Jump to content



Photo

Problema Cf Moto 500 Rog Ajutor


  • This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1 andrei marius

andrei marius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 posts
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0770281042
  • Marca ATV:china

Posted 03 April 2015 - 05:36 PM

Salutare.  

   Am o problema ciudata la motor, am sa incerc sa descriu cum se manifesta si ce verificari am facut pana acum.

   Problema apare la turatii peste 6200rpm daca mentin turatia mai mult de cateva secunde (20, 30), si anume moare motorul, iar cand inevitabil viteza scade isi revine inainte de a cadea turatia sub 5000 rmp. Exact ca si cum nu s-ar alimenta destul si nivelul benzinei din carburator ar scadea. Daca insist sa apas acceleratia face explozii in toba motorul tragand cu intermitente iar viteza scazand dramatic.

 Am desfacut surubul de golire a carburatorului sa vad debitul de carburant ce se scurge, curge fara intreruperi si suficient in opinia mea,

Am facut bypass peste robinetul vacumatic in ideea ca la o anumita viteza apar turbulente si nu mai face vacum, fara rezultat,

Am verificat bujia, arata foarte bine .

Am incercat si cu busonul usor desfacut sa nu am vacum in rezervor.

 

Ma gandesc ca din moment ce am debit de benzina cand deschid surubul de golire a carburatorului si am golit mai mult de 400ml de benzina in max un minut nu este problema de alimentare.

 

 

Nu am idee ce sa mai fac, rog sugestii.

 

Va multumesc. 


Edited by andrei marius, 03 April 2015 - 05:42 PM.

  • 0

#2 AlexRap

AlexRap

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:alex rap
  • Telefon:0742810533
  • Marca ATV:Arctic Cat 650 V2
  • Numar ATV:CJ-33-RAP

Posted 03 April 2015 - 06:02 PM

Incearca sa alimentezi carburatoru din sticla de benzina sau fara filtru de benzina (pateam ceva similar pe motocicleta din cauza filtrului de benzina). Daca ai cunostinte de mecanica un curatat de carburator posibil sa ajute. (sunt sanse sa fie un jigler infundat). Daca nici dupa aceste operatiuni nu se rezolva problema problema e posibil sa apara de la instalatia electrica (CDI ,senzor scanteie sau bobina)


  • 0

#3 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 03 April 2015 - 06:09 PM

Vezi filtrul de benzina (adica schimba-l direct) si incearca sa-l turezi si fara filtrul de aer.

Exploziile in esapament pot fi si de la temperatura mare + gazele nearse sau, de la sistemul de aprindere.


  • 0

#4 andrei marius

andrei marius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 posts
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0770281042
  • Marca ATV:china

Posted 03 April 2015 - 06:51 PM

Fra filtru de aer merge foarte prost, abea se tureaza. Acum am facut o tura pe reductie si s-a turat la 7200 dupa care iar a facut figura dupa cateva secunde, apoi am verificat din nou debitul si imi pare slabut totusi, nu stiu ce am vazut eu  la verificarea anterioara. Oricum beau astea daca trec de 6000 de ma sperie.  Am sa schimb maine filtru, sper sa fie doar asta.

 

Va multumesc mult pt. sfaturi si va tin la curent cu rezolvarea


  • 0

#5 mmc

mmc

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 37 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:marian
  • Telefon:samsung
  • Marca ATV:Bombardier 800 max

Posted 08 April 2015 - 12:27 PM

La corpul  cuiului pontou din carburator este o sita, cred ca aceasta este murdara si nu mai lasa benzina sa ajunga in camera carburatorului la debitul necesar.


  • 0

#6 andrei marius

andrei marius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 posts
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0770281042
  • Marca ATV:china

Posted 08 April 2015 - 02:04 PM

Multumesc Marian, sita respectiva a mai ramas de verificat,  am inlocuit filtrul si am verificat membrana, urmeaza sa desfac tot si sa curat.


  • 0

#7 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,208 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 10 April 2015 - 06:55 PM

Salut

Daca sapai un pic prin vechile postari, te lamurai imediat. E o problema destul de "comuna"  la CF 500. Nu trebuie decit sa slabesti un pic capacul de la rezervor si..minune...problema dispare.

BAFTA

 


  • 0

#8 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 10 April 2015 - 07:42 PM

A scris ca a facut asta in primul post :)
  • 0

#9 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,208 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 10 April 2015 - 08:22 PM

Scuze, am vazut mai tirziu.

Am postat fara sa citesc tot. Mea culpa


  • 0

#10 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 11 April 2015 - 07:13 AM

O treaba interesanta ar mai fi sa incerci sa te uiti in rezervor, sa vezi daca nu cumva ai ceva mizerie care sa acopere sorbul din rezervor. Poate nu ii vine suficienta benzina chiar din rezervor. Sau incearca sa suflii invers pe furtunul care vine din rezervor in filtrul de benzina, ca sa cureti sorbul.


  • 0

#11 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 23 April 2015 - 01:01 PM

AIR cut valve ,verific-o ,este un butoiaș de plastic sub carnea fata ,in stânga,si verifica si furtunile sa nu fie sparte


  • 0

#12 andrei marius

andrei marius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 posts
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0770281042
  • Marca ATV:china

Posted 23 April 2015 - 07:50 PM

Salutare, multumesc de raspunsuri. DIn pacate nu am avut timp sa ma ocup mai departe de problema, urmeaza curand. 

Virgil, ce face mai exact acel air cut valve? Am verificat furtunele de vacum si am facut si by-pass peste robinetul de benzina vacumatic.

Cred ca este sita de care vb. Marian.


  • 0

#13 vstrom

vstrom

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 posts
  • Gender:Male
  • Location:Slanic M
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:0748969975
  • Marca ATV:Linhai

Posted 23 April 2015 - 08:40 PM

Cred ca probabil e din reglajul aer benzina al carburatorului. Carburatorul se verifica in functie de pozitia manetei de acceleratie. Vezi sa nu traga aer fals,carburatorul sa fie curatat bine, nivelul sa fie cel corect.


  • 0

#14 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 23 April 2015 - 11:23 PM

AIR cut valve ,verific-o ,este un butoiaș de plastic sub carnea fata ,in stânga,si verifica si furtunile sa nu fie sparte

Air cut  e pe carburator si e o membrana de cauciuc care in frana de motor taie din alimentarea cu benzina . Pe romaneste sa intelegi , Nu are nimic de-a face cu motorul la turatii mari !

 

 

PS: nu stiu cum sunt furtunele la CF (cel cu carburatie ) motor am desfacut  dar plastice si carburatoare nu . Desi banuiesc ca e un carburator normal care il gasesti pe  multe motoare . Si vb aia nu e CF foarte conplicat trebuie doar putina rabdare si gandire logica ! (Nu laud marca CF pt ca nu sunt mandru de ea ! )


  • 0

#15 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 24 April 2015 - 12:37 PM

[quote name="andrei marius" post="119651" timestamp="1429811455"]Salutare, multumesc de raspunsuri. DIn pacate nu am avut timp sa ma ocup mai departe de problema, urmeaza curand. 
Virgil, ce face mai exact acel air cut valve? Am verificat furtunele de vacum si am facut si by-pass peste robinetul de benzina vacumatic.
Cred ca este sita de care vb. Marian.[/quote Reglează debitul de aer din carburator pe accelerări si decelelari
  • 0

#16 schummy

schummy

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 439 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Claudiu
  • Telefon:0765401389
  • Marca ATV:CAN AM RENEGADE XXC , BRUTE FORCE 750i

Posted 25 April 2015 - 04:17 PM

Buna,

Eu am pățit la motor.
Nu e din alimentare, e din aer.. Nu arunca si flacăra pe toba?..
Vezi la carburator sa nu tragă aer fals... Oricum pe undeva iti intra prea mult aer...

O zi buna
  • 0

#17 andrei marius

andrei marius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 posts
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0770281042
  • Marca ATV:china

Posted 28 May 2015 - 08:58 AM

Revin cu deznodamantul.

Dupa cum se vede nu prea m-am grabit sa rezolv problema si am continuat sa merg asa cu el pana cand aveam programata o revizie ce avea in vedere fixarea cablurilor el.,  ceva reparatii la carene, etc.

Odata cu aceasta revizie am verificat si reglajul la tacheti, am constatat ca la admisie nu aveau clearance deloc, evacuarea era buna.  

Acun dupa reglare Atv-ul merge mult mai bine si fenomenul apare doar daca merg mai mult timp cu 90km/h si isi revine foarte repede daca reduc la 85km/h.  

In concluzie nu stiu exact care a fost rezolvarea.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto