Salut Ranger!
Am trecut prin aceiasi "infocare" ca si tine fiind in cautarea primului meu ATV ... just for fun ... dar parerile au venit din toate partile, bugetul meu a fost mult mai limitat decat al tau, nici nu am avut curajul sa ridic ochii spre ceva nou desi m-a batut gandul sa fac un credit mai mare sa il cumpar....dar inainte de a imi cumpara primul meu atv am iesit la o plimbare cu "trupa" ca si pasager... cand la primul deal am vazut cum sar pietre in toate directiile, cum se trece prin stufaris "de-a dreptul"...cum la viteza prin padure mai aluneca fundul (iarna fiind) si incaleci cate o buturuga, copacel pe care il pui la pamant...cum il mozolesti prin cea mai mica gaurica, incaleci trunchiuri de copac si ramai suspendat pe punte... vorbesc poarte de lucruri mai extreme pe care nu esti obligat sa le faci, dar probabil inevitabil vei ajunge ca prin natura sa "te impiedici" de un obstacol pe care il vei aprecia ca fiind usor de trecut, iar realitatea sa fie alta... toate astea vor duce inevitabil la diverse pagube mai mult sau mai putin vizibile...zgarieturi, carene crapate, mici indoituri... toate astea pot face intr-o secunda un atv nou sa fie tot nou, cu o indoitura dar fara garantie... singurul lucru care iti va aduce alinare va fi uzura "cunoscuta" de tine la piese.
nu sunt deloc in masura sa iti dau sfaturi si nici sa te bag in ceata mai tare decat..."presupun" ca esti, dar cred ca ar fi de luat in calcul daca chiar iti doresti o calitate mai superioara a pieselor si implicit o fiabiliatate mai mare, achizitionarea unui ATV sh. , cumparat alaturi de o persoana cu experienta mecanica, electrica, + un imaptimit ATV astfel incat sa ai o viziune cat de cat sumara asupra starii produsului ce urmeaza a fi achizitionat, ulterior sa ii faci o revizie "ca la carte" ... desfacut, gresat, uns, inlocuite toate consumabilele ...
In "trupa" noastra avem si un cfmoto 500a din 2009, eu am un polaris sportsman din 2002 , din pacate amicul cu CFmoto 500a nu de putine ori a trebuit sa aleaga rute ocolitoare pentru a ne urma, cu tot cu diferentialul blocabil cuplat, in varf de deal, abia invartea roata....foarte posibil ca problema sa fie una mecanica si nu a modelului in sine, pentru ca motor de 500 am si eu si el si un alt amic tot cu polaris sportsman touring din 2008 (mai mare, mai greu) ...rog a nu fi inteles gresit, nu critic marca/model.... dar uite ca al meu batranel ... 13 ani de acum, inca isi traieste tineretea.
Cred ca nu ar fi rau, daca ai gasi cele 2 persoane de care spuneam, sau poate un 2 in 1 ) si sa vezi si cateva modele s.h. inainte de a il cumpara pe cel nou. Daca ai avea ocazia sa iesi odata cu "o trupa" in care se regasesc de obicei diverse marci, diversi ani, ai putea sa iti faci singurel o idee despre potenta unuia sau a altuia( a atv-ului ma refer) . Sunt sigur ca si atv-urile noi, mai ales modelele noi vin cu plusuri pe masura si cu o potenta pe masura, dar...costa si nu de putine ori....pretul face diferenta.
Iti urez succes si sper sa nu se simta nimeni lezat pentru ca nu asta mi-a fost intentia.
Spor la cautat si iti doresc sa iei cea mai buna alegere pentru tine!