Ma Numesc Dr.crinel Si Sunt Atv-Ist
#1
Posted 18 March 2014 - 10:21 PM
Sunt al 3-lea proprietar al monstruletului, inmatriculat deja pe numele meu, asigurat la Carpatica (datorita costurilor), cu numarul SJ-86-VET si bineneteles cu unele ajustari de care mai are nevoie dupa schimburile de ulei si curatarea/reglarea carburatorului, dar vor fi specificate la sectiunea de probleme. Dupa prima ieseala am sa pun si niste poze. Numa' bine!
#2
Posted 18 March 2014 - 10:40 PM
Sa il stapanesti sanatos .
#3
Posted 18 March 2014 - 11:50 PM
Si sa-l schimbi sanatos ! Dar pana atunci mult noroi si distractie sa fie !
#4
Posted 19 March 2014 - 09:29 AM
Salut si bine ai venit in aceasta comunitate!
Se pare ca pana la urma ai rezolvat si cu activarea contului
In ceea ce priveste utilajul iti doresc sa ai parte doar de iesiri reusite, iar in ceea ce priveste scopul pentru care l-ai achizitionat iti urez sa-l folosesti sanatos cat vei dori!
#5
Posted 19 March 2014 - 09:35 AM
Doctore sa-l tii sanatos si sa te bucuri de coclauri !
#6
Posted 19 March 2014 - 09:54 AM
Multumesc mult pentru urari! ALH mersi pentru sprijin telefonic si lui Chrys si iusau pentru promtitudine cu contul
#7
Posted 26 March 2014 - 07:53 PM
Si daca tot scrie in certificat ca e verde am ales sa il fac verde, pentru ca datorita razelor de soare si lipsei adapostului la fost proprietar culoarea se denaturase si l-am reimprospatat si apoi l-am scos la plimbare
Attached Files
#8
Posted 26 March 2014 - 08:09 PM
Bine ai venit printre noi spor la bobinat km, si vezi ca ne gasesti si pe fb!
#9
Posted 26 March 2014 - 10:05 PM
Frumos doctore,la multi Km !
Ramai aici printre noi ,nu trebuie sa dai neaparat curs celor care vor sa te sustraga de pe acest forum .
Aici o sa ai mai multe de invatat si dupa cum vezi poti avea si parte de ajutorul colegilor.
#10
Posted 26 March 2014 - 10:24 PM
Chiar am avut nevoie de ajutor si mi s-a oferit mai repede de cat asteptam, si (sper ca nu, dar) voi mai avea nevoie si pe viitor
Luat set complet placute frana, si cu bateria voi mai avea ceva teste, dar incet incet ajunge cum vroiam eu la incepu sa fie...
Ps: vedeti ca la Lidl fiind saptamana moto sunt preturi bune in gen: casca moto, tester pentru baterii de 12 V, manusi, imbracaminte moto...
Cumparat o casca si acel tester care are vreo 10 leduri in linie, si in functie de ledul care se aprinde iti arata stadiul bateriei, chiar si a incarcarii daca e pusa la incarcat sau e pornit motorul (de curiozitate, a fost doar 12 ron)
#11
Posted 26 March 2014 - 10:30 PM
mersi de pont . voi merge sa imi iau si o jucarie dinaia
#12
Posted 26 March 2014 - 10:44 PM
http://www.lidl.ro/c...Detail&id=11666
Edited by dr.crinel, 26 March 2014 - 10:51 PM.
#13
Posted 27 March 2014 - 09:04 AM
Salut,
Ti-a iesit bine partea cu vopsitul, acum sa speram ca mai si tine (nu de alta, dar personal am mari dubii in ceea ce priveste aderenta vopselei pe suprafete din plastic). Oricum nu se compara cu imaginile pe care le-am vazut inainte sa-l cumperi.
#14
Posted 27 March 2014 - 09:59 AM
Pai ca si pasi au fost: demontare totala, sa ramana doar carenele, (cea de pe fata m-a chinuit putin), spalarea cu fery, slefuirea pe toata suprafata, degresare, aplicarea de primer pentru plastic (costa cat 3 tuburi de vopsea dar merita), apoi straturi de vopsea pana te saturi si crezi ca s-a acoperit.
Acuma de rezistat vedem noi cat si cum, dar sunt optimist
#15
Posted 27 March 2014 - 10:06 AM
Ai procedat corect in ce priveste tehnica de vopsire.
Daca ai lucrat curat nu cred ca vei avea probleme in timp.
Singura intrebare imi pun in locurile in care carenele din diferite motive se vor indoi mai tare, vopseaua nu o sa fie destul de elastica si cred ca va crapa.
Dar pentru asta nu cred ca exista solutie. (doar o vopsea care sa ramama permanent elastica)
#16
Posted 27 March 2014 - 11:17 AM
#17
Posted 27 March 2014 - 12:31 PM
Primerul,slefuirea si degresarea perfecta fara sa atingi suprafata de vopsit dupa pregatire sunt esentiale.
Pe vremuri vopseam barile de Dacie in modul acesta si nu erau probleme. Singura diferenta era ca acestea nu se indoiau.
#18
Posted 27 March 2014 - 12:45 PM
Dupa ultimul incident cu fosta dacia am vazut ca nici cu primer nu au dat la "marele" service si pe alocuri a cam sarit vopseaua. Iar acelea nu se indoiau CHRYS ca se crapau direct la impact )
Edited by dr.crinel, 27 March 2014 - 12:49 PM.
#19
Posted 27 March 2014 - 08:41 PM
Eu faceam comparatie cu barile de Dacie pregatite si vopsite de mine personal.
#20
Posted 27 March 2014 - 08:45 PM