Salut Robert,
La a treia încercare de a pleca pe un drum greșit mi-am propus să te întreb: ce vrei tu să faci de fapt cu un ATV, pentru ce-ți trebuie ?
Te întreb asta pentru că toate încercările tale de până acum nu au altă preocupare decât să epatezi, să pari altceva decât realitatea evidentă. Ce pot să-și spun ? … poți impresiona fetele, dar atunci îți cumperi un XMR și te dai prin cele mai imposibile noroaie postând filmulețele pe YOUTUBE sau un RENEGADE pe care-l folosești prin competiții pe care le mai și câștigi.
Cu un LINHAI la care-i pui o tobă sport pentru a face mult zgomot, niște led-uri angel eyes și cauciucuri Gorilla Axle Silverback 30 x 9 x 14 nici nu cred că mai poți să fugi suficient de repede atunci când va ieși în stradă cu mătura vreo gospodină deranjată de grotesca înfățișare ce-i sperie orătăniile din ogradă. Mă aștept ca următoarea încercare să fie legată de niște pene pe care cu siguranță vei dori să le înfigi pe undeva prin partea posterioară a …ciudățeniei pe care se pare că o conturezi.
Dacă vrei și au importanță pentru tine poți să culegi de pe forum o grămadă de sfaturi de valoare prin care un ATV destul de limitat ca performanțe se poate îmbunătății într-adevăr pentru a avea un comportament mai acătării. Unele dintre ele pot să le sugerez eu și ar fi:
1. îmbunătățirea vizibilității pe timp de noapte se face, mai ales la un ATV a cărui magnetou debitează o putere mică, prin montarea unor proiectoare cu LED din cauza consumului mai mic (curent) la un raport mult mai bun al fluxului luminos pe Watt (lm/W). Ideea cu montarea în faruri a acelui angel eyes este mai degrabă o frecție la un picior de lemn, utilă fiind doar în cazul în care circuli mult pe șosea (pentru a fi vizibil);
2. toba sport – total inutilă, sugerez să nu fie folosită în mod curent pentru că deranjează. În cazul unei demonstrații făcută prin nu știu ce poligon poate fi o soluție impresionantă, iar dacă mai și injectezi niște benzină în ea o să pari rachetă !
3. cauciucurile pentru un ATV cu o putere mică este bine a fie alese cu mare grijă pentru a nu-i strica performanțele dinamice și mai ales în cazul tău ar fi bine să nu te umezești prea tare pentru că LINHAI-ul este renumit în a te lăsa în baltă, la propriu, atunci când pătrunde o picătură de apă pe curea. (niște cauciucuri bune ți-a sugerat Samy).
4. pentru performanțe dinamice îmbunătățite este util să cauți a avea un variator, curea și ambreiaj de calitate nu alte ”sclipiciuri” inutile;
Tot ce am scris aici nu a fost cu intenția de a te supăra chiar dacă sfaturile sunt exact pe dosul direcției în care ai apucat-o inițial, eu sugerându-ți de fapt să cauți rezonabilul astfel ca să ajungi la satisfacțiile pe care doar utilizarea unui ATV ți le poate produce cu adevărat.
Dacă te liniștește într-un fel să ști că și eu am avut la un LINHAI pe care am străbătut uneori trasee chiar dificile, dar am căutat să-i aduc îmbunătățiri doar în sensul pe care ți l-am sugerat și ție, satisfacțiile au fost la maximul a ceea ce putea oferi un astfel de ATV.