Avand in vedere faptul ca un topic si-a largit interesul spre o marca rusa de ATV-uri numit Baltmotors am decis sa le fac o scurta prezentare.
Am facut asta pentru interesul ce mi l-au aratat aceste utilaje, atat in ceea ce priveste puterea lor cat si pretul tranformat in lei.
Compania Baltmotors - prima linie de asamblare din Rusia a motocicletelor, fondată în anul 2004.
In peste 8 ani de funcționare, compania și-a găsit noi parteneri în fața producătorilor de asiatice și europene de accesorii pentru motociclete și atc: Zongshen (China), Standard Motor Corporation (Taiwan), Kreidler (Germania).
Pe linia de asamblare Baltmotors anual ajungând la 10 milioane de unități printer care: Joy, Hiker, Galactica, motociclete clasică si de stradă, Enduro si Motard, ATV-uri Baltmotors-SMC.
As vrea sa ma axez pe 2 modelele de atv-uri prezente la acestia pe site, iar ca o prezentare generala a motorului cu care sunt dotate acestea:
Jumbo 700 - rezultatul muncii comune a societăților Standard Motor Corporation (Taiwan) și Baltmotors (Rusia). Acest ATV este fabricat din inalta calitate japoneza si piese de Taiwan. Asamblare și testare sunt efectuate de Baltmotors, service în garanție în regiunile ruse se efectuează dealeri de Baltmotors .
Toate modelele ATV Baltmotors au 2 ani garanție.
Capacitate
Baltmotors SMC Jumbo 700 - cel mai puternic ATV-ul în piața rusă în clasa de până la 700 cc.
Puterea motorului de 49,6 CP întrece toate colegii de clasă.
Motor răcit cu lichid cu un singur cilindru are performanțe excelente. Printr-o combinație de putere și cuplu ridicat (57/5 500Nm / rpm) motorul este dezvoltat de compania taiwaneză SMC, care oferă capacitate mare în condiții de off-road și posibilitatea de a depăși obstacole dificile.
Controlabilitatea
Toate ATV-uri Jumbo au o distribuție echilibrată a greutatii și în consecință, un bun echilibru intre față și spate. Această caracteristică asigură o direcție usoara a 700 Jumbo cu care să facă față și un novice, și o femeie.
Dupa mult timp de conducere mâinile conducătorului nu sunt expuse la sarcini fizice mari și nu obosesc.
Securitate
Caracteristici ATV-uri Jumbo: stabilitate mare, raport optim de greutate și putere, care, în combinație cu distribuția corectă a greutatii face usor controlul la viteze mari.
Suspensia oferă confort conducătorului, reduce stresul și, în consecință, crește durata călătoriei, menținând în același timp confortul șoferului. Sistem de frânare adecvat combinat cu o distribuție excelentă de greutate asigură frânarea în condiții de siguranță pe toate suprafețele.
Confort
Jumbo 700 are o ergonomie excelenta, iar șoferul și pasagerul este o placere de a merge pe acest quad! Atunci când conduceti atât versiunea scurta sau lunga, dezvoltatorii au avut grijă de confort: scaun confortabil și spațios, de direcție configurație logic. O atenție deosebită este acordată comoditatea pasagerilor în versiunea lungă a Jumbo 700 MAX.
Abundența de recipiente închise, pentru accesorii pentru bagaje indică atenție la detaliu: cei doi au un recipient etanș în aripi, una sub scaun și un altul cu blocabil cu cheie. Pentru confortul conducătorului atv-ul trebuie să poarte și un rezervor mare (24 litri), un troliu puternic (3000 lbs), precum și un panou multifunctional modern, informeaza soferul de starea curentă a aparatului si 20 de parametri.
Exterior
Jumbo arata incredibil de elegant și impresionant. De remarcat este designul său atrăgător, asigurarea calitatii crescute ale părților atv-ului, precum și optica inteligenta, care, în plus față de frumusețe asigură o siguranță ridicată de conducere în întuneric. Jumbo este fabricat din plastic produse de Yamaha.
Baltmotors Jumbo 700 scurt
Oferă o conducere dinamica, agila și de mare viteză. Potrivit pentru conducere extremă.
SPECIFICATII
Tip motor: un singur cilindru în patru timpi lichid răcite
Cilindree, cc: 675.4
Putere maximă, kW (CP) / rpm: 36,5 (49,6) / 6500
Sistemul de putere: Carburator
Sistem de racire: Lichid
Transmisie: CVT
Sistem de acționare: Tractiune integrala cu posibilitate de blocare diferențial
Suspensie față: Lever, cu două amortizoare cu arcuri hidraulic
Suspensie spate: Lever, cu două amortizoare cu arcuri hidraulic
Față / frână spate: Disc / disc pe arborele
Pneuri față: MAXXIS Zilla AT25h8-12
Roțile din spate: MAXXIS Zilla AT25h10-12
Ampatament, mm: 1290
Greutate uscat: 320
LxWxH, mm: 2125 x 1195 x 1245
Rezervor de combustibil, l: 24
Garda la sol, mm: 335
Scaune pe inaltime, mm: 890
Model de Baltmotors-SMC Jumbo 700 MAX (LWB)
Dublu Jumbo 700 MAX păstrează toate avantajele cu o bază alungită (192 mm mai lung) Jumbo se transformă într-un "cruiser", confortabil, care are cea mai lung scaun în clasa sa (90 cm).
Jumbo 700 MAX a crescut proporțional în lățime, lungime și înălțime, care oferă un echilibru excelent ATV-ului, o stabilitate sporită și manevrabilitate bună.
Prin creșterea bazei Jumbo 700 MAX absoarbe perfect loviturile la rulare, are o stabilitate direcțională excelentă. Este convenabil și în condiții de siguranță să ia cu asalt de coborâri abrupte și ascensiuni.
În versiunea lungă a pasagerului este alocat un loc separat cu spătar și un support cu mânere laterale.
Un design al scaunului pe două niveluri oferă o imagine de ansamblu excelentă a pasagerului, stă puțin mai sus decat șoferul și se pot bucura de peisajul înconjurător.
Pentru comoditate oferă suporturi pentru picioarele ambilor pasageri
Jumbo MAX arata incredibil de spațios, elegant și impresionant.
Producție
Baltmotors-SMC Jumbo 700 MAX lung este spațios, elegant și confortabil, șoferul și pasagerul vor primi călătorii confortabile și în condiții de siguranță.
Tip motor: Single-cilindru în patru timpi lichid răcite
Cilindree, cc: 675.4
Putere maximă, kW (CP) / rpm: 36,5 (49,6) / 6500
Sistemul de putere: Carburator
Sistem de racire: Lichid
Transmisie: CVT
Sistem de acționare: Tractiune integrala cu posibilitate de blocare diferențial
Suspensie față: Lever, cu două amortizoare cu arcuri hidraulic
Suspensie spate: Lever, cu două amortizoare cu arcuri hidraulic
Față / frână spate: Disc / disc pe arborele
Pneuri față: MAXXIS Zilla AT25H8-12 / AT25H10-12
Roțile din spate: MAXXIS Zilla AT25H8-12 / AT25H10-12
Ampatament, mm: 1482
Greutate uscat: 344
LxWxH, mm: 2315 x 1207 x 1280
Rezervor de combustibil, l: 24
Garda la sol, mm: 335
Scaune pe inaltime, mm: 890
Poate nu sunt chiar toate cuvintele acordate corect dar zic ca se poate intelege
Atasez si fotografii cu fiecare model in parte.
MAI ADAUG la modelul MAX:
Locul de amplasare convenabilă a bateriei și filtrul de aer, priza de aer direct sub scaun
Protecție termică pe elementele situate în apropiere de sistemul de evacuare
Producția de motoare Taiwan, segmenti fabricat în Japonia, rulmenti Koyo (Japonia), carburator Mikuni (Japonia), ambreiaj FUJI (Japonia), variator curea Bando (Japonia)
Toba de eșapament din oțel inoxidabil
Moduri condus 2x4 / 4x4 / 4x4 LOCK
Trecerea ușoara in modurile de transmitere L / H / N / R / Loc de parcare
Ecran multifunctional luminos LCD alb-negru cu opțiuni: Temperatura lichidului de răcire / Moduri de transmisie / nivel combustibil / modul de blocare / baterie Indicator / presiune ulei / far cu LED-uri / indicator fază / semnalizare cu LED-uri / tensiune sistem / Viteza motorului / temperatura motor / viteză medie la valorile limită de distanță / viteză implicite (max 122 km / h) și viteza / numărul total de kilometri / ora / Ora / Vitezometrul / Ambient / Contor / Numar de ore înainte de întreținere programate
Cel mai lung scaunul din sala de clasă (90 de cm.) Cu un strat anti-alunecare. Partea din spate și mânerul pentru pasager.
Attached Files
Edited by dr.crinel, 09 November 2014 - 06:30 PM.