Salut!
Sunt un nou posesor de BRP , Jucaria am cumparat-o acum vreo 3 luni si avea 1200 km . Dupa cateva iesiri cu gasca in off-road am sesizat ca dupa un tur de forta imi apare CHECK ENGINE , Hi Temp urmat de LIMP MODE. Am citit pe forum ca s-ar putea sa fie radiatorul cu probleme ba o sonda ba cureaua..ba toba STOCK. Sambata dupa o iesire serioasa prin padure si vreao 4 ore de functionare motorul avea un mers neregulat, turatiile scadeau pana la 800 RPM apoi inapoi la 1250 RPM. Mai rau, la intoarcere, la un semafor s-a oprit de tot. A pornit la cheie dar aveam intreruperi regulate ale puterii si trebuia sa compensez cu clapeta de gaz. Senzatia era de toata jena (si am mai trait-o cand aveam un chinez de 300 cm si mergeam pe vapori de benzina).
Si acum intrebarile catre cunoscatori, specialisti sau posesori cu vasta experienta:
1. Cum pot citi TROUBLE CODES pe acest BRP..ca nu merge faza cu IGNITION ON , press MODE Button pana iti apar orele de functionare si apoi SWITCH faza scurta-faza lunga de 3 ori , tinind apasat butonul MODE. Deci nu merge..am incercat de o gramada de ori
2. Faza cu mersul motorului sacadat poate fi de la combustibil prost?
3. A mai patit cineva ceva asemanator?
4. Cum scapam de CHECK ENGINE si LIMP MODE in mod sigur..si nu prin eliminare.
Multumesc anticipat si astept raspunsurile voastre.
Am atasat o poza si cu bestia.