Jump to content



Photo

Consum Ulei Kingquad 750


  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#1 Dragoselu

Dragoselu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragan Dragos
  • Telefon:0746020929
  • Marca ATV:Suzuki Kingquad

Posted 21 February 2014 - 02:31 PM

Salutare tuturor!
V as ruga sa mi dati niste pareri...sfaturi legate de consumul de ulei al unui Kq..!!zic asta pentru ca dupa fiecare iesire de aprox 50 km...trebuie sa completez 100-200 ml cel putin!
E normal sa consume?
Care ar fi cauzele care determina consumul de ulei?
Multumesc!
  • 0

#2 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 21 February 2014 - 03:12 PM

Ti-am trimis manualul de intretinere, l-ai citit ?

Scrie acolo ca ar trebui sa consume ulei ?

 

Nu trebuie sa consume ulei. Mie nu-mi consuma ulei nici 100 grame de la un schimb la altul ~ 1000 km..

 

Ai verificat sa nu il pierzi pe la pompa de apa sau pe undeva ?

 

Acuma intelegi ce campie au aia la Fetesti ?


Edited by iusau, 21 February 2014 - 03:13 PM.

  • 0

#3 Dragoselu

Dragoselu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragan Dragos
  • Telefon:0746020929
  • Marca ATV:Suzuki Kingquad

Posted 21 February 2014 - 03:34 PM

Nu l am citit pentru ca n am putut sa dau jos fisierul de pe mail....!!mai incerc pe alt laptop...il am criptat pe cel de munca si nu merge!incerc in seara asta sa l citesc...si maine sa ma uit pe sub el...sa vad ...daca pierde..!!merci mult
  • 0

#4 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 22 February 2014 - 12:19 AM

si al meu papa , mai papa si acum dar nu ceva sesizabil poate 200 ml la 1000 Km sau ceva de genu .

Au am schimbat segmentii refacut supapele semeringuri supape si surpriza nici 2 mi de km si nu mai porneste la rece .Gases un post pe un forum american cum a faimosul filtru K&N nu ar filtra suficient fapt care duce la o uzura prematura a supapelor .

Nex upgrade Twin Air ..


  • 0

#5 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 22 February 2014 - 12:21 PM

Multi recomanda chiar dupa cumpararea atv-ului de nou sa schimbi filtrul original cu unul Twin Air.

Normal nu ar trebui sa pape ulei, dar la suzi parca ajunge sa fie normal. Pe toti posesorii de suzi 700-750 i-am auzit ca trebuie sa completeze cu ulei.

Adi, la cat ai ajuns cu costurile dupa segmentare?


  • 0

#6 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 22 February 2014 - 10:56 PM

Multi recomanda chiar dupa cumpararea atv-ului de nou sa schimbi filtrul original cu unul Twin Air.

Normal nu ar trebui sa pape ulei, dar la suzi parca ajunge sa fie normal. Pe toti posesorii de suzi 700-750 i-am auzit ca trebuie sa completeze cu ulei.

Adi, la cat ai ajuns cu costurile dupa segmentare?

 

Sa nu exageram Cosmin ;)

Este o vorba batraneasca... "Neamurile nu ti le alegi dar in rest baga de seama".

De ce un Suzuki la 6000 km nu papa ulei deloc de la un schimb la altul ? O fi gresit ceva la fabricare ? Nu cred. Ca e de 450 ? Nu cred. S-o fi gresit ceva la intretinere ? Nu cred nici asta.

Just my 2 cents ;)


  • 0

#7 sorinok

sorinok

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,529 posts
  • Gender:Male
  • Location:sibiu
  • Nume real:Sorin
  • Telefon:0749.........
  • Marca ATV:de la prieteni

Posted 23 February 2014 - 12:35 AM

Nu stiu cine este Cosmin ...:D

Daca m-ai facut pe mine Cosmin sa sti ca imi esti dator un miel si asa vine  Pastele.

Da cred ca mi-am pus in cap posesorii de suzi...fara sa vreau, dar este o realitate ce am spus mai sus. 


  • 0

#8 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 23 February 2014 - 12:37 AM

undeva in jurul valorii de 1000 ron ( segmenti , simering supape ,filtru ulei , ulei , rectificat chiuloasa (aici intra supape pastile si tot ce trebuia facut la ea ) a si garnitura  de chiuloasa care app ultima data Nu am mai schimbat-o si nu e nici un bai .Manopera nu o punem ca am facut eu motoru . De papat imi papa dar nu pot sa zic cat pt ca daca ma dau cu el nu se vede nimic , daca pun remorca si trag de el de mi frica sa nu rup planetare atunci se vede ca papa si da .. ii dau dreptate .

 

Acum stau in dilema si dupa refacerea jocului la supape ( treaba cu filtru K&N ) am facut 135 km si nu am lipsa de ulei si practic nici un bai (doar cu rulmentu unisens ..) sper sa fi disparut problema cu uleiu desi .. daca a intrat praf si a papat 2 supape cred ca a papat si din cilindru + segmenti . Sper sa nu fie asa ..


  • 0

#9 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 23 February 2014 - 10:08 AM

Nu stiu cine este Cosmin ...biggrin.png

Daca m-ai facut pe mine Cosmin sa sti ca imi esti dator un miel si asa vine  Pastele.

Da cred ca mi-am pus in cap posesorii de suzi...fara sa vreau, dar este o realitate ce am spus mai sus. 

 

Sorin, Imi cer scuze pentru partea cu Cosmin smile.png aveam altceva in cap..scuze, incercam sa rezolvam cu mielul wink.png

 

Nu ti-ai pus pe nimeni in cap - eu sunt singurul care te-am contrazis pentru ca eu nu am probleme cu consumul de ulei la KingQuad.


Edited by iusau, 23 February 2014 - 10:11 AM.

  • 0

#10 Dragoselu

Dragoselu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragan Dragos
  • Telefon:0746020929
  • Marca ATV:Suzuki Kingquad

Posted 23 February 2014 - 06:25 PM

Culmea...sambata am facut 70 km..consum ulei-zero...!nu inteleg..!!azi am mai facut vreo 40 km...sunt curios maine sa verific uleiul...!!
  • 0

#11 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 24 February 2014 - 12:24 AM

mie imi papa cand il fortez sau cand il tin in ture mari . daca ma plimb max 60 km.h nu se vede nimic


  • 0

#12 Dragoselu

Dragoselu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragan Dragos
  • Telefon:0746020929
  • Marca ATV:Suzuki Kingquad

Posted 24 February 2014 - 02:58 PM

Mi a papat si dupa tura de ieri de 40 km...dar foarte putin!
Am verificat azi filtru de aer..cel de la care am luat atv ul mi a spus ca are filtru K&N,dar il avea pe cel original!am comandat K&N,in 2 zile o sa l pun!
Legat de filtru de aer...am observat ca la filtru intra un furtun ce vine de la grupul spate..si era ulei prin locul unde sta filtru..inclusiv pe filtru!e normal sa fie furtunul acolo?e normal sa fie ulei la filtru de aer?
Multumesc mult!
  • 0

#13 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 24 February 2014 - 10:37 PM

renunta la el daca mai poti si ia twin air e mult mai bun si eu vreau sa fac acelasi lucru .

.

Eu vreau sa pun asta .

Uite aici povestea cu filtrele


  • 0

#14 Dragoselu

Dragoselu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragan Dragos
  • Telefon:0746020929
  • Marca ATV:Suzuki Kingquad

Posted 24 February 2014 - 11:06 PM

Nu pot sa intru pe linkurile ce le ai postat...!
Curios ce zici legat de filtre...din ce am citit..foarte multa lume spunea ca cele mai bune...si folosite sunt cele K&N...!!
  • 0

#15 Dragoselu

Dragoselu

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 133 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Dragan Dragos
  • Telefon:0746020929
  • Marca ATV:Suzuki Kingquad

Posted 25 February 2014 - 10:45 PM

Imi puteti spune ceva legat de furtunul care intra la filtrul de aer...atasez poza sa vedeti!!e normal locul lui acolo??din ce am vazut vine de la grupul spate..e adevarat?
Multumesc frumos!

Attached Files


  • 0

#16 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 23 March 2014 - 12:20 AM

nu stiu daca mai e de actualitate dar din ce am vazut pe desene si realitate nu ai asa ceva acolo . singuru furtun care se leaga de carcasa filtrului de aer este cel de la motor  si anume gazele de carter . in rest nu este nimic !


  • 0

#17 Armadilo

Armadilo

    Mechanix

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 996 posts
  • Gender:Male
  • Location:ATV-Service Bucuresti
  • Interests:Service ATV in Bucuresti - Militari
    Piese Linhai, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, etc. Accesorii Proarmor, Kimpex, Powermadd, etc. Uleiuri Motul, BelRay, Motorex, etc.
    Service mobil, si transport ATV indiferent de locatia acestuia, tractare cu un alt ATV pana la cel mai apropiat drum accesibil, si transportul ATV-ului pe platforma daca este cazul.

    Bulevardul Timisoara 104E
    0727.888.500
    Yahoo! ID: atvservice

    www.atv-service.ro
  • Nume real:Andi
  • Telefon:0727.888.500
  • Marca ATV:Yamaha Raptor 660R
  • Numar ATV:Galben

Posted 04 April 2014 - 08:34 AM

Filtrele K&N sunt excelente, cu o singura conditie: intretinere corecta. Filtrele de acest tip retin praful doar atat timp cat au pelicula de ulei pe ele, in schimb ofera o performanta maxima. Cand pelicula se usuca sau se umple de praf, poate trece putin praf (particule fine) prin ele. Filtrele de burete retin mai mult timp praful, dar asta in detrimentul performantei (in motor intra mai putin aer).

Intretinerea corecta inseamna curatarea cu detergent (special pentru filtre de aer), uscarea la aer (in nici un caz suflarea cu aer sau uscarea la cald) si imbibarea cu ulei pentru filtre de aer.

 

Consumul de ulei este dat de mai multe uzuri:

- Daca apare fum albastru doar la pornire, sunt uzate simeringurile de supape

- Daca apare fum cand motorul este cald, sunt uzati segmentii si/sau cilindrul

- Daca apare fum tot timpul, sunt uzati segmentii si/sau cilindrul, sau sunt aliniati segmentii

 

Pierderi de ulei pot aparea si la garnitura de chiulasa, in acest caz uleiul ajunge in cilindru sau in sistemul de racire. De asemenea pot aparea pierderi de ulei la rulmentul pompei de apa. Aparitia uleiului in carcasa filtrului de aer inseamna pierdere de compresie.

 

La Kingquad am intalnit des consum de ulei, este intrucatva normal pot spune - probabil constructia motorului este de vina, dar consumul trebuie sa fie in limitele bunului simt (100-200 de grame la 1000 de km).


  • 1

#18 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 04 April 2014 - 10:05 PM

eu personal am renuntat la k&N ( il am acasa si vreau sa il dau la pret bun  140 ron  sau  200 ron cu un kin sigilat de intretinere K&N )

la mine a papat ulei si dupa segmentare cam 1500 KM . acum ma apropiu de revizie ( 1000 km) si pe joja a scazut cam 3 mm ( am pus un pic peste semnul de maxim in ideea ca imi consuma ulei ) . Sunt mandru de el si singurul lucru pe care il reprosez e ca nu are servo ..


  • 0

#19 xstranger

xstranger

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 136 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara/Mehedinti
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0757012983
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 Axi EPS & Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:Tm-04-XST

Posted 13 April 2014 - 12:26 PM

Eu am K&N inca de cand l-am luat din magazin,citisem de problema cu filtru original si am tinut foarte mult sa nu-l folosesc deloc cu filtru original. Precizez ca am 6000 km cu atv, am facut intretinerea la filtru cum spunea si colegul nostru mai sus,doar cu kitt-ul original K&N de intretinere. In manualul filtrului specifica a nu se face prea des curatarea filtrului, deoarece in momentrul in care incepe sa se murdareasca putin de praf, atunci si-ar face treaba mai bine cu filtratul aerului. Eu in 6000 km l-am curatat de 2 ori si nu am probleme cu consumul de ulei, am si uitat cum e sa verifici nivelul uleiuliu desi folosesc atv si in regim usor cat si greu (tractez cu el remorca incarcata cu tot felul de lucruri pe pante  abrupte). Sincer nu stiu ce sa zic cu treaba asta cu filtrele,poate eu am fost mai norocos....adevarul este ca in grupul nostru de atv, eu tot timpul merg in fata, deci nu aspira asa mult praf in admisie ca cele care sunt in spatele meu.

 

Poate mai sunt si alti posesori de KQ cu K&N care nu au probleme cu consumul de ulei, ar fi bine sa posteze si ei parerile lor, poate doar in acest fel putem trage o concluzie corecta asupra filtrului K&N. Precizez ca si eu sunt dispus sa renunt la el in favoarea unui filtru Twin Air daca intradevar este confirmata treaba cu K&N. In cazul meu filtru si-a facut treaba!


Edited by xstranger, 13 April 2014 - 12:28 PM.

  • 0

#20 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 13 April 2014 - 04:51 PM

Folosesc si eu K&N la Bombardier si sunt multumit ca-l pot spala usor spre deosebire de cel original din burete + hartie filtranta care e cam consumabil daca trage mult ulei ca are hartia subtire. La bomba, imediat ce-o pui pe partea stanga, vine ulei mult in carcasa filtrului de aer si e cam deranj ca se scurge mult de tot adica intre 0,5 si 1 l de ulei dupa 30-40 secunde de stat pe stanga. 

Am pus K&N si la o iesire dupa o tranta continua pe stanga, l-am oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Am desfacut carcasa filtrului, am evacuat grosul de ulei, am dat un jet cu spary de curatare in carcasa si pe filtru si dupa ce s-a uscat filtrul l-am dat cu putin ulei special de filtru si a pornit la fix. 

Ala original nu cred ca suporta spray de curatare sau suflat cu aer cum fac cu cel K&N.


Edited by danutlupu, 13 April 2014 - 04:52 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto