Salut am si eu o problema numai imi afiseaza absolut nimic pe ceasul de bord,ma poate ajuta cineva cu problema asta??
Linhai Worker Probleme Bord
#1
Posted 25 July 2014 - 03:58 PM
#2
Posted 25 July 2014 - 05:21 PM
Bine ai venit pe la noi !
In primul rand te-am putut ajuta sa iti mut topicul deschis de tine la locul potrivit problemei expuse de tine.
Unde ai postat initial iti vei deschide un topic, in care ne vei prezenta jucaria ta insotita de poze.
#3
Posted 25 July 2014 - 07:34 PM
Linhai Worker 4x4
An 2012 km 800 si problema este numai imi afiseaza nimic in bord! care ar fi cauza?
Attached Files
#4
Posted 27 July 2014 - 10:40 PM
Ceva siguranta ?
Ceva fire rupte ?
Ce ai verificat pana acuma ?
#5
Posted 27 July 2014 - 10:51 PM
Vezi ca sub carena fata, care iti acopera toate mufele, ai doua mufe care vin de la kilometraj. Una este metalica rotunda si una rosie care da curent ceasului si care ar putea fi oxidata.
Dar pana acolo, cum zice si colegul iusau, verifica daca nu ai siguranta arsa. Daca nu observi asa ceva incearca sa cauti ce ti-am zis si mergi pe traseul firelor si ne mai spui ce ai gasit.
#6
Posted 28 July 2014 - 11:29 AM
Salut am verificat cred eu că absolut totul,de la ax din spate până la ceasul de bord am luat tot la rând,în afară de cele 4 siguranțe + cea de lângă baterie mai exist???
senzor ax scos și verificat curat
cablu scos și verificat intreg
sub bord ambele fire verificate curate si fara oxidare
atv are aproape 900 d km folosit numai pe asfalt rar prin pădure,pentru că nu stau în țara și nu am timp de el,acum când am venit în concediu am ieșit cu el prin pădure,nu cu noroi și alte nebuni,după l-am spălat și toate bune după câteva zile a picat ceasul de bord!!
Edited by Ionut2017, 28 July 2014 - 11:31 AM.
#7
Posted 28 July 2014 - 02:04 PM
Ceea ce ai mai putea face este sa ii decuplezi acea mufa rosie de care iti ziceam si sa vezi daca primesti curent in ea la punerea contactului. Daca vine curent pana la mufa marcar stii ca nu e problema pe traseu ci la ceas. Ori daca nu vine inseamna ca tot pe traseu e baiul. Alte sigurante nu mai sunt. eu nici alea nu le am
#8
Posted 28 July 2014 - 02:40 PM
#9
Posted 28 July 2014 - 04:32 PM
#10
Posted 28 July 2014 - 05:10 PM
Am probat intra curent,am incercat cu un bec si s-a aprins!deci s-a dus ceasul o sa incerc sa demontez si ceasul sa vedem ce s-a intamplat cu el!si cred ca il lasa asa prea scumpa piesa!mersi frumos de ajutor!
Edited by pitesti, 28 July 2014 - 07:26 PM.
s-a, sa, s-a? sa! sasa
#11
Posted 28 July 2014 - 06:56 PM
#12
Posted 28 July 2014 - 10:54 PM
Am probat intra curent,am incercat cu un bec si s-a aprins!deci s-a dus ceasul o sa incerc sa demontez si ceasul sa vedem ce s-a intamplat cu el!si cred ca il lasa asa prea scumpa piesa!mersi frumos de ajutor!
Pune-ti un ceas pe mana si gata, da-i bice !
Lasa-l pe Crinel cu "lipiturile reci".
Tu asigura-te mai bine ca berile is reci, ceasul pe mana si nu mai ai treaba.
#13
Posted 28 July 2014 - 11:04 PM
#14
Posted 28 July 2014 - 11:23 PM
Imi pun eu ceas pe mana:)))) dar ma enerveaza cand ma uit la bord si nu merge!!!urat asa atv-ul tinut in garaj si se strica te miri ce la el!cred ca cu bani dati pe el imi luam ceva mai bun sh cu putin noroc sau vreo mare teapa!asta e acum,mergem inainte!si cu berile nu prea am de aface!nu prea consum alcool!!o seara buna
Imi place ca ai vazut gluma.
Da-i pace cu ceasul, am un coleg la munca - avea sticla ceasului crapata la scuter...cand o lipit-o, o lipit si indicatorul
Nu-i bai ca nu iti plac berile, reci sau calde, ca nici mie "lipiturile reci" .
Alea calde imi plac
#15
Posted 28 July 2014 - 11:28 PM
off-topic: la care mana trebuie pus ceasul?
#16
Posted 28 July 2014 - 11:37 PM
#17
Posted 29 July 2014 - 12:10 AM
Edited by dr.crinel, 29 July 2014 - 12:12 AM.
#18
Posted 29 July 2014 - 12:11 AM