Adevar mare graieste Fabian cand spune ca atv-ul iti goleste buzunarul de pitule
. si eu sunt de parere sa strangi ceva mai multi bani sa cumperi ceva mai de calitate. Bugetul minim pentru un Linhai in mintile lui este de 2000 euro. Daca tot nu poti sa faci rost de bani mai multi poti merge linistit si pe Linhai, eu unul recomand incepatorilor acest atv, daca te pricepi putin la mecanica si iti place sa mesteresti, un linhai iti va aduce satisfactii daca stii sa te multumesti si cu mai putina putere.
Va contrazic pe toti cand vine vorba de Linhai si asta deoarece am avut unul si l-am dus la 8000km fara probleme, am schimbat doar uleiul, placutele de frana, capetele de bara si inca o piessa de la cardan care vine in grup si care a costat 60 de lei.
Deci ca sa-ti faci o parere de preturi: un capat de bara pentru un atv de marca costa minim 100 de lei, pentru linhai este 40 de lei> Fa o socoteala si vezi ca la 4 buc te costa 400 lei fata de 160 de lei, deci din punctul de vedere a costurilor merita Linhai. Da intradevar piesele nu tin asa de mult dar diferenta de pret este enorma, iti mai poti lua inca un set si tot nu ajungi la acelasi pret.
Iti spun cei 8000km i-am facut numai pe munte, am plecat si la drum de 400km si am venit pe el calare.
Daca nu te duce buzunarul la ceva mai scump , ma refer la atv de marca, eu zis sa te opresti la Linhai.
La un moment dat si ala de marca se va strica, ca asa sunt facute ele sa se mai strice, iar cand va trebui sa scoti bani din buzunar iti spun ca te va durea.
Aici te contrazic ,vei da putin pe piese gen capete de bara (de unica folosinta zici ca sunt si trebuie sa faci si geometria dupa schimb ),ambreaje (pica foarte des),pivoti la care intra noroi iar daca dai banii si pe manopera de fiecare data ca doar nu te vei pricepe la toate cand tragi linie ajungi la concluzia ca mai bine plateai pe un cap de bara 100-200 ron si te tinea cativa ani ex cf moto,polaris,arctic etc ... deci e mai ieftin sa cumperi f rar piese scumpe dacat sa bagi toata ziua bani in piese de 2 lei .
Iar cand vei fi cu baietii in off-road,munte s.a.m.d. vei incerca sa cuplezi 4x4( daca va merge) si la un mic damb cand va trage o singura roata pe fata care e in aer probabil vei constata ca defapt e ca si cand ai avea 4x2 ,ca trage pe fata doar roata din aer sau megsi cu linhai-ul si din senin se opreste atv-ul pe munte .
Si atunci spui sa ma .... inel de linhai de nu-l arunc in prapastie asa ca strange banuti si porneste de la cf moto macar daca nu vrei chinuiala si nervi.
Asa patea un prieten care mergea cu noi la munte la fiecare iesire avea cate o patanie de genul: se oprea din senin,crapa un rulment,se lipea oala de ambreaj. Tin sa precizez ca e vorba de un linhai cumparat de nou.
Sau daca in traseu se include si apa ai pus-o o ia razna senzorii de pe cutie ,se opreste motorul in apa sau patineaza cureaua ...... prea multeeeeeee problemeeeeee