Salut, intodeauna am folosit canistre din plastic. Daca sint mai periculoase nu pot sa-ti spun. Dar cam toti prietenii le folosesc. Dar mai bine sa ai doua, decît una.
Noua Jucarie :d Arctic Cat 650 V2
#21
Posted 08 August 2015 - 03:22 PM
#22
Posted 08 August 2015 - 05:03 PM
Tin sa mentionez ca sant foarte practice acele canistre de plastic, sant foarte rigide ca si material si totodata practice in a pune benzina in rezervor fara sa faci risipa; un alt aspect sant si usoare si nu ai treaba cu rugina, daca se depune ceva mizerie pe el poate fii spalat cu detergent uscat bine si folosit pe mai departe, desii pretul canistrei nu este deloc ieftin, mai putem inclocuii si cu altele reciclate!
asa cum era mentionat de colegul când pleci la tura lunga nu faci extreme, iar riscul si-l asuma fiecare!
#23
Posted 08 August 2015 - 09:26 PM
Si sa incep un nou capitol, Reconditionarea motorului de la arctic cat 650 v2 ( kawasaki kvf650 )
Schimbat lanturile distributie-pompa ulei, alezat cilindru, rectificat supape , schimbat garniturile de la supape , pistoane si segmenti noi.
Precizez ca motorul are 16000 km.
Attached Files
#24
Posted 08 August 2015 - 11:38 PM
Spor la lucru si mult succes sa iasa totul bine.
#25
Posted 27 August 2015 - 07:01 PM
Au venit o parte din piese. Astept cu nerabdare finalizarea lucrarilor
Attached Files
#26
Posted 27 August 2015 - 07:23 PM
Supape mai negre ca alea, nu am vazut, Dar sincer nici nu prea am vazut multe motoare desfacute.
#27
Posted 28 August 2015 - 09:13 PM
16.000 km e ceva.
650 ul asta de la Kawa montat si pe Arctic e cunoscut ca reprezentand bine numele atv-ului pe care a fost montat prima data.
Supapele negre ca negre dar depunerile sunt mari ... desi in 16.000 km e de asteptat la regimul asta de lucru.
Cirtuitul de racire/ungere e colmatat sau sunt resturi de garnitura ?
#28
Posted 29 August 2015 - 12:00 AM
Supapele au adunat atata calamina din consumul de ulei ajunsese aberamt de mare (150 km 1 litru de ulei). Consumul mare de ulei se datora segmentilor de ungere si semeringurilor de la supape. Pistoanele sunt pe drum, si va urma alezati cilindri la urmatoarea cota de reparatii de la 80mm la 80,5 mm. Cilindri nu prezinta zgarieturi dar am decurs la aceasta opratiune datorita jocului dintre piston si cilindru.
Dupa rectificarea supapelor, alezat cilindri si schimbat toate lanturile de distributie si lantu de ulei + restu garniturilor , oringurilor si semeringilor din motor, motorul ar trebui sa fie in parametri dati de producator.
Dupa aceste operatiuni voi folosi doar ulei de calitate si cred ca ma voi reprofila pe uleiul Eneos deoarece e un ulei conceput pentru motoarele japoneze.
Attached Files
#29
Posted 29 August 2015 - 12:57 PM
Ce ulei ai folosit timp de 16.000 km si nu te-a satisfacut?
#30
Posted 29 August 2015 - 01:02 PM
Eu am folosit doar motul si repsol care sunt foarte ok, problema mare nu stiu ce ulei a folosit fostul proprietar timp de 12.000 km. Cand am cumparat atvul uleiul era sub ori ce critica.
#31
Posted 29 August 2015 - 01:06 PM
Sunt putin off-topic dar ma roade o curiozitate si are legatura cu uleiul de motor. A folosit cineva pana acum Duralube la ATV? Eu il folosesc la masini si rezultate se vad. Ma gandeam sa incerc si la ATV.
#32
Posted 29 August 2015 - 01:40 PM
Exista o singura problema, daca ai ambreiaj umed nu cred ca mai pleci de pe loc cu el. Si eu il folosesc la masina si rezultatele sunt foarte bune.
Si ma gandesc serios sa il incerc si eu la atv. ( nu am ambreiaj umed ). Cf moto 500 mai are un ambreiaj centrifugal in spate la curea.
#33
Posted 29 August 2015 - 02:18 PM
Ai mare dreptate. Uitasem de ambreiaj...
#34
Posted 29 August 2015 - 02:54 PM
Sunt modele de atv-uri care nu au acel amdreiaj in motor. Kawasaki au precis motoare fara ambreiaj umed nu stiu si alti producatori.
#35
Posted 30 August 2015 - 10:57 PM
Sunt asa zisele "belt slammers" de catre americani.
Adica acele motoare care au fost proiectate sa lucreze cu ambreiaje uscate care atunci cand apuca cureaua nu mai stau la povesti "ca plecam sau nu plecam", transmitand toata puterea motorului direct la cutie.
Polaris-ul si CanAm ul stiu ca au, se pare ca si Kawa deci probabil si Arctic.
#36
Posted 07 September 2015 - 08:09 PM
Am mai avansat putin, am dus cilndri la alezat, supapele la rectificatsi cu greu au resit sa mai ajunga din piese.
Sper sa termin lucrarile in maxim o saptamana.
Anul acesta din pricina problemelor tehnice aparute nu am apucat sa strabat strategica, sper ca anu viitor sa fie cu noroc.
Attached Files
Edited by AlexRap, 07 September 2015 - 08:10 PM.
#37
Posted 08 October 2015 - 09:19 PM
Gata cu reconditionat motor motorul toarce. Sper la cat mai multi km fara probleme .
Acum incepe rodajul, si pe iarna va fi pregatit pentru teren.
#38
Posted 08 October 2015 - 10:23 PM
Bravo Alex !
De apreciat un om care incepe o lucrare complexa si se tine de ea pana o duce la capat.
Sa-l folosesti sanatos !
#39
Posted 11 October 2015 - 08:01 AM
Bafta sa ai de kilometri fara de probleme.
Ma roade o intrebare:
Cind ai spus ca ai alezat cilindrii, asta inseamna ca s-au modoficat cotele la diametru?
Ceea ce presupune folosirea unor segmenti modificati.
Sau ai facut doar o operatie de honuiala, in care doar s-a slefuit oglinda camasii (cilindrului).
#40
Posted 11 October 2015 - 10:22 AM
Motoarele de kawasaki brute force pana in 2011 parca nu au cilindri cu nicasil , si au 2 cote de reparatii , am cumparat pistoane de 80,5 mm inloc de cele originale de 80mm.
Segmenti si pistoanele sunt wiseco , nu am modificat segmentii.