Jump to content



Photo

Consum Ulei Kingquad 750


  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#21 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 13 April 2014 - 10:10 PM

eu am zis de K&N dupa ce am patit treaba cu supapele si citind pe Nyroc ATV  am gasit povestea cu filtrele de aer care descria simptomele pe care le-am avut si eu .

EU folosesc in continuare K&N la masina si la motocicleta vreau sa il schimb dar ma cam opreste costul ( K&N undeva la 300 ron , filtru hartie 20 ron ).

 

 

In vara am schimbat segmentii si refacut supape + simeringuri + joc la supape . dupa 2000 km jocu la supape a disparut .De aceea am dat vina pe el . alta cauza ce poate sa fie ? Cei care mi-au refacut chiuloasa  fac asta zilnic , Nu pot zice ca ei nu au facut treaba .


Edited by Adi Radu, 13 April 2014 - 10:11 PM.

  • 0

#22 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 13 April 2014 - 10:42 PM

Nu stiu daca ajuta: folosesc K&N pe Kingul de 450 si nu imi consuma ulei deloc.

Il curat o data pe an, atunci cand schimb uleiul .. cam la 1000-1500 km, cu kitul original K&N.

Cand il dau jos sa il curat nu este murdar .. se vad 2-3 paianjeni si ceva "stroh" de la iarba.

Ma dau 99% singur si nu aspir praf, poate asta conteaza mai mult decat ce am scris mai sus.


Edited by iusau, 13 April 2014 - 10:43 PM.

  • 0

#23 xstranger

xstranger

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 136 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara/Mehedinti
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0757012983
  • Marca ATV:Suzuki King Quad 750 Axi EPS & Linhai Worker 4x4
  • Numar ATV:Tm-04-XST

Posted 16 April 2014 - 01:09 PM

Am tot studiat treaba asta cu consumul de ulei dat de filtrul stock sau cel K&N si eu personal am ajuns la concluzia ca nu este absolut nicio problema cu filtrul K&N. Inclusiv pe forumurile din U.S nu am intalnit niciun posesor care sa se planga de praf in galeria de admisie dupa folosirea filtrului K&N. Este adevarat ca in U.S cam 70% din posesori folosesc Twin Air sau Uni, de aici vine si avalansa de pareri pro aceste filtre in defavoarea celor K&N care se pare ca nu este asa popular. Restul de 30% care foloseau K&N spuneau raspicat ca nu au avut gram de praf in admisie si ca-l folosesc si la masini/barci etc.

Este adevarat ca prin constructia lor,logica te duce cu gandul ca filtrele K&N sa nu filtreze la fel de bine ca cele din burete. Cineva explica : "tocmai acestui fapt cei de la K&N au hotorat sa puna peste filtru acea husa avand rolul de prefiltrare". Aceeasi persoana sugera ca filtrele K&N sunt ff bune in orice domeniu mai putin cel offroad, sau in conditii cu mult praf. A fost singura opinie negativa gasita despre acest filtru si din cate am dedus, cel care a lansat-o a facut-o dupa parerea proprie, nu dupa utilizarea acestui filtru.

 

Ca sfat, uni posesori de filtre K&N spuneau ca trebuie dat un strat subtire de vaselina pe partea de jos a filtrului pentru a etansa bine. Acest lucru era mentionat si in cazul filtrelor Twin Air.

 

Dupa toate aceste dezbateri,am hotarat sa-mi iau si eu un Twin Air pe care o sa-l folosesc doar vara cand in mediu nivelul de praf este mai ridicat (asta pt linistea mea sufleteasca), in restul anotimpurilor o sa revin la K&N care la mine timp de 6000 km si-a facut treaba fara sa imi lase particule de praf in admisie si fara sa am probleme cu consumul de ulei. Repet,este opinia mea personala la care am ajuns ca posesor de filtru K&N , folosit cu succes timp de 6000 km.


Edited by xstranger, 16 April 2014 - 01:12 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto