Jump to content



Photo

Problema Cfmoto


  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 Gabriel422

Gabriel422

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Nume real:George Pojega
  • Telefon:0756923805
  • Marca ATV:CfMoto

Posted 12 October 2014 - 10:50 PM

Buna,
Am un CfMoto 500A din 2011 si am o problema:
Din cand in cand,mai ales cand urc ceva panta,accelerez si imi moare motorul dar nu se oprește ci da rateuri si aude cum ar pușca ceva in toba!!
Cineva ma poate ajuta cu acesta problema!!!:|
  • 0

#2 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 13 October 2014 - 06:33 AM

Cand face asta? Cand e foarte incins? Cand e rezervorul plin?

Verifica o chestie. Dupa ce se manifesta asa desfa usor busonul de la rezervor si vezi daca nu cumva se acumuleaza presiune in rezervor. Patea asa un coleg, nu functiona bine supapa de aerisire din buson.


  • 0

#3 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 13 October 2014 - 06:37 AM

Cand mai iesi cu el, incearca sa urci pantele cu busonul de la rezervor usor slabit. Eventul chiar sa si mergi cu busonul astfel incat sa nu fie strans la maxim. Sa ai grija si la garnitura de cauciuc din buson. Se mai macina si o poti scapa in rezervor. (ca bine zice samy.) :)

Edited by pitesti, 13 October 2014 - 06:41 AM.
completare

  • 0

#4 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 13 October 2014 - 05:43 PM

Problema este bine cunoscuta la CF 500. La deschideri mari ale acceleratiei dupa o perioada motorul se opreste aparant fara nici un motiv. In realitate nu se mai alimenteaza cu bezina pentru ca se face vacuum in rezervor (si nu presiune). Eu zic ca este un defect de proiectare sau/si constructie. Solutia este relativ simpla asa cum s-a mentionat - se desface putin busonul de la rezervor.

Ceea ce ma intriga la situatia lui George este ca in situatia lui nu se opreste si da rateuri in esapament atunci cind urca o panta fara insa a se opri. Personal as concluziona ca este o problema de amestec din cauza nefunctionarii carburatorului. Si asta se poate intimpla din cauza:

1. Prea multa bezina la deschideri mari ale acceleratiei.

2. Insuficienta de aer  - posibil filtru murdar

3. As fi tentat sa amintesc si de o decalibrare a jiglorului principal dar asta este mult mai greu de crezut.

 

Ca si sugestie - verifica intii perifericele carburatorului, furtune, filtrele de aer si benzina. Fa o proba de viteza si vezi daca se opreste asa cum am descris eu mai sus (de preferat pe sosea). Daca fenomenul se intimpla tine minte pe viitor sa slabesti busonul un pic.

Daca se intimpla la fel cum ai descris tu, ma tem ca trebuie sa faci o verificare mai amanuntita a carburatorului si sa fiu al naibii ca nu este asa de usor sa il dai afara.

Bafta.


  • 1

#5 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 13 October 2014 - 07:55 PM

Eu am patit acelasi lucru, in urmatoarele conditii: motor destul de incins (dupa ce ne-am chinuit sa trecem de niste noroaie foarte mari), am incercat sa urcam niste dealuri ce aveau panta foarte abrupta (chiar foarte abrupta). Motorul s-a inecat si, cand am pus frana s-a oprit. Apoi am coborat cu spatele si cand ne-am uitat in rezervor (intamplator dupa mai multe incercari nereusite de a urca) benzina avea un comportament ca si cum fierbea. Inainte sa deschidem busonul, am incercat sa urc si cu spatele si nu mi-a dat impresia cas-ar mai opri, dar mi-a fost teama sa urc cu spatele si am coborat. Cred totusi ca facea presiune deoarece scotea si fum negru pe esapament, la un moment dat. Dupa ce s-a racit putin si am slabit si busonul, nu mi-a mai aparut problema niciodata.
  • 0

#6 maximus28

maximus28

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 28 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:nelus
  • Telefon:0741
  • Marca ATV:cf moto 500
  • Numar ATV:vl26

Posted 16 October 2014 - 05:00 PM

Eu am patit acelasi lucru, in urmatoarele conditii: motor destul de incins (dupa ce ne-am chinuit sa trecem de niste noroaie foarte mari), am incercat sa urcam niste dealuri ce aveau panta foarte abrupta (chiar foarte abrupta). Motorul s-a inecat si, cand am pus frana s-a oprit. Apoi am coborat cu spatele si cand ne-am uitat in rezervor (intamplator dupa mai multe incercari nereusite de a urca) benzina avea un comportament ca si cum fierbea. Inainte sa deschidem busonul, am incercat sa urc si cu spatele si nu mi-a dat impresia cas-ar mai opri, dar mi-a fost teama sa urc cu spatele si am coborat. Cred totusi ca facea presiune deoarece scotea si fum negru pe esapament, la un moment dat. Dupa ce s-a racit putin si am slabit si busonul, nu mi-a mai aparut problema niciodata.

aceeasi chestie cu bolborosit in rezervor am patit si eu pe o panta mare dar apoi si-a dat drumul


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto