Jump to content



Photo

Artic Cat 700

probleme...

  • This topic is locked This topic is locked
9 replies to this topic

#1 comarzan

comarzan

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Nume real:Comarzan Florin
  • Telefon:0743140622
  • Marca ATV:Articat
  • Numar ATV:---

Posted 26 October 2014 - 10:47 AM

Salutare tuturor....imi cer mii de scuze pentru topic-ul deschis. Personal nu am internet si am rugat un prieten sa se intereseze de situatia atv-ului meu.Inca o data imi cer scuze pentru situatia produsa. Va multumesc.


  • 0

#2 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 26 October 2014 - 02:03 PM

Asa este bine .Celalalt topic ti-l voi sterge deoarece nu cred ca este nimanui folositor acea insiruire de cuvinte.

 

Cum am sustinut in nenumarate randuri solicit cunostinte minime de limba ROMANA pentru a posta pe acest forum.

 

Acuma ca ai topicul corect deschis te rog sa si formulezi intrebarea ta intr-un mod inteligibil.

 

PS. Te rog deasemenea nu mai apela la ajutorul acelui prieten !

 

                                                                                                                 Multumesc

 

                                                                                                                         CHRYS.


Edited by pitesti, 26 October 2014 - 08:13 PM.

  • 0

#3 comarzan

comarzan

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Nume real:Comarzan Florin
  • Telefon:0743140622
  • Marca ATV:Articat
  • Numar ATV:---

Posted 26 October 2014 - 04:41 PM

Multumesc mult pentru intelegere.Am achizitionat un atv artic cat 700 diesel si nu prea stiu multe despre motoarele astea....faza este ca am ajuns cu el acasa si peste vreo 2 zile am incercat sa-l pornesc si nu a mai vrut neam sa porneasca...ceea ce am observat si imi pare suspect este faptul ca imi baga presiune in radiator...


  • 0

#4 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 26 October 2014 - 08:23 PM

Salut,

Ar fi interesant sa detaliezi in ce moment si cum ai observat ca iti baga presiune in radiator. Daca iti baga presiune in radiator, pot fi urmatoarele cauze: cilindru piston fisurat (daca l-a pornit cu spray), garnitura de chiuloasa arsa sau chiuloasa stramba sau poate unul din pereti fisurati.

Una din cauzele nepornirii poate fi scaparea compresiei in instalatia de racire cu apa (pe scurt, radiator). Totodata, motoarele diesel sunt foarte sensibile la nefunctionarea bujiei incandescente. 


  • 0

#5 comarzan

comarzan

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Nume real:Comarzan Florin
  • Telefon:0743140622
  • Marca ATV:Articat
  • Numar ATV:---

Posted 27 October 2014 - 10:02 AM

Pai....odata ajuns la destinatie a doua zi am inceput sa-i dau sonde la ulei(motor,cutie) si verificat apa. Desfacand busonul la apa nu avea suficient,i-am completat la nivelul normal si cant am dat sa invart a inceput sa-mi arunce apa in sus(mentionez ca nu a fost pornit cu spray la mn. nu stiu ce a facut fostul proprietar) si nu a vrut sa mai porneasca de nici un fel.Eu il am de 4 zile si nu am reusit sa-l pornesc deloc.....cum invart sa pornesc imi scoate gaze in radiator mai ceva ca pe esapament.


  • 0

#6 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 27 October 2014 - 03:26 PM

Pai cred ca poti incepe sa demontezi motorul. Oricum, inainte de asta, sa mai asteptam niste opinii si incearca sa te mai informezi si tu. Dar nu vad niciun alt motiv sa iti bage gazele in radiator.


  • 0

#7 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 27 October 2014 - 11:28 PM

Incearca sa il intrebi si pe Andi (Armandilo)


  • 0

#8 comarzan

comarzan

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Nume real:Comarzan Florin
  • Telefon:0743140622
  • Marca ATV:Articat
  • Numar ATV:---

Posted 28 October 2014 - 08:35 AM

Azi o sa-l bag in garaj si o sa ma apuc de demontat...trebuie motorul dat jos de pe cadru si dupa am sa vad ce e de facut.Faza e ca la mine in zona (app: comuna CA Rosetti,jud. Tulcea. "Padurea Letea") nu am pe nimeni priceput in domeniul asta si trebuie sa il iau singur la mana sa vad despre ce este vorba...

   Oricum multumesc si va mai tin la curent ....


  • 0

#9 comarzan

comarzan

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 7 posts
  • Nume real:Comarzan Florin
  • Telefon:0743140622
  • Marca ATV:Articat
  • Numar ATV:---

Posted 18 November 2014 - 11:27 AM

Scuze ca nu am mai postat nimic...dar nu am avut timp de demontarea motorului pana acum. Abia ieri l-am demontat si am dat jos si chiuloasa si mi se pare ca e ovalizata la primul piston....ce parere aveti se poate rectifica???


  • 0

#10 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 18 November 2014 - 11:51 AM

Salut,

 

In proportie 80% se poate rectifica. Daca are curba foarte mare, poate fi complicata rectificarea. Oricum, trebuie sa o faci la cineva care are "mana formata". Sansele de a lua prea mult din chiulasa sunt destul de mari si iremediabile (se micsoreaza foarte mult camera de ardere si pistonul o sa loveasca direct in chiulasa). Dupa frezare si montare, sa invarti de cateva ori motorul manual (nu cu demarorul) pentru a verifica faptul ca nu loveste.

Fiind vorba de un motor diesel, daca tot ai desfacut chiulasa, as zice sa verifici si segmentii. Este important sa ai o compresie buna. Evident, verifica si bujiile incandescente si, mai ales, vezi daca le poti scoate. Daca se rup sau merg greu, este mai usor sa le desfaci acum decat dupa ce asamblezi totul.

 

Bafta si sa ne tii la curent!

 

PS: Si nu uita sa faci si sa pui si poze aici.


Edited by pitesti, 18 November 2014 - 11:59 AM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto