Jump to content



Photo

Anvelope Pt Cf Moto X6


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 05 August 2013 - 06:05 PM

Buna tuturor,

dupa mai bine de 3000km cauciucuirle mele ar cam trebui schimbate, in special fata.
acum am 25x8-12 cu 25x10-12.

nu prea stiu cum sa fac. ar fi 3 variante:

1. sa iau acum doar fata 25x8-12.
2. sa le iau pe toata 4 pe dimensiunile originale.
3. sa le iau pe toate 4 pe 26".

stiu ca var.1 nu prea e recomandata dar e si cea mai ieftina mai ales ca spatele ar mai tine cel putin 1000km in conditii rezonabile.
  • 0

#2 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 05 August 2013 - 06:45 PM

Salut,

Ce s-a īntāmplat astfel īncāt trebuie să schimbi cauciucurile după abia 3000 km ? Pe unde circuli cu el ?
Oricum ceva nu este īn ordine la puntea față, verifică unghiurile pentru că nu este normal ce se īntāmplă la atāt de puțini km.
Īn general sunt pentru păstrarea dimensiunilor originale, un suprabalon pentru că asta vei obține dotāndu-l cu 26 va conduce amortizarea mai bună a denivelărilor dar și la apariția unui balans și creșterea puțin a instabilității și de asemenea la un răspuns mai īntārziat al accelerației. Diametrul fiind mai mare, avānd un motor nu foarte puternic și un șasiu greu īl va face un pic mai puturos dar cu o viteză de drum ceva mai mare. Nu știu dacă asta urmărești, probabil că și direcția īți va fi influențată. Poate primești un răspuns de la cineva care a īncercat această schimbare.

Am ajuns și eu la 3500 și vreau să-ți spun că la un șasiu mult mai greu cauciucurile mele de față arată impecabil, se īntrezăresc și supranervurile de pe bonturi, așa că verifică te rog unghiurile pe față pentru că īn mod normal spatele trebuie să arate de două ori mai rău decāt fața și nu invers.


  • 0

#3 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 05 August 2013 - 07:47 PM

3000 km nu mi se par putini cu un set de cauciucuri mai ales daca se mai merge si pe asfalt, doar BH1 am vazut la peste 5000 km sa arate ok, restul pe la 3000 dau semne de oboseala dar repet depinde foarte mult de traseu si de modul cum e exploatat atv-ul. Pe asfalt se duc gumele ca acadelele si da, prima data e normal sa sa roada spatele, cu fata poti duce doua seturi pe spate, cam asa se rod gumele in general.
  • 0

#4 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 05 August 2013 - 10:19 PM

mai, ele mai merg, nu-s chiar terminate, dar in offroad cand ai mai mare nevoie de ele... au inceput sa dea rateuri.

sunt cele originale marca CST cu profil in "V": http://www.csttires..../utility/c9313/
fata este mai bombata si s-a tocit mai mult pe mijloc, in timp ce spatele e mai "drept" si aici s-a tocit uniform. colegii chiar imi spuneau de la inceput ca eu am pe spate unele mai late dar scrie clar 25x10x12.
poate trebuia sa le tin pe fata mai moi... nu mai conteaza.

ref anduranta, cam la 4000 le-au schimbat si colegii si toti le-au schimbat pe toate 4 odata, in nici un caz doar spatele.

mai stau momentan dar trebuie sa le am in vedere.

ref profil, vreo recomandare sub 100EUR/buc ?
ce ziceti de Duro Power Grip ? e un profil gen BH.
  • 0

#5 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 06 August 2013 - 10:39 AM

Părere: respectă īn mare măsură amprenta BH și sunt cu aproape 20% mai ieftine. Nu cred să fie cu 20% mai slabe, așa că merită.
Sfat: verifică totuși unghiurile pe puntea față, este total anormal să ai asemenea diferență de uzură chiar dacă-l folosești foarte mult pe asfalt. N-am observat că-i vorba despre CST și cu acel profil, īntr-adevăr este necesară schimbarea lor pānă īn 4000. La noul profil o să ai altceva.

  • 0

#6 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 06 August 2013 - 10:57 AM

Am mai studiat un pic preturile si mi-am mai facut cat de cat o idee.
Am gasit DuroPowerGrip (profil gen BH) la 1400 lei toate 4. Daca e sa iau chiar BH sau ITP terracross trec linistit de 2200 lei. Cam mare diferenta de pret (cam 50%).
Cat despre dimensiune, o sa raman pe 25. Nu vreau sa inalt si mai mult ATV-ul. Si asa se ridica destul de usor de fata. As fi vrut unele mai late, dar nu mai inalte.

O sa mai stau un pic dar poate le iau prin septembrie.
  • 0

#7 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 06 August 2013 - 11:02 AM

Si eu imi dau o parere: genul asta de profil se incarca foarte rapid in namol sau zapada mare si nu prea trage dar pentru piatra si drum uscat e ok. BH 1 si-a dovedit calitatile, e cel mai bun pentru drumuri de munte unde sunt pietre si risti sa tai anvelopa, e un samurai dar e o anvelopa grea iar ca marca DURO e mult mai slaba ca BH. Sa nu te bata un gand rau de SunF cu acelasi profil ca-s niste mizerii, dezechilibrate total si foarte slabe, le perforezi urgent.
  • 0

#8 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 06 August 2013 - 07:19 PM

Treaba cu profilul este adevarata insa, din pacate, nu s-a inventat anvelopa universala. Intotdeauna trebuie cantarit si facut un compromis in alegerea anvelopelor. Lucrul care ma intereseaza cel mai putin e anduranta. Important e sa-mi fac treaba cu ele si pe cat posibil sa ma coste undeva la 1500 lei, chiar daca le schimb la 3500km.
O sa va anunt cand iau o decizie, pana atunci orice parere e buna.
  • 0

#9 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 06 August 2013 - 07:43 PM

CST Abuzz sau Carlisle ACT (eventual HD daca vrei rezistenta in plus), sunt niste cauciucuri cu care eu m-am inteles foarte bine dar ambele nu duc prea bine la uzura, mai ales Abuzz-ul care e foarte gumat si moale deci bun pt zapada.
  • 0

#10 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 06 August 2013 - 11:21 PM

+1 pentru ACT-uri.
Cred ca are userul He-he de vanzare un set nou doar ca sunt pe 26 parca.
Uite ca am gasit anuntul: http://atvforum.ro/V...rli-t11964.html

Eu zic ca merita. Adica daca ar fi sa aleg cauciucuri ar fi intre BH, TerraCross si ACT uri.
Sunt multe de luat in calcul dar le consider ca un compromis bun intre tractiune, confort si rezistenta si greutate.
Apropos de confort - am mers odata cu unele, atv inchiriat, mi-a vibrat partea moale de am crezut ca imi cade jos...
  • 0

#11 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 13 October 2014 - 11:57 AM

Salut,

 

Mi-am schimbat anul asta cauciucurile (la 3700km). In final am luat ITP MUD LITE AT (MADE IN USA - ma mir ca se mai face ceva acolo) pe care le-am gasit la niste preturi foarte bune. Am pus dimensiunile originale 25x8-12, 25x10-12.

http://www.itptires.com/tires/utility-atv/mud-lite-at 

 

Pentru cine vrea cauciucuri de noroi le recomand.

Balonul este ceva mai dur fata de CST-urile originale. Au 6 pliuri fata de cele doar 2 cat aveau CST-urile.

 

Simt insa un mic dezavantaj pe care as vrea sa il corectez: 

 - Balonul este mai bombat => A crescut garda la sol. Poate ca exagerez daca zic ca a crescut cu vreo 3 cm dar mie cam atat mi se pare. In plus latimea cu care calca este mai mica => A crescut instabilitatea laterala.

 

Am gasit niste distantiere MOOSE de 1" si as vrea sa pun macar pe spate. Rog o parere de la cei care si-au mai montat distantiere. Oare nu e prea putin 1" ? Sa pun de 1.5" ? 

http://moto-gear.ro/...dus-198031.html

http://moto-gear.ro/...dus-196603.html

 

Multumesc


  • 0

#12 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 13 October 2014 - 04:23 PM

Te salut

 

Poate multi care au ales varianta de a pune distantiere au trecut direct la 50 mm, asa ca eu punandu-mi de 20 mm am ales sa postez impresia mea

 

Stabilitate in plus nu prea se simte ca e mica diferenta de cm care s-a adaugat odata cu montarea lor, insa: atunci cand rotile din fata intra pe o urma apare avantajul distantierelor de pe spate.

Rotile din spate nu se muleaza asa de repede dupa urme si nu lasa spatele sa se aseze pe urmele celor din fata, si cel putin pentru mine care am tractiune doar spate imi influenteaza pozitiv tractiunea

 

Avand in vedere ca e mai maricel al tau nu as as considera ca un plus de 7.6 cm intre roti ar fi prea mult si nici efecte negative nu cred ca ar aparea daca alegi varianta de 1.5".

Si iarasi daca vrei sa compensezi din stabilitatea laterala pierduta dupa montarea ultimelor anvelope poate si cele de 1.5" nu ar fi de ajuns insa cu cat sunt distantierele mai mare cu atat forta pe acea sectiune va fi mai mare


  • 0

#13 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 13 October 2014 - 04:47 PM

Oricum la 5 cm nici nu ma gandesc ca nu-mi mai intra pe usa garajului/magaziei. Cand am proiectat magazia am facut usile avand in considerare latimea ATV-ului si sunt cam la limita. :) Este greu sa-l potrivesti la milimetru ca sa intre. Acum e bine dar daca il mai latesc sa schimba treaba.


  • 0

#14 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 13 October 2014 - 05:04 PM

Demontezi distantierele cind vrei sa intri in garajscooter.gif


  • 1

#15 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 13 October 2014 - 05:13 PM

Uite cui ii fuge mintea!

Mi-am chinuit saracul neuron care si asa se misca doar in sens de rotatie in cutia craniana sa explic eu cu aderente, urme,tractiune pe cand a venit Valentin cu solutia cea mai simpla si usoara :)))

 

Acum Octavian, mai bine cred ca ar fi sa masori exact latimea "garajului" apoi exact latimea atv-ului sa vezi ce diferenta ai.

Eu zic ca ar trebuie sa ai macar un 12-15 cm in plus ca sa poti pune cele de 1.5" ca altfel apelezi la flex, drujba...  umnik.gif


  • 0

#16 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,207 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 13 October 2014 - 05:46 PM

Bineinteles ca se poate reproiecta si usa de la garaj.thumbsup.gif


  • 0

#17 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 13 October 2014 - 08:07 PM

Sa ai in vedere si eventuala remorca. Este foarte posibil sa nu-si mai intre ATVul in remorca de bucurie ca s-a latit in umeri...
  • 0

#18 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 14 October 2014 - 09:26 AM

Bai, nu mai faceti misto ca aici cu masuratul ma descurc. :)

 

Eu am nevoie de niste sfaturi de la cei care si-au montat astfel de distantiere. Am auzit mai multe variante si as vrea sa o aleg pe cea mai buna (si cea mai ieftina, bineinteles).

Momentan as alege sa pun doar pe spate unele de 1" (2.54cm). Dar poate e prea putin ???

 

Oricare varianta este un compromis. Cateodata iti trebuie stabilitate, cateodata iti trebuie sa fie ingust ca sa te strecori printre 2 copaci. Parerea mea e ca nu e buna nici o exagerare.

 

E curios ca constructorii de ATV-uri proiecteaza toate modelel pe niste standarde de ecartament/ampatament. Daca faceti o analiza cu toate modele cunoscute o sa vedeti ca sunt cam aceleasi dimensiuni de ecartament/ampatament. Bineinteles ampatamentul este de 2 feluri: scurt si lung.

Eu as vedea ATV-ul perfect cu un ecartament de 5 (2,5+2,5) cm marit si un ampatament intre versiunile scurte si lungi.


  • 0

#19 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 16 October 2014 - 07:07 PM

Octavian, eu am avut distantiere si pe fata si pe spate, de 50 mm fiecare.

Pe cele de pe fata le-am dat jos din cauza ca era grea directia.

Cele de pe spate le-am lasat sus pentru stabilitate desi habar nu am cum e fara ele .... dar obisnuindu-ma asa, am mers pe ideea din fotbal ca "echipa care da gol nu trebuie schimbata", eu nefiind niciodata in vreo situatie critica cu stabilitatea.

 

Eu cred ca distantierele de 1 inch sunt ca si chilotii pe jumatatea bucii - nu rezolvi nimic, tot nu se vede ce trebuie si tot nu se simte ce trebuie.

 

PS: Pentru cei care vreti sa ma contraziceti cu fotbalul, sunt altii mai importanti care trebuie convinsi wink.png.


Edited by iusau, 16 October 2014 - 07:10 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto