca performanțe se poate îmbunătății într-adevăr pentru a avea un comportament mai acătării. Unele dintre ele pot să le sugerez eu și ar fi:

1.      îmbunătățirea vizibilității pe timp de noapte se face, mai ales la un ATV a cărui magnetou debitează o putere mică, prin montarea unor proiectoare cu LED din cauza consumului mai mic (curent) la un raport mult mai bun al fluxului luminos pe Watt (lm/W). Ideea cu montarea în faruri a acelui angel eyes este mai degrabă o frecție la un picior de lemn, utilă fiind doar în cazul în care circuli mult pe șosea (pentru a fi vizibil);

2.      toba sport – total inutilă, sugerez să nu fie folosită în mod curent pentru că deranjează. În cazul unei demonstrații făcută prin nu știu ce poligon poate fi o soluție impresionantă, iar dacă mai și injectezi niște benzină în ea o să pari rachetă !

3.      cauciucurile pentru un ATV cu o putere mică este bine a fie alese cu mare grijă pentru a nu-i strica performanțele dinamice și mai ales în cazul tău ar fi bine să nu te umezești prea tare pentru că LINHAI-ul este renumit în a te lăsa în baltă, la propriu, atunci când pătrunde o picătură de apă pe curea. (niște cauciucuri bune ți-a sugerat Samy).

4.      pentru performanțe dinamice îmbunătățite este util să cauți a avea un variator, curea și ambreiaj de calitate nu alte ”sclipiciuri” inutile;

 

Tot ce am scris aici nu a fost cu intenția de a te supăra chiar dacă sfaturile sunt exact pe dosul direcției în care ai apucat-o inițial, eu sugerându-ți de fapt să cauți rezonabilul astfel ca să ajungi la satisfacțiile pe care doar utilizarea unui ATV ți le poate produce cu adevărat.

Dacă te liniștește într-un fel să ști că și eu am avut la un LINHAI pe care am străbătut uneori trasee chiar dificile, dar am căutat să-i aduc îmbunătățiri doar în sensul pe care ți l-am sugerat și ție, satisfacțiile au fost la maximul a ceea ce putea oferi un astfel de ATV. 


  • 5


#113822 Ghidul Incepatorului

Posted by pitesti on 31 July 2014 - 08:40 PM

ATV, Quad, UTV, Spyder, Buggy ???? Despre ce vorbesc oamenii astia? Eu nu vreau decat un atv (cu litere mici)!

 

Pai este simplu. Suntem multi incepatori. Unii cu abilitati, altii care vor sa isi dezvolte abilitatile. Cert este ca toti avem aceeasi dorinta: aventura, putere, control. Si pentru asta suntem dispusi la exces. Si ajungem la si in PERICOL. De ce? In primul rand pentru ca nici macar nu ne dam seama ce cautam: ATV, Quad, UTV, Spyder sau Buggy?

  • All Terrain Vehicle, prescurtat ATV - este un vehicul de tip off-road. Acesta are capabilitati de trecere, de tractare, de abordare a terenurilor mlastinoase sau inzapezite. Sunt utilizate pentru recreație, agricultură, vânătoare, turism.
  • Quad-ul. Obisnuim sa folosim termentul „quad” ca sinonim perfect pentru ATV. Alteori consideram quadurile ATV-uri sportive cu tracțiune 2x4. Diferenta principala dintre ATV-uri si quaduri este ca ATV-urile se descurca mult mai bine in natura, pe cand quadurile mult mai bine pe pist. Prin pista nu trebuie sa intelegem circuite cu asfalt.

Suntem multi cei care, placut impresionati la un moment dat de cate o astfel de jucarie, ne dorim peste noapte sa faceo o astfel de achizitie. Fie ca mergem putin la munte si inchirien un "atv", fie ca am vazut la un vecin, fie ca vedem pe drum o "gasca" de ATV-isti plini de noroi, se dezlantuie in noi dorinta. Si vrem sa o satisfacem cat mai repede posibil Dar IEFTIN!!!

Ce inseamna asta? Google search "pret atv" si SURPRIZA!!!! La numai 500 euro mi-am indeplinit visul. URAAAAAA!!! 

Nu, nu este asa. Trebuie sa fim prudenti. Asta ne spune intelectul. Bun, si ce facem? Cautam pe forum. Foarte bine, este perfect. Doar ca, acolo gasim raspunsul de genul "petarda". Adica cum? ATV-ul meu este o petarda? Rusine sa va fie!!!

In realitate, ne simtim jigniti pentru ca astia mai mari, care au dat pe un ATV 9.000 euro, ne desconsidera si ne jignesc, deoarece se cred mai destepti pentru ca ei au dat 9.000 euro pe ceva ce eu cumpar cu DOAR 500 euro. Pai hai sa vedem: cand ma duc si spun ca fac o copie xerox la o petarda de copiator, este acelasi lucru cand fac o copie la un XEROX???

 

In plus, suntem multi dintre noi care ne dorim sa mergem cu atv-ul pe astfalt. Concluzie? Habar nu avem ce vorbim. Trebuie sa recitim definitia ATV-ului. Si apoi incepem sa intelegem...

 

In concluzie: asa cum nu exista copie xerox, la fel nu exista nici atv la pret de 500 euro. Poate doar petarde... Haideti sa fim responsabili si sa nu ne mai batem joc de banii nostri. In conditiile in care o casca de protectie costa 200 euro, cum va inchipuiti ca un ATV poate costa 500 euro???? Daca ne dorim ceva, hai sa facem tot posibilul sa ne cumparam acel ceva de buna calitate, si sa nu ne mai lasam inselati de tot felul de targoveti.


  • 5


#133740 Monumentele Primului Razboi Mondial

Posted by cvalro on 08 June 2017 - 09:25 PM

Ziua 2

 

A debutat cu un program de detailing in care ne-am straduim sa dam jos kilogramele suplimentare de materie prima pentru chirpici colectate cu o seara inainte. 

Mincat, baut ....si calare pe cai.

Etapa trebuia sa fie una simpla, numai drumuri forestiere bine intetinute dau ocol masivului Cehlau, lucru ce ne-ar fi permis sa fim atenti la frumusetile ce ne inconjoara si mai putin la drum.

Toate ar fi fost bune si frumoase, am fi realizat o medie respectabila daca nu aparea din nou BB-urile, dintre care una ne-a pus ceva probleme.

Dupa o intirziere notabila provocata de cea de a doua bariera si o renuntare inspirata de a urca pe un traseu imposibil pentru noi in speranta de a scurta drumul catre Bicaz Chei prin Birnadu, ne-am lasat cuminti catre Telec ca sa mai fim in stare sa ne bucuram de o masa imbelsugata si un dus  la pensiunea la care aveam rezervare

Informatia despre scurtatura o aveam de la un coleg de forum, dar in final am presupus ca a fost facuta numai de Renegate si numai pe coborire.

Attached Thumbnails

  • IMG_0140.JPG
  • IMG_0138.JPG
  • IMG_0137.JPG
  • IMG_0168.JPG
  • IMG_0193.JPG
  • IMG_0197.JPG
  • IMG_0204.JPG
  • IMG_0206.JPG
  • IMG_0221.JPG
  • IMG_0231.JPG
  • IMG_0227.JPG
  • IMG_0239.JPG
  • IMG_0240.JPG
  • IMG_0248.JPG
  • P_20170604_111521.jpg
  • P_20170604_140228_HDR.jpg

  • 4


#125362 Tutorial Montare Gresoare

Posted by Cristyy on 29 April 2016 - 09:21 AM

Tutorialul ar trebui sa fie valabil pentru aproape orice atv.

Multi dintre voi probabil stiti cum se fac aceste lucruri, nu este greu, dar pentru cei care nu au experienta in asa ceva, sper sa va ajute tutorialul. :)

 


  • 4


#120029 Atv Medias

Posted by Horia14 on 03 May 2015 - 04:26 PM

Am montat și o ”parte video” a acestei defilări de 1 mai, puteți să o vedeți aici:

 


  • 4


#119114 Chestii Folositoare Gasite Ocazional Pentru Atv/moto

Posted by dr.crinel on 03 April 2015 - 04:04 PM

Am facut un review pentru aceasta pompa, aveam emotii "pentru ca video si pentru ca filmare" smile.png)

Concluzia mea: dupa cum s-a comportat iti merita banutii

 


  • 4


#118496 Prin Muntii Apuseni - 2015

Posted by andrei marius on 07 March 2015 - 08:17 PM

Sa continui si cu ultima zi din excursie, care a fost o surpriza placuta pentru mine. Am coborat din Padis pe vreme frumoasa, dar nu pentru mult timp, cand am trecut de Lunca si mergeam linistiti spre muntii Codru Moma, pe acelasi drum forestier ce duce in Moneasa, norii isi fac aparitia si in mai putin de 20 min incepe furtuna. Ii spun iubitei mele sa se linisteasca ca stiu eu un pod peste valea ce insoteste o mare parte din traseu, pod sub care ne putem adaposti de furtuna. Ajunsi la pod imi spune ca ea nu vrea acolo si ca mai bine ne ploua, putin ofticat si cu strangere de inima continui drumul prin ploaia ce se intetea. Ca norocul ca iubita mea remarca o gradinita parasita la capatul unui sat, perfect , usa destul de lata sa intre ATV-ul, asa ca am parcat inauntru pana trece furtuna. Dupa ce se opreste ropota iesim afara sa vedem cum sta treaba , ne ducem pana la vale, admiram peisaj, respiram aer curat, dupa cateva momente se aude un vuiet ciudat, ne uitam unul la altul , nu pricepem de unde vine, mirati ne ducem iar pana langa vale , surpriderea vine cand vedem ca valea linistita care sursurea acum cateva momente s-a transformat in viitura. Mare noroc ca nu am parcat sub pod, cine stie unde recuperam utilajul si mai ales in ce stare tehnica. Nu mai vazusem asa ceva pana atunci. Mai departe am sa postez doua filmulete mai concludente smile.png dar inainte niste poze cu micutul la gradinita

Attached Thumbnails

  • IMG_20140807_154707.jpg
  • IMG_20140807_154721.jpg
  • IMG_20140807_154731.jpg

  • 4


#118475 Prin Muntii Apuseni - 2015

Posted by andrei marius on 07 March 2015 - 10:31 AM

Am incercat sa pun kml kmz  gpx dar zice "Error You aren't permitted to upload this kind of file"

 

niste poze intretimp, am sa vin si cu poveste si alte poze dar acum trebuie sa plec

Attached Thumbnails

  • IMG_20140801_191914.jpg
  • IMG_20140801_191930.jpg
  • IMG_20140802_093000.jpg
  • IMG_20140802_093533.jpg
  • IMG_20140802_123426.jpg
  • IMG_20140802_170836.jpg
  • IMG_20140802_171116.jpg
  • IMG_20140803_085809.jpg
  • IMG_20140803_085843.jpg
  • IMG_20140803_085848.jpg
  • IMG_20140803_094851.jpg
  • IMG_20140803_140634.jpg
  • IMG_20140803_192527.jpg

  • 4


#118305 Carpathian's Atv Adventure Tour

Posted by georgevici on 26 February 2015 - 10:18 PM

Am fost de fata la iesirea respectiva si sant de acord cu ce spune Cristi.La namol conteaza puterea dar si anvelopele.Aveam cf-ul cu anvelope de namol dar daca-l bagam in balta+forja de rigoare imi ceream scuze o saptamana de la atv.


  • 4


#118259 Cforce 550

Posted by bogdanbel on 24 February 2015 - 09:14 PM

Salutare tuturor si bine v-am regasit.

In sfarsit dragii mei....

A sosit si am facut si cateva iesiri cu el.

 

O minune, dar am si cateva comentarii.

Inainte sa incep, vreau sa specific ca sunt constatarile mele si nu am pretentia ca sunt atotstiutor. Va las pe voi sa trageti concluzii si chiar sa-mi dati sfaturi.

 

Plusuri: - o sa incep cu partea care imi place cel mai mult - arata mult mai bine ca in poze;

 - are destula putere chiar daca nu i-am scos limitarile;

 

Minusuri: - nu porneste la temperaturi scazute (s-a intamplat de 4 - 5 ori la temp intre -5 si -12 grade, utilizat peste zi iar a doua zi dimineata nu pornea)

- are diferite zgomote ciudate care apar si dispar la anumite perioade de timp - cel mai deranjant este un sunet care persista ( ca de placute metalice care se lovesc);

- comparandu-l  cu CF Moto 500: are servodirectie dar mi se pare foarte moale. Sincer, prefer directia CF-ului 500. Mi se pare mai barbateasca.

-Nu stiu daca este normal, dar mi se pare mult prea accentuata frana de motor. Imediat cum nu mai accelerez, franeaza foarte brusc si puternic  (vs CF 500 care nu o face deloc);

 

DSCN4480.JPG DSCN4481.JPG DSCN4482.JPG DSCN4485.JPG DSCN4486.JPG DSCN4665.JPG DSCN4666.JPG DSCN4667.JPG DSCN4668.JPG DSCN4670.JPG


  • 4


#117345 Diagnoze Atv

Posted by Adi Radu on 26 January 2015 - 03:31 PM

Deoarece tot mai multe atv-uri incep sa fie dotate cu ECU ( computerul care dicteaza cum sa functioneze motorul ) multe din ele nu se mai pot repara dupa ureche sau doar curatant sau regland carburatorul ( acum au injector care e mai sofisticat )

 

Propun sa facem o lista la fiecare marca cu ce diagnoza ( aparat , soft etc ) se poate diagnostica si afla din ce cauza se aprinde minunatul bec FI de pe bord .

 

Voi incepe asa :

 

Suzuki King Quad :

Mod de diagnosticare cel mai ieftin si mai simplu : Sarmulita in forma de U ,care se introduce in mufa de diagnoza si practic face un scurt intre cele 2 fire ( ca sa va faceti o idee mufa are 3 sau 4 fire si doar 2 dispuse paralel ) 100_4008.jpg

 

Daca totusi doriti sa o faceti ca la carte mai aveti metoda de a achizitiona :100_4013.jpg

 

Dupa ce ati facut scurtul ( cu contactul oprit ) , puneti contactul si pe ecran veti vedea :100_4009.jpg

 

 

 

Asa ati ajuns sa puteti vedea pozitia TPS si codurile de eroare !

Vreau sa reamintesc ca daca ati schimbat ECU cu unu aftermarlet Nu puteti diagnostica motorul doar cu ecu original !

 

Can Am

Din ce am citit softul pentru BRP se poate gasi aici :http://www.diag-systems.com/shop

Nu va pot spune deoarece pt moment nu am utilizat .

 

tot la BRP ca si la alte marci de renume exista diagnoze multi mrca ( ca la masina ) pot sa amintesc 2 marci pe care le-am vazut si incercat ( desi la unele marci chiar daca zice ca au acoperire nu sunt foarte practice )

Este vorba de TEXA ( care e renumita pe piata de profil si are o reputatie buna si diagnosticarea masinilor si oferirea de solutii in remedierea problemei din pacate doar pe partea de auto la moto atv e in continuare o lipsa acuta de solutionare )

A 2 marca si dispozitiv vazut incercat etc  este Hella-gutmann care face la fel ce face si Texa doar ca din cate am vazut nu pare asa populara .

 

Yamaha

 

Tot ce pot spune e ca nu am reparat si ca si aparate de diagnoza cunoscute are fi : Texa , Hella

 

 

 

 


  • 4


#116938 Atv Medias

Posted by Horia14 on 11 January 2015 - 07:48 PM

Râșnov în ianuarie

Ieri, sâmbătă, am petrecut prima ieșire ”la aer” din acest an.

Plecarea a fost din apropiere de Râșnov, Hanul Lupilor, de unde am încercat câteva intrări spre Diham, dar am renunțat din cauza zăpezii prea mari pentru a ne mai permite înaintarea chiar dacă era pe drumuri despre care în miez de vară le-ai fi declarat plictisitoare.

Grupul a fost destul de mare, 14 ATV-uri și un snow mobil, pentru a produce destul de dese blocaje pe prima parte a traseului așa că am schimbat macazul și ne-am orientat spre Moeciu de jos, Tohanul Vechi și ... deja era pe înserat când ne-am repliat spre cuib.

Traseul n-a fost prea lung, 55km, nici foarte dificil, doar zăpada ne-a dat de furcă însă a dat și farmecul jocului.

Attached Thumbnails

  • DSC_0010 - Copy.JPG
  • DSC_0016 - Copy.JPG
  • DSC_0017 - Copy.JPG
  • DSC_0020 - Copy.JPG
  • DSC_0025 - Copy.JPG
  • DSC_0029 - Copy.JPG
  • DSC_0031.JPG
  • DSC_0033.JPG
  • DSC_0034.JPG
  • DSC_0047.JPG
  • DSC_0050.JPG
  • DSC_0054.JPG
  • DSC_0055.JPG
  • DSC_0057.JPG
  • DSC_0059.JPG
  • DSC_0062.JPG
  • DSC_0064.JPG
  • DSC_0065.JPG
  • DSC_0069.JPG
  • DSC_0080.JPG
  • traseu RASNOV ian 2014.jpg

  • 4


#115190 Atv Medias

Posted by Horia14 on 27 October 2014 - 08:29 AM

Pentru a pune un moț întâlnirilor din ăst an am gândit o combinată între o neîmplinire și o dorință între care am intercalat puțin pământ cu o formă mai ciudată și despre care se discută din când în când, movilele.

Așa că am ales un traseu care să cuprindă destinația din mai/iunie, Viscri și o denumire, Trăsnita, care prin ineditul rezonanței meteo-bucolice te duce cu gândul la o pedeapsă divină aplicată locului în care dorim să ajungem. De fapt locul n-a fost sluțit de vreo furtună nestăvilită ci de mâinile celor care s-au străduit să-l pocească după înfățișarea lor sufletească. I-au dat foc și au ars jnepenișul de pe o față a muntelui în speranța că acolo vor rezulta mănoase pășuni.

Traseul, baza și țintele au fost alese la limita rezonabilului unui parcurs făcut în octombrie astfel ca să fie o plăcere a mersului, nu un contracronometru în fața întunericului ce scurtează ziua astfel ca la ora 19:00 să fim deja parcați în curtea lui Didi din Plaiurile Lisei. Asta pentru prima zi care este cu cel mai lung parcurs și cuprinde multe lucruri de văzut. Ar fi de spus ceva despre cele ”o sută de movile” care dau denumirea satului Hundrubechiu avute ca primă țintă, după asta un drum de plăcere spre Viscri urmat de o vizită printre alte movile, cele de la Șona, denumite de multe ori într-un mod pompos ”piramidele de la Șona”.

Pentru ziua a doua am gândit că urcarea pe Trăsnita împreună cu alte câteva cățărări pe pantele abrupte din versantul nordic al Făgărașilor vor fi suficiente, asta dacă avem și bafta unui cer limpede pentru a putea admira minunatele deschideri pe care ți le oferă poziția privilegiată în care vom ajunge. Cerul n-a fost limpede și n-am putut vedea Cabana Urlea, dar chiar și așa jocul aburilor și al norilor au dat suficient farmec locului și momentului.

Am încercat în schimb să urcăm pe un nou drum tăiat în coasta muntelui un drum ce ar fi putut să ne ducă spre poiana în care se odihnește ce a mai rămas din Cabana Urlea. N-am reușit să ajungem chiar până sus, rămâne pentru la anul.

În ziua a treia nu mai sunt prea multe lucruri de făcut decât să pornim spre Seliștat unde ne așteaptă mașinile. Cu toate acestea am ales o trasă care a mușcat puțin din Poligonul Cincu și am admirat de aici reflexele metalice pe care le reflectau Făgărașii în lumina de octombrie.

 

MVT oct. 2014 098.JPG MVT oct. 2014 103.JPG MVT oct. 2014 108.JPG MVT oct. 2014 112.JPG MVT oct. 2014 118.JPG MVT oct. 2014 120.JPG MVT oct. 2014 125.JPG MVT oct. 2014 130.JPG MVT oct. 2014 136.JPG MVT oct. 2014 139.JPG MVT oct. 2014 143.JPG MVT oct. 2014 146.JPG MVT oct. 2014 158.JPG MVT oct. 2014 160.JPG MVT oct. 2014 171.JPG MVT oct. 2014 175.JPG MVT oct. 2014 181.JPG MVT oct. 2014 185.JPG MVT oct. 2014 191.JPG MVT oct. 2014 198.JPG MVT oct. 2014 213.JPG MVT oct. 2014 220.JPG MVT oct. 2014 230.JPG MVT oct. 2014 231.JPG MVT oct. 2014 238.JPG MVT oct. 2014 243.JPG MVT oct. 2014 244.JPG MVT oct. 2014 245.JPG MVT oct. 2014 247.JPG MVT oct. 2014 252.JPG MVT oct. 2014 257.JPG MVT oct. 2014 261.JPG MVT oct. 2014 266.JPG MVT oct. 2014 267.JPG MVT oct. 2014 273.JPG MVT oct. 2014 274.JPG MVT oct. 2014 277.JPG MVT oct. 2014 280.JPG MVT oct. 2014 286.JPG MVT oct. 2014 293.JPG MVT oct. 2014 294.JPG MVT oct. 2014 295.JPG MVT oct. 2014 296.JPG MVT oct. 2014 297.JPG MVT oct. 2014 301.JPG MVT oct. 2014 303.JPG MVT oct. 2014 307.JPG MVT oct. 2014 318.JPG MVT oct. 2014 319.JPG MVT oct. 2014 327.JPG MVT oct. 2014 332.JPG MVT oct. 2014 340.JPG MVT oct. 2014 342.JPG MVT oct. 2014 344.JPG MVT oct. 2014 347.JPG MVT oct. 2014 368.JPG MVT oct. 2014 377.JPG MVT oct. 2014 387.JPG MVT oct. 2014 395.JPG MVT oct. 2014 406.JPG MVT oct. 2014 409.JPG MVT oct. 2014 411.JPG MVT oct. 2014 430.JPG MVT oct. 2014 434.JPG MVT oct. 2014 437.JPG MVT oct. 2014 449.JPG MVT oct. 2014 453.JPG MVT oct. 2014 467.JPG MVT oct. 2014 470.JPG MVT oct. 2014 475.JPG MVT oct. 2014 477.JPG MVT oct. 2014 482.JPG


  • 4


Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto