Jump to content



Photo

Faruri Cf Moto 500


  • This topic is locked This topic is locked
24 replies to this topic

#1 Polarson

Polarson

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 93 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Edmond
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:CF MOTO 500

Posted 29 January 2015 - 04:47 PM

Salut! 

Am niste faruri mici,care vin montate pe bara din fata.Problema este urmatoarea: cand am cumparat atv-ul firurile erau taiate,si posesorul atv-ului a spus ca sunt doar pentru design si nu sunt legate.Eu as vrea sa le leg,insa as vrea ca farurile sa porneasca cand pornesc pozitiile,si cu faza lunga sa se stinga.Cum as putea sa realizez asta?Prima data prelungesc firurile,si dupa unde le leg?La acumlator?

Atasez si o poza:

Attached Files


Edited by Polarson, 29 January 2015 - 04:49 PM.

  • 0

#2 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 29 January 2015 - 05:29 PM

Dar totusi de ce ai vrea sa se stinga la faza lunga? Stii cati w au cele 2 faruri? Nu te temi ca daca o sa se porneasca odata cu pozitia o sa iti consume din batere pana sa Il pornesti?
De ce nu le pui cu un intrerupator mic fixat pe ghidon si ai rezolvat problema.
  • 0

#3 he-he

he-he

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 556 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Nume real:N/A Name
  • Telefon:iphone
  • Marca ATV:Can-Am
  • Numar ATV:CJ BRP

Posted 29 January 2015 - 05:36 PM

Scuze, dar nu ma pot abtine.........."FIRURILE" ??????specool.gif


  • 1

#4 Polarson

Polarson

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 93 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Edmond
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:CF MOTO 500

Posted 29 January 2015 - 05:47 PM

Dar totusi de ce ai vrea sa se stinga la faza lunga? Stii cati w au cele 2 faruri? Nu te temi ca daca o sa se porneasca odata cu pozitia o sa iti consume din batere pana sa Il pornesti?
De ce nu le pui cu un intrerupator mic fixat pe ghidon si ai rezolvat problema.

Da,ai dreptate,asa o sa fac.

Scuze, dar nu ma pot abtine.........."FIRURILE" ??????:specool:

=)) acum vad ce am scris
FIRELE*
  • 0

#5 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 29 January 2015 - 06:43 PM

Salut Edmond,

Ceea ce vrei tu este puțin atipic și cu actuala echipare și schemă nativă trebuie să faci niște modificări care nu se justifică în schimb eu îți propun o schemă de comandă și alimentare pentru două proiectoare care va funcționa fără probleme având posibilități de utilizare mai complexe decât ai propus tu. (în schema originală sunt completări desenate cu albastru)

Attached File  schema conexiuni proiectoare CF 500.jpg   139.96KB   7 downloads

Explicație: alimentarea ”de putere” o vei face prin intermediul unei siguranțe de 10 A dacă echiparea este cu 55W sau mai puţin dacă vei folosi 35 W, soclul ei este ultima imagine din şirul propunerilor pentru întrerupătorul de comandă, cu ajutorul unui releu.Attached File  releu 12V 30 A.jpg   26.2KB   1 downloads

Attached File  butoane comandă.jpg   34.31KB   2 downloads

Comanda acestui releu este făcută prin intermediul unui întrerupător cu LED încorporat (pentru a indica starea ”aprins”), condiționată de poziția chei de contact ”ON” și a comutatorului de lumini în poziția ”P” sau ”H”.

Am spus că nu ai posibilitatea ca proiectoarele să ardă doar atunci când ai pozițiile aprinse deoarece cu această schemă și comutatorul de lumini existent în echiparea de bază nu vei avea niciodată luminile de poziție stinse atunci când ai faza mică sau faza mare aprinsă.

 

Câteva atenționări trebuiesc făcute: la CF 500 nu este prea sănătos să alimentezi simultan patru consumatori majori 2x35 W + 2x55 W, mai bine pui niște proiectoare cu LED deoarece magnetoul și bateria vor fi solicitate cam mult la o aprindere simultană, caz în care siguranța de 20 A trebuie schimbată cu una de 30 A. Dacă în schimb te limitezi, cum probabil ți-ai propus, la utilizarea proiectoarelor doar în mod independent este în regulă. Instalația propusă de mine realizează asta.


  • 0

#6 Polarson

Polarson

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 93 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Edmond
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:CF MOTO 500

Posted 29 January 2015 - 07:06 PM

Multumesc frumos de raspuns,a fost de folos,insa cred ca o sa realizez metoda propusa de dr.crinel.Este mai simpla..


  • 0

#7 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 29 January 2015 - 07:44 PM

Dupa cum vad in poza, proiectoarele sunt echipate cu becuri halogen H3, probabil de 55W fiecare.

AI mare grija, ca s-ar putea sa prajesti rectificatorul de tensiune.

Dupa ce le conectezi verifica cat de tare se incalzeste rectificatorul.

Se gaseste situat deasupra rotii stanga spate si arata ca un bloc de alumiu cu multe aripioare.

 

Cel mai indicat ar fi sa inlocuiesti becurile standard H3 de 55W cu unele tot halogen dar de 35W fiecare.

 

http://www.scootersp...h3-12v-35w.html


  • 0

#8 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 29 January 2015 - 09:50 PM

Fac o paranteza si va spun ca si eu am ceva planuri marete cu UTV ( asta cand va merge ) si anume sa ii pun ceva beculete pe plafon , undeva la 80 W extra .

pt luminat partea din fata :2x B 36w Light Bar LED71qrmpWnB7L._SL1500_.jpg

 

pentru partea din spate : 2x 4" 18w 6 Cree LED

61KgNPJB8oL._SL1018_.jpg

 

 

totul va fi legat direct pe baterie prin soclu de sigurante (fata sigurata , spate siguranta , siguranta telecomanda troliu ,+ 2 care imi raman libere pt viitor )

61HEOqQ1XyL._SL1350_.jpg

releu de putere sau protectie cum ii zice pt fiecare ,

 

Butoane pentru ele :

71TRNN97WwL._SL1500_.jpg

Tin sa precizez ca : am o baterie de 30Ah pe chinez (nu stiu pentru ce ) si becurile le voi folosi mai mult ca utilitare . daca muncesc ceva noapte aprind acele becuri in ideea de a crea o perdea luminoasa unde sa iti poti desfasura treaba in conditii bune .

Am observat ca becurile cu lupa sunt foarte ok adica tin lumina pe drum si chiar isi fac treaba in comparatie cu alte faruri care ..

Pe viitor intentionez sa schimb bateria ( va rog sa ramanem la subiect ) cu una mai mare . Motivul e simplu , o bateri ca cea originala e undeva l 500 ron , una de masina la o putere dubla 60 Ah e undeva la jumatate din pret ! Voi ce ati face ? Sa nu uitam si de radioul cu MP3 cu care vine dotat UTV si la care nu poti asculta doar greierii smile.png


Edited by Adi Radu, 29 January 2015 - 09:51 PM.

  • 0

#9 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 29 January 2015 - 10:12 PM

La partea cu w tot nu mi-ai raspuns Edmond.
Daca au peste 10w e bine sa le legi printr-un releu, exact cum ti s-a mai recomandat insa ca sa primesti sfaturile cele mai bune e bine sa si oferi cat mai multe detalii ;)
Eu nu vazusem nimic de tipul de bec sau puterea acestuia si dupa un simplu calcul facut si el mai sus cam depasesti valorea suportata de magnetou/releu si apar riscurile.
In sectiunea DYI la cf moto Samy a facut o imbunatatire pe partea electrica tocmai din cauza consumatorilor.
Fa niste calcule, trage niste concluzii ;)

Mie pe Linhai pe langa sistemul propriu de iluminare mai mult de 55w in plus nu suporta, imi scadea voltajul sub 12.6V in baterie si era totul pus la punct.
  • 0

#10 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 29 January 2015 - 11:17 PM

Salut Edmond și nu numai, pentru că ceea ce am arătat în schema desenată este util și altora care doresc să alimenteze consumatori suplimentari din instalația unui ATV, principiul fiind același chiar dacă-i vorba despre o mașină.

În dorința de vă scuti de probleme în funcționare, luat foc și bineînțeles costuri suplimentare care nu se pot estima acum, îmi permit să insist cu sfatul de a nu alimenta nimic printr-un simplu ”întrerupător mic” pentru că sunt de respectat următoarele:

  • orice consumator se alimentează printr-o siguranță, niciodată direct de pe baterie (troliul prezintă o particularitate pe care o putem discuta în alt context);
  • orice consumator de putere, cum sunt farurile, se alimentează printr-un releu, niciodată printr-un întrerupător care de regulă nu suportă sarcini mari;

În ceea ce privește ”rectificatorul”, releul (regulatorul) de încărcare care acum este electronic și poartă denumiri mai sofisticate decât în vechea variantă electromagnetică (de aici ”releul”), este se pare dimensionat pentru ca în tandem cu magnetoul să poată debita 27A (pentru CF 500), ceea ce înseamnă că suportă curentul celor două becuri de 35 W (2x2,9A) + două becuri de 55 W (2x4,6A) + instalația electrică a ATV-ului alta decât aprinderea care ia foarte puțin alți aprox 4,5A ceea ce înseamnă undeva la aproximativ 20-21 A.

 

La fel trebuie judecată și situația în care alimentezi blocuri LED de puteri peste 10 W.

Puterea notată pe lampă este cea electrică, deci un proiector de 10W consumă 0,85A și furnizează aprox. 900 lumen aproximativ ca un bec de 35 W cu halogen (3 A) se ridică la 825 lumen.

 

Așa că în momentul în care vrei să-ți dotezi UTV-ul (Adi) cu 80 W suplimentari trebuie să judeci instalația pentru puterea suplimentară care înseamnă aprox. 6,6 A suplimentari și pe care trebuie să-i ai în vedere că-i obții din magnetou și nu din baterie. Pe o baterie mare te bazezi atunci când te troliezi, aprinzi noaptea luminile fără să folosești motorul, faci discotecă sau pornești iarna la temperaturi foarte joase cu toate că un motor pe injecție n-are voie să-ți facă nici un fel de probleme.

 


  • 0

#11 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 30 January 2015 - 10:04 AM

Tin sa precizez ca releul meu de incarcare seamana cu cel pe care l-a prezentat Samy in sectiunea DiY . Sunt constient de cei 6 A in plus dar daca e sa utilizez separat nu cred ca ar fi o problema ( separat becuril lui , apoi separt ledurile pt fata si cele pt spate nu impreuna toti consumatorii )


  • 0

#12 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 30 January 2015 - 10:57 AM

 ... păi cam toate seamănă între ele ca aspect, diferențele fiind la gabaritul lor și mai ales la suprafața ”aripilor” care le trădează puterea.

Attached File  image_8051.JPG   116.22KB   1 downloadsAttached File  releu inc.atv.jpg   42.04KB   1 downloadsAttached File  releu-de-incarcare-mosfet-pentru-atv-yamaha-yamaha-550-yfm-5fa-grizzly-700-yfm-7fgpw-grizzly-atv-yamaha-700-yxr-rhino-se-08-refer.jpg   108.45KB   2 downloadsAttached File  rms-regulator-tensiune-releu-incarcare-aprilia-atlantic--scarabeo--gilera-runner--dna--piaggio-zip--liberty--beverly--fly-125-250cc-1343.jpg   39.07KB   1 downloads

Am pus imagini cu relee de YAMAHA, BASHAN, un scuter obscur și altul care se potrivește pe motoare de 125-250cc ( nu neapărat în această ordine)

 

Oricum puterea se poate afla, iar atunci se pot defini și dimensiona consumatorii care vor funcționa simultan fără să producă pagube.

Exercițiul aritmetic este asemănător cu ceea ce am încercat eu în exemplul descris.


  • 0

#13 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 30 January 2015 - 12:54 PM

Inteleg , eu am ceva asemanator cu penultimul si avand o baterie de 30Ah cred ca si el e putin mai performant ( nu am gasit atv cu baterie mai mare de 18 Ah ). Dupa ce voi monta toate componentele voi face si un test eventual voi monta si un voltmetru sa stiu permanent in ce stare e bateria .


  • 0

#14 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 30 January 2015 - 05:33 PM

Al meu, fiind puțin mai camion, are o ”bacterie” de 30 Ah așa că în cazul unei trolieri se descurcă bine, iar cu pornitul chiar că n-am avut niciodată probleme din simplul motiv că întotdeauna a făcut-o foarte ușor chiar pe temperaturi puternic negative.

 

Despre supravegherea încărcării, să ști că cei de la CF au această funcție pe CDI doar că ledul care indică acest lucru în bord mai poate avea și alte semnificații, eu l-am confundat și în momentul în care siguranța de 30 A n-a mai făcut contact în soclu (din motive care au depins tot de mine) am mers o bucată numai pe bacterie și am descărcat-o !

N-a fost prea fericită întâmplarea datorită distanței față de garaj și a faptului că era noapte, așa că dacă tot vrei să supraveghezi încărcarea sugerez ca să montezi un simplu indicator cu trei leduri care este foarte fiabil (față de un voltmetru). Semnificația este verde=bun (13,8-14,2V), galben=atenție (12,8 – 13,8V) și roșu=avarie (sub 12,8 V).

Attached File  indicator-nivel-incarcare-baterie-ctek-comfort-indicator-ctek-m6~4594898.jpg   8.84KB   1 downloads


  • 0

#15 Polarson

Polarson

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 93 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Edmond
  • Telefon:0745
  • Marca ATV:CF MOTO 500

Posted 30 January 2015 - 06:15 PM

La partea cu w tot nu mi-ai raspuns Edmond.
Daca au peste 10w e bine sa le legi printr-un releu, exact cum ti s-a mai recomandat insa ca sa primesti sfaturile cele mai bune e bine sa si oferi cat mai multe detalii wink.png
Eu nu vazusem nimic de tipul de bec sau puterea acestuia si dupa un simplu calcul facut si el mai sus cam depasesti valorea suportata de magnetou/releu si apar riscurile.
In sectiunea DYI la cf moto Samy a facut o imbunatatire pe partea electrica tocmai din cauza consumatorilor.
Fa niste calcule, trage niste concluzii wink.png

Mie pe Linhai pe langa sistemul propriu de iluminare mai mult de 55w in plus nu suporta, imi scadea voltajul sub 12.6V in baterie si era totul pus la punct.

Nu stiu cati w au.Am facut o poza la bec daca va ajuta.

Attached Files


  • 0

#16 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 02 February 2015 - 10:07 AM

Tinand cont, ca in manualul de service valoarea sigurantei generale (main fuse) este  de 20 amperi (cca 240 wati)  si facand calculele teoretice,  valoarea totala a consumului de energie inclusiv proiectoare este de cca 300W (25A). Si sunt calcule teoretice, sigur in realitate mai apar si pierderi.

Sigur ca se poate pune o siguranta mai mare dar fiecare risca pe banii lui.

 

Attached Files


  • 0

#17 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 02 February 2015 - 02:03 PM

Acum m-am uitat si pe schema postata de Horia, care este un pic gresita din tipare. In realitate schema arata asa cum se poate vedea corectia din attash sau schema completa tot din atash.

Attached Files


  • 0

#18 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 02 February 2015 - 04:24 PM

Am aruncat și eu o privire asupra schemei de conexiuni complete și celei parțiale ambele făcând parte din cartea tehnică a unui CF 500.

Există această diferență, dar ea nu încurcă principial funcționarea a ceea ce propusesem: alimentarea unor proiectoare din instalația existentă.

Despre puterea însumată a consumatorilor trebuie totuși să judecăm corect și să nu confundăm puterea totală instalată cu puterea maximă simultan absorbită, aceasta din urmă fiind și valoarea pe care o vom considera atunci când dimensionăm cablarea, echiparea cu relee și curentul siguranțelor de pe fiecare circuit.

În sensul celor spuse înainte vom aduna doar puterea consumatorilor care pot să se afle în funcțiune simultan (n-o să avem niciodată și faza scurtă și faza lungă, de exemplu), astfel că nu avem cum să ajungem la valoarea de 193 W, chiar și atunci când prin absurd vom avea aprinse: 3x5W (pozițiile) + 2x35W(faza mică/mare) + 1x1,7W (bordul) + 1x3,4W(toți senzorii) + 1x21W (frâna) + 4x10W (avariile/semnalizări), totalul este de 151 W !

Adăugând cei 110W ai proiectoarelor vom ajunge de abia la 261W (valoarea absurdă, pentru că real vom avea max. 131+110) ceea ce este chiar rezonabil, doar că nu-mi închipui pe nimeni mergând cu faza lungă, proiectoarele, avariile și călcând și frâna. De fapt am văzut tot felul de ciudățenii doar că o persoană ”neelectrică” poate să deducă destul de simplu că este rezonabil a folosi acele două proiectoare și că instalația electrică va suporta această putere și prin faptul că pe ATV există o priză de 12V care este notată ca fiind dimensionată la 10A ! Proiectoarele consumă doar 9.


  • 0

#19 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 02 February 2015 - 10:03 PM

Calculul este corect, numai ca ai uitat ceva:
energia absorbita de acumulator care poate ajunge fara probleme la 70w
energia absorbita de sistemul de aprindere  ??W
 
 
Horia, acum sincer, chiar crezi ca imi fac placere sa te contrazic?
Vorbesc din experinta neplacuta de a arde rectificatorul de tensiune legand 2 proiectoare xenon de 35w fiecare in instalatie fara a face un calcul prealabil.Dupa cateva ore de mers cu faza scurta+ proiectoare (140W) plus alte accesorii ce consuma curent rectificatorul a cedat.
Dovada este DIY  de reparatie rectificator.
 
In concluzie, nici macar la 2 proiectoare de 35 w nu a facut fata....
 
Solutia a fost montarea unui regulator mosfet de 35 A care intradevar poate scoate maximul din magneto.
 
Alt exemplu linhai:
In locul becurilor de 35W am montat becuri de 55W. Erau galbene ca lumanarile, doar pe la 5000 rpm in sus avea putere sa le aprinda un pic. La prima aprindere a farurilor se oprea motorul dca era in ralanti.

Nu stiu cati w au.Am facut o poza la bec daca va ajuta.

Becurile sunt halogen H3 de 55W fiecare

Edited by iusau, 02 February 2015 - 10:32 PM.

  • 0

#20 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 02 February 2015 - 10:45 PM

Inteleg , eu am ceva asemanator cu penultimul si avand o baterie de 30Ah cred ca si el e putin mai performant ( nu am gasit atv cu baterie mai mare de 18 Ah ). Dupa ce voi monta toate componentele voi face si un test eventual voi monta si un voltmetru sa stiu permanent in ce stare e bateria .

Penultimul prezentat de Horia este un regulator mosfet, mult mai performant decat rectificatorul prezent pe CF500-A. Tot un astfel de regulator am montat si eu in prezent pe cf-ul meu. Acum pot utiliza farurile si proiectoarele in acelasi timp.

Aceste se gasesc doar pe modele premium: x6,x8, z8


Edited by samy., 02 February 2015 - 10:45 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto