Dupa un weekend muncitor am gasit raspunsul: NU EXISTA SIGURANTE. NU EXISTA RELEE.
Deci mare atentie la scurturi. Partea electrica e f simplist facuta, marea majoritate a legaturilor fiind facute la rece, cu un fel de clema sertizata. Singura siguranta de pe buggy e in cutia de electronice din spatele scaunului dreapta; e vorba de siguranta principala si este pusa pe borna pozitiva imediat dupa bobina de inductie.
Blocul de lumini este cel de la Matiz si costa intre 45-70lei. Atentie ca blocul de Matiz are cabluri mai subtiri decat cel original asa ca eu am reusit sa ard unul. Blocul arata asa:
Acel cablu care atarna are 3 pini: HOT (borna pozitiva), pozitii, faruri. Suportul manetei are o mufa cu 8 pini (din care 2 neconectati): jumatate sunt destinati semnalizarii (NC, (cred ca HOT nu mai tin minte), DR, ST) si cealalta jumatate fazei scurte si fazei lungi (NC, INPUT, HI, LO) - din pacate nu mai stiu ordinea. Practic aprinderea farurilor implica 2 contacte: primul pe firul care atarna care furnizeaza tensiune catre mufa din suport; comutatorul de aici selecteaza daca se aprinde faza scurta sau cea lunga. Exista pe maneta si posibilitatea de Flash insa pinul nu e conectat pe matzaraia de la buggy. (pentru a nu fi atat de vag atasez schema electrica de la Matiz care contine in clar cele 2 contacte). http://3.bp.blogspot...00/untitled.bmp
In mod normal, cei 3 pini ar fi trebuit sa fie de fapt comenzi de relee. Daca doriti sa puneti relee trebuie sa mai trageti un cablu de la baterie. In varianta simpla puteti trece printr-o siguranta. Eu am decis ca nu voi folosi atat de mult farurile asa ca sunt pe direct.
Daca tot suntem la partea electrica... in bord exista o mufa de 12V (din aia de tigari), mufa care e pusa pe aceleasi fire de HOT si GND cu restul comenzilor. Eu a trebuit sa o scot pentru a putea folosi claxonul, nu am intrat in detalii in legatura cu defectiunea. Daca va doriti o mufa de genul in bord ideal ar fi pe un traseu separat.
O seara buna!
Edited by stef_ph, 28 September 2014 - 09:04 PM.