Jump to content



Photo

La Primul Contact Cu Un Atv


  • This topic is locked This topic is locked
18 replies to this topic

#1 Sebastian_S

Sebastian_S

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 9 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Sebastian
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:Looking

Posted 14 April 2015 - 02:17 PM

Salut tuturor!

Sunt Sebastian, am 39 de ani, permis categoriile B, C, C+E si de cateva luni m-am mutat intr-o zona superba, mai sus de Orastie (jud. Hunedoara), la vreo 30 km de Sarmisegetusa. Acum ca m-am mutat la munte, cred ca e timpul sa-mi pun in aplicare o dorinta mai veche: un ATV. Am condus unul inchiriat, cateva ore, asa ca practic sunt incepator de la zero. Am citit multe topic-uri de pe forum referitor la achizitiile pentru incepatori, modele, destinatia jucariei etc. Am cautat si pe net un model care sa-mi placa (capabilitati, design, fiabilitate) si orice as gasi, ata ma trage tot catre unul singur: Can-Am Renegade 500 / 2015. Stiu ca sunt cam pretentios pentru un debutant, dar  ma cunosc si vad ca nu sunt unic: ajungi (destul de repede) sa-ti doresti ceva mai mare, mai bun, mai frumos, mai performant etc. Cele de 800 si 1000 ies din discutie. Sunt pasionat, nu inconstient. Insa vreau unul bun din start: 4x4, motor reusit si constructie solida, mai ales ca fiind incepator imi trebuie o jucarie care sa reziste la "abuzurile" unui amator si de care sa nu ma plictisesc dupa ce o sa sar etapa primara. Nu ma gandesc la offroad extrem, ravene salbatice si scufundari in noroaie. Vreau un ATV pentru drumuri forestiere, mici aventuri prin paduri si dealuri, atat cat sa simt ca am iesit totusi in natura pe un ATV. Timp liber si spatiu de joaca am destul, astfel incat ma pot invarti prin zona, in locuri domoale la inceput, unde sa invat sa-l stapanesc si sa-i cunosc hachitele. E o jucarie costisitoare (il vreau neaparat nou, adica vreo 8500 euro) la care se mai adauga protectia inviduala care sare si aia de 1000 de euro si de aceea va intreb ce parere