Ieri am avut putin chef de lucru la ATV. Drept urmare i-am facut doua lucruri:
1. Am invelit esapamentul (parte care pleaca de la motor pana la prima imbinare) in azbest. Apoi i-am aplicat pe toata suprafata o folie de aluminiu. Am pus folia pentru a proteja azbestul de eventuale balti si jeturi de apa.
De ce am facut asta? Pentru ca am observat de-a lungul timpului (si colegul Aurelian a observat asta) ca benzina din rezervor se incalzeste foarte tare in momentul in care ma deplasez mai incet sau exista o urcare mai ampla, iar viteza de deplasare este mica in comparatie cu efortul depus. Ramane sa vedem in teren daca am facut vreo treaba sau nu. Oricum, nu se mai incalzeste asa de rau zona de deasupra tevii de esapament.
IMAG1339.jpg 98.21KB
2 downloads
2. Am mai constatat ca la CF 500, verificarea antigelului in radiator se face deosebit de greu. Adica, accesul la busonul radiatorului se face numai dupa ce se demonteaza portbagajul si capota din fata. Timp aproximativ de lucru: 20 minute. Acest lucru nu imi este pe plac, iar in caz de urgenta este destul de ineficient pentru a desface si pune repede apa. Mai ales ca trebuie sa ai surubelnita dreapta, in cruce, cap de 13, cap de 10. Drept pentru care, am hotarat ca trebuie sa ii pun un capac pentru acces facil. Am cautat un capac care sa imi satisfaca dorinta. Nu a fost usor. Intr-un final, am gasit unul cu diametrul de 12 cm. Initial mi s-a parut ca este foarte mare dar, pot spune ca imi ofera o libertate de lucru foarte mare. Am desfacut capota, am gaurit-o, am atasat capacul si...rezultatul il vedeti mai jos.
IMAG1340.jpg 123.53KB
6 downloads
IMAG1341.jpg 115.46KB
4 downloads
IMAG1342.jpg 130.66KB
1 downloads
IMAG1343.jpg 135.2KB
1 downloads
Daca ar fi fost negru, ar fi atins perfectiunea dar, eu ma declar foarte multumit si asa.