Jump to content



Photo

Accesoriu Cf Moto X8


  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 25 August 2014 - 03:44 PM

Salut

Incerc de ceva vreme sa imi dau seam la ce foloseste accesoriul din clip. 

http://www.youtube.c...h?v=4SZOoqxDQHE

Poate colegii care se descurca mai bine cu limba lui Goethe pot da un raspuns.


  • 0

#2 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 25 August 2014 - 05:24 PM

Fara sa fiu un cunoscator al limbii mentionate, cred ca este vorba de o macara la purtator. Probabil in activitatile forestiere poate fi foarte utila pentru ridicarea bustenilor de prin prapastii, poate chiar ridicarea unor remorci sau alte atelaje sau chiar ATV-uri cazute, ceva de genul masinilor de remorcare de la ACR. Oricum, este bine de stiut ca exista astfel de accesorii. Carligul de remorcare ce poate fi fixat in fata ATV-ului, mi se pare o solutie foarte la indemana in locuri stramte.

Sunt curios sa aflu si alte opinii.


  • 0

#3 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 25 August 2014 - 07:37 PM

Mie sincer mi-ar semana cu o mini macara care ai putea-o folosi pe un planseu sa ridici unele greutati (galeti de beton, apa, etc), poate si la ceva lemne.

La prima varinta nu stiu cum ai urca o fiara de aproape 400 kg pe o casa :) iar in al doilea rand daca ar fi sa ridice greutati echivalente cu ale unui atv ( peste 300 kg) as fi convins ca ar ceda ceva dupa cum se misca la apasarile cu mana :)

Poate cel mai plauzibil ar fi la marginea unei prapastii sa traga  lemne afara, in cel mai bun caz taiate la 1 m

De acord cu pitesti, din toata schema carligul fata face toti banii 

Poate un vorbitor si de acesta limba poate sa traduca ceva comentarii ca descrierea nu e prea generoasa


  • 0

#4 MMarius

MMarius

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:Germania - Ulm/Romania - Arad
  • Nume real:Ionut Marius
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Honda TRX 700XX / Yamaha Raptor YFM 700R SE 2016 Model
  • Numar ATV:JO 56

Posted 25 August 2014 - 07:53 PM

E o mini macara, in descriere nu pune nimic la ce ar putea ajuta, doar ca e mica/demontabila si usor de transportat.

Nici tipul din videoclip nu e prea vorbaret, nu da exemple la ce ar putea ajuta


Edited by MMarius, 25 August 2014 - 07:54 PM.

  • 0

#5 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 25 August 2014 - 08:01 PM

eu am cautat si pe site la ei, dar nu este mentionata. Poate si din cauza ca este in germana, poate nici nu am reusit sa ma descurc. Dar, din ceea ce am inteles, sunt produse chiar in Germania. posibil sa fie personalizate dupa niste nevoi specifice.


  • 0

#6 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 25 August 2014 - 08:25 PM

 

Inca un dispozitiv asemanator care dupa mine mai simplu si mai util

Ca sa nu mai vorbim de acesta: 


  • 0

#7 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 August 2014 - 08:49 PM

Bai sa fiu ... si eu m-am gandit la tot felul de sisteme montate pe atv, dar asta mi-a scapat.

 

Pentru mine e clar ca e un sistem care te ajuta sa troliezi orice intr-un mod mult mai eficient.

De ce ? Pentru ca tragi in plan oblic. Inchipuiti-va tragand un lemn in padure complet taras sau ridicat de bot ... e alta mancare de peste wink.png.

 

Ce face nenea cu bustenii suspendati in troliu/bulbarul fata e nebunie curata...iti dai seama cum te pui in bot cand franezi ?!


Edited by iusau, 25 August 2014 - 08:51 PM.

  • 0

#8 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 25 August 2014 - 09:10 PM

Multumesc pentru explicatii.

Clar si pentru mine ca este un dispozitiv de ridicare. Cam pretentios sa il numesc macara.

MMarius - e clar ca neamtul ala e cam scump la vorba. Probabil e din vestita regiune imi scapa numele acum, undeva in nord. Desi magazinul unde se face demonstratia se afla undeva linga Leipzig

Ceea ce ma incurca cel mai tare sunt cuvintele:

Ausweidhilfe     Hilde    si  Anhängerrangieren

Am cautat sa fac o traducere cu dictionarul online dar se pare ca nu reuseste sa faca. Stiu ca multe cuvinte din germana se traduc numai din context. 

Pentru mine contextul e inexistent

 

Pitesti si Dr. Crinel - pentru situatia de fata bila de remorcare nu ii vad rostul. Parerea mea este ca e folosita numai ca tot sistemul sa oscileze in fata atv-ului. Luind in calcul marimea barei orizontale din sistem , raza este foarte mica implicit ineficienta.

Pentru remorcare este la fel de ineficienta - nu vad de ce ar trebui sa duci la remorca ceva mergind cu spatele. Poate doar daca vrei sa impingi remorca (mergind in fata), cum de altfel ne demonstraza in alt clip acelasi baiat.

Lasind la o parte faptul ca in clip bila din fata se monteaza cu adaptor patrat pe un suport montat deja. Or la X8 nu exista din fabrica asa ceva

Dar nu as vrea sa arat cu degetul . De fapt nici nu cred ca este inventia omului care o prezinta (are si un nume funny - Mike Hering). El cred ca este de fapt numai un simplu vinzator la unul din dealerii din Germania, vezi www.quad-ro.de.

Eu zic sa mai asteptam si alte pareri. 


  • 0

#9 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 August 2014 - 09:32 PM

Nu sunt eu in masura sa traduc din germana dar din ce mai pricep si eu, cuvintele fiind formate din mai multe cuvinte asociate, "Anhängerrangieren" ar trebui sa insemne ceva "parghie remorcata" ...

Iar "Ausweidhilfe" ar fi ceva "ajutor ca sa scoti afara" ...

Daca gresesc imi cer scuze chiar si pentru intentia de a traduce :), e din interesul de a descrifa ce anume e acel sistem.

 

Eu zic ca bila e cruciala acolo, nu atat pentru orientare cat pentru a tine sistemul stabil, altfel s-ar raspturna in fata la cea mai mica greutate.

Urmariti traseul cablului de remorcare.


  • 0

#10 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 25 August 2014 - 09:33 PM

Sigur ca asteptam si chiar mi-as dori (poate chiar MMarius sa ne ajute) o traducere eficienta. Este prea multa munca la acel sistem pentru a fi doar atat. De aceea am zis ca ar putea fi pentru niste aplicatii specifice.

 

Pana atunci, rostul bilei si in fata este de apreciat (cred) prin paduri dese sau situatii limita sau complicate. Este mult mai usor sa ai remorca in fata ta plina ochi, pe un drum serpuit sau intortochiat, si sa vezi clar cum sa o conduci, decat sa dai cu spatele pe acelasi drum, in aceleasi conditii. Este ca si ideea troliului in spate. Daca esti cu botul infipt, si singur pe drum, cum ar fi sa ai si troliu in spate si sa iesi fara prea multe manevre? Trebuie sa avem in vedere ca ATV-urile se folosesc in tot felul de activitati, pe terenuri din cele mai vitrege.  Altfel, la campie intr-adevar, nu-si are rostul.


  • 0

#11 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 August 2014 - 09:49 PM

Oau, remorca cuplata in fata prin padure, unde mai pui ca si incarcata .. eu recunosc ca nu m-as baga la asa ceva.

 

Imi aduc aminte cand am tras dupa mine un trailer de doua locuri cu axa viratoare pe fata.

Deci...am ajuns sa facem pariu ca o pot baga la pompa.

Cand a trebuie sa o parchez cu spatele deja colegii ma filmau smile.png))

 

Eu asa cred ca o remorca cu axa simpla cuplata in fata rotilor viratoare e cam aceeasi treaba cu datul cu spatele cu remorca aia cu axa viratoare pe fata.

Chiar mai greu ca vine "greutatea"/inertia pe rotile viratoare ... eu nu m-as baga la asta smile.png

Unde mai pui si ca atv-urile nu prea vireaza ele oricum din cauza cutiei de transfer de pe puntea spate.


Edited by iusau, 25 August 2014 - 09:51 PM.

  • 0

#12 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 25 August 2014 - 10:26 PM

Parerea mea este ca acel dispozitiv este o "banala " macara ce s-ar putea utiliza dupa cum s-a mai spus a diferitelor obiecte aflate intr-o prapastie.

Sunt de acord cu parerea de a putea fi folosit ca utilaj ACR pentru a scoate un ATV cazut in prapastie.

In clip se pune accent pe faptul ca incape int-o valiza, in schimb mi se pare destul de anevoios de montat fiind compus din destul de multe piese.

Una este sa il montezi  intr-o parcare curata in soare si alta este sa fie iarna si sa te afli pe un varf de munte in zapada incercand sa scoti un alt ATV scapat in prapastie.

 

Traducerea care a facut-o fiecare si nimeni nu a postat-o:

Cu doar câteva click-uri și minute aveți Ausweidhilfe montat pe partea din față a echipamentelor rack © Terra Lander CForce 800.

Totul este proiectat astfel încât să poată fi ușor de transportat într-o valiză părțile. Pentru inducerea și Hilde troliu poate fi folosit de Quad. Desigur, față placă pentru aparataj © poate fi de asemenea folosit cu manevrele pentru o mai bună Anhängerrangieren sau un plug de zăpadă. 

 

In ce priveste bila de pe fata consider a fi un non-sens deoarece nu ai cum sa duci o remorca impinsa fiind aproape nemanevrabila.

 

Troliu pe spate care s-a pomenit mai sus s-a inventat si se numeste "Tiger Tail". 


  • 0

#13 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 25 August 2014 - 10:39 PM

Bun, traducerea pe care ai postat-o intradevar am facut-o majoritatea, dar ne incurcau astea 3 cuvinte: Ausweidhilfe, Hilde si Anhängerrangieren.

Eu am incercat mai sus o traducere pentru primul si ultimul, nu sunt convins ca am si reusit.

Chiar si asa a ramas cuvantul din mijloc, eu suspectez ca e un nume propriu.


  • 0

#14 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 25 August 2014 - 11:01 PM

Primul nu imi dau seama ce pot fi ,dar cel din mijloc este sigur nume . (Nume de persoana, de fata)

Ultimul s-ar putea referi la faptul de a putea muta (aranja) diferite obiecta printr-o operatie de suspendare.


  • 0

#15 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 26 August 2014 - 10:47 AM

Chrys - Tiger tail imi pare a fi numai un adaptor patrat care se monteaza in spatele unui  vehicul de remorcare si nu un troliu.

Adaptoarele patrate sunt foarte mult folosite cind vrei sa atasezi rapid accesorii fara ca acestea sa poata oscila (roti).

Ma gindesc ca daca sistemul este montata in fata poate ar fi trebuit sa se numeasca  " Tiger tong" xmas.gif .

Apreciez ideea ta ca dispozitivul ar putea fi folosit pentru a recupara "ceva " dintr-o prapastie. Ma tem ca nu ar putea fi prea eficient pentru ca :

- Troliul nu este suficient de puternic.

- Sistemul de fixare este cit se poate de simplist si precar. Nu de alta dar in loc sa scoti un atv din prapastie sa nu te trezesti cu 2 in aceeasi ripa.

O varianta ar fi insa - sa il scoti pe bucatele sau demontat.

 

Iusau - traducerile tale incep sa dea un pic de sens. Nu stiu cum le-ai gasit dar facem un pas inainte spre dezlegarea saradei.

 

Pitesti - nu vreau sa fiu rau. O intrebare de bun simt. Ai mers vreodata cu remorca dupa tine?

Daca e sa ne conformam DEX-ului, remorca este un vehicol legat sau tirit  in urma unui vehicol autopropulsat.

Nu stiu cum naiba s-ar putea numi acelasi vehicol dar care este impins.

Si daca teoria ta despre eficacitatea sistemului" remorcii in fata" este asa de buna, tare ma intreb  de ce strabunii nu au pus caii sau boii in urma carutei?

Vezi topicul lu Pretorian despre lama de zapada pentru Bombardier.

Am promis ca putem muta discutia aici.

 

Dar inca mai putem discuta despre "ciudatul" accesoriu de la care a pornit topicul.nhl2.gif


  • 0

#16 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 26 August 2014 - 11:04 AM

Chiar discutam acum cateva zile de lama de zapada a lui pretorian si de faptul ca ar trebui intarite suspensiile dar ca acest lucru este anevoios etc.

Pai lama de zapada e super usoara fata de bustenii pe care i-am vazut intr-unul din clipurile de mai sus. Ma intreb ce suspensii are omul ala ca sa care asa ceva.


  • 0

#17 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 26 August 2014 - 11:58 AM

smile.png

 pot să răspund eu ce-i aia ? împinsă este roaba (nu roaba alui D-zeu smile.png  )

Transportul unor bușteni în modul arătat, pe puntea față, este total atipic unui ATV și nici nu cred că poate fi făcut prea lesne  fără servodirecție.

Părerea mea este că mult mai simplu, mai ieftin și mai eficient este să folosești o simplă remorcă. Am adăugat și mai ieftin pentru că sarcina mărită pe puntea cea mai complexă de pe ATV aduce uzuri importante care costă.

Consider că ocazional se pot face anumite exagerări, dar cele de durată nu se explică decât în cazul în care chiar n-ai ce face și te plictisești. Atunci poți să produci tot felul de pagube după care să stai în atelier mai tot timpul. Și asta este o pasiune, meșteritul, dar eu prefer să-l am apt pentru altceva, vreau pur și simplu să umblu cu el nu să fiu veșnic plin de vaselină până-n creștet.

 


  • 0

#18 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 26 August 2014 - 04:14 PM

carcotasi mai sunteti... Uitati aici un filmulet cu utilitatea punerii remorcii in fata: https://www.youtube....h?v=HbG3WtqNdE4

 

Asa cum remorca umeaza ATV-ul, si ATV-ul poate urma remorca. Nu am experienta dar, ma gandesc ca ar merge. Adica, daca pot da cu spatele si sa ghidez remorca, de ce nu as putea si cu fata? Ce, roaba merge in spate? Sau cand parcati remorca cu mana, o trageti sau o impingeti?

 

Si totusi, care este rolul accesoriului ce face obiectul acestui topic?

 

blind.gif


  • 0

#19 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 26 August 2014 - 04:35 PM

E ... J ne mai amuzăm și noi. Cel care scrie, concentrat pe o idee pe care are impresia că el a descoperit-o, este tentat să gafeze, iar atunci ... J

Chiar și acum apare o chestie hazlie când spui că ”ATV-ul poate urma remorca”, de parcă remorca ar trage și nu invers J

Am înțeles în schimb ce ai vrut să spui și exemplul prezentat este elocvent și se practică atunci când dorești să parchezi o remorcă într-un loc strâmt sau sinuos: sunt convins că unii dintre noi au și văzut astfel de manevre făcute îndeosebi cu tractoare nevoite să bage remorci în curți mai ciudate. (am practicat)

 

Despre jucăria aia ce să spun ? După părerea mea este o un dispozitiv care transpune forța cârligului troliului din plan orizontal în plan vertical, prin asta devenind un fel de macara. Este un pic de ”lego” ce nu are și o ținută prea rigidă și sigură, dar poate fi o variantă utilă între anumite limite de greutate pentru a ridica orice.


  • 0

#20 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 26 August 2014 - 06:56 PM

Ca tot vorbim de remorci, uite cum reusesc doi "rednecks" sa faca lucrurile in felul lor.

Binenteles, la final ei ajung la concluzia, evidenta de altfel din momentul in care in scena a parut barosul de doua kile aka "topor", ca pasul filetului de pe tija cuiului nu se mai pupa cu pasul de pe piulita...si replica "probably made in China".

As zice eu " and adjusted in the USA" hysterical.gif

 

https://www.youtube....h?v=30rZBfAkhYo


Edited by iusau, 26 August 2014 - 06:58 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto