Jump to content



Photo

Sfat Achizitie King Quad


  • This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

#1 pesso

pesso

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cristian
  • Telefon:0723684488
  • Marca ATV:Suzuki KQ700

Posted 29 January 2015 - 06:40 PM

Salutare.De curand am renuntat la Linhaiul meu Worker dupa 6000km.Vreau sa cumpar un KQ 700 SH.Stiu ce poate si la ce sa ma astept de la el.
Ce nu stiu este la ce sa ma uit cand il cumpar,ma refer la chestii specifice KQ.Cam cat costa anumite piese care pica mai frecvent si chestii de genul.

Va rog sa ma ajutati cu sfaturi posesorii de KQ.Multumesc
  • 0

#2 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 29 January 2015 - 08:44 PM

Hmm dupa aproape 6000 de km pe KQ , cel mai mult am reparat la cadru! in rest este ok ( nu incep sa enumar de ce il schimb ) . Mi-a placut si imi place si dupa ultima reparatie care e programata prin februarie pot spune ca nu cred ca moi desparti usor de el .
 
Ce am schimbat la el :
luat la 6400 Km (sau undeva pe acolo ) l-am fortat prin zapada si cam ramaneam fara ulei , in concluzie am schimbat segmentii refacut supape etc !
dupa un an in care am rulat cu el prin mult praf , incepe sa imi dea rateuri prin admisie . verific multe si ma opresc la supape unde surpriza erau praf ! concluzia o citisem dupa ce am remedit motorul : Filtrul K&N + mult praf = supape noi la KQ , atunci a pus Twin Air si de atunci e ok !
 
Am avut ( sau l-am stricat eu ) rulmentul unisens , am incercat sa il schimb cu unu de Cf moto dar  nu a mers pt ca facea urat si am abandonat , am schimbat in schimb tot ce era in mor ( ambreaj ( cel cu saboti si costa muul ) oala in care el munceste + rulmentul din capac + rumentul unisesn . SI da sa simptit ceva in plus .
Daca citeste cineva ii pot spune ca : parts europe ( mai exact moouse racing are rulment unisens de anu asta in oferta si e mai ieftin cu aprox 100 ron fata de original ) nu mai retin preturile doar ca a fost cat jumatate din costul de achzitie al unui linhai biggrin.png.
 
Bucsele l-em fost schimbat cu unele din poliamid LFX facute pe strung etc .. asta a fost acum 4000 km si nici o problema ( atunci am adaugat si gresoare conform nyrockatv .
 
Sudat cadru cam la fiecare 500 1000 km + adaugat de intarituri .Aici a se intelege ca : 1 am tractat si o remorca care de multe ori ajungea pe la 500 kg sau mai mult (am mania sa vad cat poate ) nu am sarit sa arat lumii ce atv am , doar uneori il mai tensionam prin padure (ravene etc ).
ECU : foarte simplu de diagnosticat + robust si simplu + multe informatii pe net despre orice eroare .
 
 
Concluzia : Atv super ok doar ca e tras inapoi de catre cadru ( la care nu ai ce ii face ) si directie (care se poate remedia )
 
Mitul cu uleiul consumat e adevarat si la mine dar doar daca il fortez si uit ca mai are o viteza ( de multe ori uitam pana am schimbat maruntaiele .
Cureua desi e in toti parametrii dati de manual eu am impresia ca e prea veche si sincer nu o schimb pt ca deja am investit mult prea mult in el !
Desi ultima investitie pe care as face-o ar fi un injector cu 12 gaurele sa vad si eu cum il poti face la fel de nervos ca un can am ( cine e interesat de fraza asta sa caute Velocity deviace sau VDI )
 
Daca doresti sa iti iei KQ iti recomand cu Power steering ! Cine are KQ imi poate da dreptate


pt ca nu pot sa dau edit mai postez o data :
 
am uitat sa mentionez ca am schimbat si suportii de motor care s-au cam obosit si dansa motorul ! deoarece nici cei noi nu sunt super ok  cred ca voi face pe strung dintr-un cauciuc mai moale ( care sa permita putina balansare motorului la solicitari )


Edited by iusau, 30 January 2015 - 08:33 PM.
Le-am unit eu ;)

  • 0

#3 pesso

pesso

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 26 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Nume real:Cristian
  • Telefon:0723684488
  • Marca ATV:Suzuki KQ700

Posted 30 January 2015 - 01:00 PM

Multumesc. Alte pareri + niste preturi pentru piese va rog!!!! 


  • 0

#4 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 30 January 2015 - 08:44 PM

Salut Cristian,

 

Feedback-ul si istoria lui Adi este una cat se poate de completa si interesanta.

Eu, am un King de 450 si am schimbat un burduf de planetara in 3 ani, nu am avut nici o problema electrica sau mecanica, nici macar de design smile.png.

Mie imi place directia King-ului, nu cred ca e diferita la 450 fata de 750 ci ceea ce difera e modul meu de apreciere. Nu m-am dat cu EPS.

Deci cred ca sunt pe partea opusa a lui Adi.

 

E de la sine inteles ca il vei avea asa cum il vei intretine.

Totusi sunt anumite probleme cunoscute, mai ales la modelul de 700.

Cadrul este cunoscut ca fiind mai slab in anumite puncte in cazul unor solicitari majore/exagerate - tractat, sarituri.

Electrica pe cel de 700 a dat cateva rateuri mai ales in ce priveste incarcarea - totusi are solutie simpla si ieftina.

 

Nu este corect sa alegi un atv dupa problemele raportate pe forum, aici de obicei scriu cei care au probleme, cei care nu au nu prea scriu.

La fel, nu este corect sa alegi un atv dupe pretul pieselor, in logica asta nu ar cumpara nimeni Can AM sau Mercedes.

 

Trebuie in primul rand sa iti placa tie atv-ul - modelul si sa te simti bine pe el.

Pe urma sigur ca sunt lucruri de verificat dar cel mai bine ar fi sa mergi sa-l vezi cu cineva care cunoaste modelul.

Daca insisti pot sa-ti enumar aici cateva sfaturi ...

Nu planifica sa-l repari si sa dai baniii pe piese, planifica sa-l alegi bine, sa-l intretii cum trebuie sa si sa-l folosesti cu cap.

Si atunci nu vei avea nevoie de piese, sau macar nu asa des si oricum nu de piese scumpe.

 

Pentru Adi:

 


Edited by iusau, 30 January 2015 - 11:05 PM.

  • 0

#5 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 31 January 2015 - 01:34 PM

 
am uitat sa mentionez ca am schimbat si suportii de motor care s-au cam obosit si dansa motorul ! deoarece nici cei noi nu sunt super ok  cred ca voi face pe strung dintr-un cauciuc mai moale ( care sa permita putina balansare motorului la solicitari )

 

Ca si parere personala, nu ar trebui sa pui un cauciuc mai moale la suportii motor. Ar insemna sa amplifici alte jocuri. In plus, este posibil sa iti atinga motorul de alte elemente (cabluri, furtune, caroserie, etc). 


  • 0

#6 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 31 January 2015 - 10:18 PM

Bucsele originale in care sta motorul ( am luat 4 bucati noi ! ) sunt in forma unei roti dintate care permit o atenuare a vibratilor sa nu le transmita la cadru , dupa o utlizate mai hard a cuplului acei "dinti : ai piesei incep sa se uzeze si jocul se face tot mai mare ajungand sa dansee motorul sub tine


  • 0

#7 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 01 February 2015 - 10:26 PM

Bucsele originale in care sta motorul ( am luat 4 bucati noi ! ) sunt in forma unei roti dintate care permit o atenuare a vibratilor sa nu le transmita la cadru , dupa o utlizate mai hard a cuplului acei "dinti : ai piesei incep sa se uzeze si jocul se face tot mai mare ajungand sa dansee motorul sub tine

 

Ii o intreaga discutie pe nyroc despre tampoanele respective, chiar s-au bagat unii sa confectioneze ca piese aftermarket din alt tip de cauciuc.

Ideea e ca vrei ca tampoanele sa preia socurile deci sa fie moi, dar vrei sa fie rezistente sa nu se uzeze.

Probabil cea mai buna solutie ar fi ca atunci cand se uzeaza, sa inlocuiesti acele tampoane dintate cu altele pline dar dintr-un material mai moale; prin asta ai pastra absorbtia socurilor dar ai avea o rezistenta mai mare la uzura.

 

PS: Nu stiu ce faci tu cu atv-ul .. dar putine rezista sub manuirea ta :).


Edited by iusau, 01 February 2015 - 10:27 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto