Dificultate: Usor
Timp: 15 minute
Scule necesare:
- Surubelnita -
1. Scoaterea carenei laterale stanga. Are bride de prindere in locurile indicate, atentie sa nu le rupeti. Scotateti saua, dupa care cu ajutorul surubelnitei scoateti si carena. Reperul este 20403A.
01.jpg 113.86KB 1144 downloads
2. Privind din partea stanga, pe corpul carburatorului identificati surubul de reglare din imagine. Rotindu-l in sensul acelor de ceasornic, amestecul de gaze este mai bogat, invers acelor de ceasornic va fi mai sarac.
02.jpg 68.56KB 1757 downloads
3. Montarea carenei laterale stanga.
Metoda 1 - cea mai simpla - se strange surubul la maxim, dupa care se desface o tura si o treime.
Metoda 2 - mai complexa, dar si cu rezultate mai bune este urmatoarea:
- Se regleaza surubul de relanti la minim (se desfileteaza).
03.jpg 67.97KB 1551 downloads
- Se regleaza surubul de amestec (se infileteaza surubul la maxim, dupa care se desface o tura si o treime).
- Se porneste motorul, si se lasa minim 10 minute sa se incalzeasca.
- Cu motorul pornit, se desfileteaza surubul de amestec, pana ce turatia de ralanti incepe sa scada.
- Se regleaza din nou surubul de amestec (se infileteaza surubul la maxim, dupa care se desface o tura si o treime).
- Se infileteaza surubul, pana ce scade iar turatia de ralanti.
- In ambele situatii notati numarul de ture pe care le-a facut surubul de amestec, si reglati surubul la jumatate, intre aceste 2 puncte unde turatia a inceput sa scada.
Edited by Armadilo, 13 March 2008 - 09:46 PM.