Jump to content



Photo

Cf Moto 500A (Lung)


  • Please log in to reply
146 replies to this topic

#41 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 08 May 2015 - 02:30 PM

Salut Alex,

 

de 500A nu mai avea, dar le face fara probleme. El cumpara tabla si le face apoi la presa. Tabla este de calitate si iti pot spune cu certitudine ca este frumos lucrata. 

 

Numarul lui de telefon este: 0740.988.023 - Marian. Este amabil si de cuvant.

 

Dupa ce am vazut scuturile pot spune ca arata f bine. Nu stiu cum le-a copiat, cum le-a facut, dar nu par deloc manufacturate. As zice ca par "brand name".

PS: Puteai sa speli si tu ATV-ul inainte de montare. :)


Edited by vic09092000, 08 May 2015 - 02:31 PM.

  • 0

#42 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 08 May 2015 - 04:03 PM

 

PS: Puteai sa speli si tu ATV-ul inainte de montare. smile.png

 

crede-ma ca l-am spalat chiar foarte bine, tocmai pentru ca stiam ce trebuie sa fac. Dar dupa toata stradania de doua ore de spalat, am mai scos o galeata de pamant... In concluzie, ori spal atv-ul imediat cum ma intorc de pe coclauri, ori insist si mai mult cu spalatul sau gasesc o alta metoda. Este destul de aderent pamantul din paduri la plasticul de fabrica.


  • 0

#43 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 08 May 2015 - 04:11 PM

Mie nici prin gand nu imi trece sa las atv-ul nespalat cand ma intorc de pe drumuri, si de stau cu lampa frontala pe cap da' tot il spal ;)


  • 0

#44 vic09092000

vic09092000

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 352 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Valea Prahovei
  • Nume real:Octavian
  • Telefon:0724
  • Marca ATV:CF Moto X6

Posted 08 May 2015 - 08:20 PM

sunt curios cum o sa-l mai speli acum cu scuturile alea noi. cred ca o sa mai cari vreo 10kg de pamant in plus dupa tine. smile.png

cred ca tin mult mai bine pamantul. 


Edited by vic09092000, 08 May 2015 - 08:21 PM.

  • 0

#45 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 08 May 2015 - 11:18 PM

E rau cu scuturi, tot timpul găsești pământ in ele:)
Si dupa ce e spălat tot mai e ceva:)
  • 0

#46 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 08 May 2015 - 11:33 PM

Da, confirm si eu asta insa eu avand apa din belsug in momentul de fata in cel mai rau caz raman frunze care nu exprima o mare greutate.

Insa diferenta fata de cele de plastic este enorma. Dupa cum mai ziceam, râde atv-ul cand e lovit de diverse obiecte pe sub el
  • 0

#47 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 09 May 2015 - 10:09 PM

De ce ar retine mai mult noroi scuturile aftermarket de aluminiu decat cele OEM ?


Edited by iusau, 09 May 2015 - 10:09 PM.

  • 0

#48 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 09 May 2015 - 10:33 PM

De ce ar retine mai mult noroi scuturile aftermarket de aluminiu decat cele OEM ?

pentru ca sunt mult mai late si acopera mai bine zonele de risc ( cadru , burdufe , scarite etc )


  • 0

#49 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 09 May 2015 - 10:45 PM

Diferenta majora se vede la scarite, si la prelungirea acestora la 90 de grade spre carene spate. Acolo este un locsor preferat de roti sa arunce noroi si apoi e mai dificil de curatat.

La mine ca e dintr-o singura bucata toate acestea adunate ar ingreuna putin curatarea. Insa noroi si frunze nu as gasi mai mult de 200-300 de grame chiar daca l-as da jos.
  • 0

#50 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 10 May 2015 - 09:55 PM

Azi am fost in expeditie si, pentru ca si eu eram curios daca o sa am mai mult pamant sau nu, am trecut prin tot ce se putea trece (era chiar sa ma si scufund definitiv cu atv-ul). Surprinzator, pot spune ca am vazut mult mai putin pamant in scuturi. Dar, pentru ca nu am folosit baltite din zona mea, poate fi chiar asta cauza. Oricum, saptamana asta o sa il spal si am sa vad cum se curata. La cele de plastic munceam cu sarg doua ore, si tot nu se curatau. O sa revin cu detalii pe aceasta tema.


  • 0

#51 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 11 May 2015 - 10:47 AM

Dar in cizme s-a mai strans pamanat dupa scufundare ? :))))))


  • 0

#52 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 11 May 2015 - 11:02 AM

sneaky2.gif

 

A curatat apa tot. Nu s-a mai lipit gram de pamant.


  • 0

#53 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 03 August 2015 - 10:15 PM

Ieri am avut putin chef de lucru la ATV. Drept urmare i-am facut doua lucruri:

 

1. Am invelit esapamentul (parte care pleaca de la motor pana la prima imbinare) in azbest. Apoi i-am aplicat pe toata suprafata o folie de aluminiu. Am pus folia pentru a proteja azbestul de eventuale balti si jeturi de apa.

De ce am facut asta? Pentru ca am observat de-a lungul timpului (si colegul Aurelian a observat asta) ca benzina din rezervor se incalzeste foarte tare in momentul in care ma deplasez mai incet sau exista o urcare mai ampla, iar viteza de deplasare este mica in comparatie cu efortul depus. Ramane sa vedem in teren daca am facut vreo treaba sau nu. Oricum, nu se mai incalzeste asa de rau zona de deasupra tevii de esapament.

 

Attached File  IMAG1339.jpg   98.21KB   2 downloads

 

 

2. Am mai constatat ca la CF 500, verificarea antigelului in radiator se face deosebit de greu. Adica, accesul la busonul radiatorului se face numai dupa ce se demonteaza portbagajul si capota din fata. Timp aproximativ de lucru: 20 minute. Acest lucru nu imi este pe plac, iar in caz de urgenta este destul de ineficient pentru a desface si pune repede apa. Mai ales ca trebuie sa ai surubelnita dreapta, in cruce, cap de 13, cap de 10. Drept pentru care, am hotarat ca trebuie sa ii pun un capac pentru acces facil. Am cautat un capac care sa imi satisfaca dorinta. Nu a fost usor. Intr-un final, am gasit unul cu diametrul de 12 cm. Initial mi s-a parut ca este foarte mare dar, pot spune ca imi ofera o libertate de lucru foarte mare. Am desfacut capota, am gaurit-o, am atasat capacul si...rezultatul il vedeti mai jos.

 

Attached File  IMAG1340.jpg   123.53KB   6 downloads  Attached File  IMAG1341.jpg   115.46KB   4 downloads  Attached File  IMAG1342.jpg   130.66KB   1 downloads  Attached File  IMAG1343.jpg   135.2KB   1 downloads  

 

Daca ar fi fost negru, ar fi atins perfectiunea dar, eu ma declar foarte multumit si asa.


  • 1

#54 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 03 August 2015 - 10:43 PM

Nu am verificat benzina nociodata daca ar fi calda insa probabil se intampla asta ca este destul de cald prin zona.

M-ai facut sa imi verific si radiatorul si era plin ochi, insa vad ca operatiunea de gaurire si aplicare capac a fost mai usoara. Spun asta ca la bine incepe o nervura de unde este sigla CF si nu as putea face asta.

Cand nu o sa iti mai placa aspectul o sa sari cu un spray mat si se rezolva.
  • 0

#55 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 04 August 2015 - 12:27 AM

Ieri am avut putin chef de lucru la ATV. Drept urmare i-am facut doua lucruri:
 
1. Am invelit esapamentul (parte care pleaca de la motor pana la prima imbinare) in azbest. Apoi i-am aplicat pe toata suprafata o folie de aluminiu. Am pus folia pentru a proteja azbestul de eventuale balti si jeturi de apa.
De ce am facut asta? Pentru ca am observat de-a lungul timpului (si colegul Aurelian a observat asta) ca benzina din rezervor se incalzeste foarte tare in momentul in care ma deplasez mai incet sau exista o urcare mai ampla, iar viteza de deplasare este mica in comparatie cu efortul depus. Ramane sa vedem in teren daca am facut vreo treaba sau nu. Oricum, nu se mai incalzeste asa de rau zona de deasupra tevii de esapament.
 
attachicon.gifIMAG1339.jpg
 Pentru galerii de evacuare,este o banda specială ,arată ca un pansament,costa aproximativ 100 de lei .Ceea ce ai făcut este cu buna gândire ,dar nu este ok.Pentru ca ai izolat termic complect galeria ,care o sa se supra încălzească.Banda de care iti spun eu ,retina suficientă temperatura ,ca sa nu iti supra încălzească componente ale Atv ului ,dar nici nu lasă partea de evacuare sa se supraincalzeasca .Plus ca o sa mai ai si alte neajunsuri .banda de care iti spuneam are inte 30 -50 mm lățime si 5 m lungime ,iti ajunge pentru mai multe Atv URI
 
2. Am mai constatat ca la CF 500, verificarea antigelului in radiator se face deosebit de greu. Adica, accesul la busonul radiatorului se face numai dupa ce se demonteaza portbagajul si capota din fata. Timp aproximativ de lucru: 20 minute. Acest lucru nu imi este pe plac, iar in caz de urgenta este destul de ineficient pentru a desface si pune repede apa. Mai ales ca trebuie sa ai surubelnita dreapta, in cruce, cap de 13, cap de 10. Drept pentru care, am hotarat ca trebuie sa ii pun un capac pentru acces facil. Am cautat un capac care sa imi satisfaca dorinta. Nu a fost usor. Intr-un final, am gasit unul cu diametrul de 12 cm. Initial mi s-a parut ca este foarte mare dar, pot spune ca imi ofera o libertate de lucru foarte mare. Am desfacut capota, am gaurit-o, am atasat capacul si...rezultatul il vedeti mai jos.
 
attachicon.gifIMAG1340.jpg  attachicon.gifIMAG1341.jpg  attachicon.gifIMAG1342.jpg  attachicon.gifIMAG1343.jpg  
 
Daca ar fi fost negru, ar fi atins perfectiunea dar, eu ma declar foarte multumit si asa.


Nu am verificat benzina nociodata daca ar fi calda insa probabil se intampla asta ca este destul de cald prin zona.
M-ai facut sa imi verific si radiatorul si era plin ochi, insa vad ca operatiunea de gaurire si aplicare capac a fost mai usoara. Spun asta ca la bine incepe o nervura de unde este sigla CF si nu as putea face asta.
Cand nu o sa iti mai placa aspectul o sa sari cu un spray mat si se rezolva.

la un capac de 10 cm diametru,poti sa i-l tai intr-o parte a nervurii si ai suficient acces sa deschizi bușonul si sa verifici antigelul
  • 0

#56 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 04 August 2015 - 06:01 AM

@Bvabva, asa este, am cam izolat esapamentul. Banda de care zici, nu am avut la indemana. Deocamdata. Chiar sunt curios cat o sa tina tot acest bandaj pe care l-am facut. Ca si prim aspect pe care l-am sesizat, dupa ce am lasat motorul sa mearga pe loc pentru a arde azbestul si sa vad daca apare ceva in plus, este faptul ca am mai auzit o usoara explozie in esapament dupa ce am oprit motorul. Deci, ceva se mai intampla. Ramane sa il vad si in teren cum reactioneaza. Din pacate, abia peste vreo trei saptamani. Pana atunci schimb muntii cu marea...


  • 0

#57 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 05 August 2015 - 12:09 AM

Toba lucrează acum ca o bujie.dupa ce oprește motorul gazele nearse se autoaprind in galerie .Detonatii din acestea o sa mai ai pe frana de motor si pe accelerări bruște .Adica tot ce înseamnă benzina nearsa si ajunge in galerie ,se va aprinde singura ...Plus ca fierul la temperaturi înalte ,își mărește viteza de corodare de câteva ori,mai ales daca cumva vata ajunge sa se impregneze cu apa .
  • 0

#58 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 05 February 2016 - 08:23 PM

Uite ca au mai trecut doua luni si iar nu am mai miscat ATV-ul... Dar, asta nu inseamna ca am stat degeaba. Incepand cu aceasta luna, ATV-ul meu se muta in casa noua. A fost un efort destul de maricel dar eu zic ca merita. Aveam nevoie de aceasta modificare. Este vorba de doua containere de 6m lungime cu 2,5m latime. Am la dispozitie o suprafata de 30 mp pe care o sa incerc sa o utilizez cat mai bine pentru cele doua vehicule aflate in posesia mea. Urmeaza sa imi aduc si bancul de lucru, rafturile, dulapurile, si restul acareturilor (de la compresor pana la spalatorul cu presiune). 

Deocamdata este gol dar o sa pun poze si dupa ce il utilez.

 

Attached Files


  • 0

#59 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 05 February 2016 - 10:23 PM

Ce garaj, asta este "vila confort sporit" in toata regula pentru vehiculele tale !


  • 0

#60 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 13 February 2016 - 08:08 PM

Si pentru ca azi se anunta o zi mohorata si ploiasa, m-am gandit ca este perfecta pentru amenajarea noului garaj. Asa ca, m-am echipat si am inceput treaba. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa spal atv-ul. De la inceputul lui decembrie nu a mai primit apa si sapun. Dupa ce l-am facut frumos am inceput sa ma ocup de garaj. Practic am lucrat toata ziua. Rezultatul il vedeti in imagini. :)
Eu sunt multumit.

Attached Files


  • 1




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto