Tgb Ulei.
#1
Posted 27 April 2015 - 08:28 AM
Doar ce am schimbat uleiul si când e încins rău la relantiu pâlpâie becul la ulei.
citeam pe forum și cică e ceva normal la tgb. Așa e?
O zi buna
C
#2
Posted 27 April 2015 - 08:54 PM
salut....si eu am schimbat uleiul la TGB dar nu ramane nici un bec aprins dupa ce pornesc motoru.
#3
Posted 27 April 2015 - 09:51 PM
Nu atunci.
După o ora de mers cu doua persoane pe el și destul de forjat.
O seara buna
#4
Posted 28 April 2015 - 07:42 AM
ai pus ulei cu w40? Ca si completare, sa spui si ce marca de ulei ai pus.
#5
Posted 28 April 2015 - 10:18 AM
15w50 yacco.
Asa mi-au dat.
Nu e ok?
#6
Posted 28 April 2015 - 11:18 AM
La w50 este posibil sa fie prea vascos cand atinge temperatura de lucru si sa nu il poata trage pompa de ulei. Ar fi trebuit sa ii pui 15w40.
Poate ar fi bine sa il mai schimbi o data, ca sigur il afecteaza si in turatie ridicata. Marca Yacco este in regula.
#7
Posted 28 April 2015 - 01:06 PM
O sa pun 15w40.
O zi buna
C.
#8
Posted 28 April 2015 - 01:27 PM
#9
Posted 28 April 2015 - 01:47 PM
E totul ok. Nivelul e bun, în mers nu se aprinde doar la relantiu pâlpâie din când în când
O zi buna
#10
Posted 28 April 2015 - 04:14 PM
Am sunat sa imi iau ulei din nou (15w40).
Si ei cică sa-mi iau 20w50.
Tot cu 50 nu cu 40.
Nu stiu ce sa fac...
Si ma tot gândesc ce ulei aveam înainte de nu se aprindea becul, cu toate ca era folosit.
Mi-au mai zis ca e sonda se sensibilă si ca nu are nimic. Eventual sa mai cresc putin relantiul.
Rog sa încercați sa ma lămuriti.
Va multumesc
C.
#11
Posted 28 April 2015 - 04:48 PM
Nu stiu ce sa iti spun dar daca palpaie becul in relanti inseamna ca nu are suficienta presiune uleil si nu este bine de loc pentru motor.(ungere insuficienta)
#12
Posted 28 April 2015 - 05:00 PM
Dar cei de pe la reprezentante sustin ca e sonda prea sensibilă...
Dar dc (de ce) nu a facut pana acum?
Edited by dr.crinel, 28 April 2015 - 05:13 PM.
#13
Posted 28 April 2015 - 06:50 PM
Poate e prea subtire uleiul , si din acest motiv sa recomande 20w50.
#14
Posted 28 April 2015 - 09:21 PM
Buna,
O sa-l mai tin putin si-l schimb.
In carte scrie 15w40.
Cred ca o sa pun asa si daca nu e ok pun 20w40.
Daca ma aveti info, rog sa ma ajutati.
O seara buna
#15
Posted 28 April 2015 - 09:36 PM
15w40 (sau orice alta combinatie) inseamna asa: 15 este vascozitatea la rece (prin rece se face referire la conditiilee de iarna), iar 40 reprezinta vascozitatea uleiului dupa ce acesta a atins temperatura de functionare (adica s-a incalzit motorul).
De aceea se pune iarna ulei 10w40 sau 5w40, pentru a fi mai putin vascos la prima pornire cand se presupune ca pleci in decembrie la Intorsura Buzaului si gasesti -30℃. Daca ai avea 15w40 in motor si ai ghinionul sa ii dai cheie si iti porneste instant, ai subtiat nitel din cuzinetii masinii. Uleiul fiind gros din cauza gerului, ajunge mai greu in instalatie, timp in care tu ii mai tragi si niste turatii pe la 2.000-3.000 de rotatii, ca sa auda toti vecinii cum ti-a pornit tie...
Cum tu ai pus w50, la temperatura normala de functionare a motorului, uleiul devine mai vascos, de aici si aprinderea becului de presiune in timpul ralantiului, dupa ce tragi niste forje la motor.
Cel mai ieftin ar fi sa ii mai schimbi o data uleiul. Si filtrul. Si vezi cum se comporta.
#16
Posted 29 April 2015 - 10:38 AM
Mersi de sfat.
Asa am sa fac:D
Si pun MOTUL. Am mers ani buni cu el la motor si nu am avut probleme...
O zi buna
#17
Posted 29 April 2015 - 01:33 PM
Ca si completare, la masini, uleiul pentru motor se alege astfel:
#18
Posted 29 April 2015 - 06:53 PM
Mersi de info.
#19
Posted 01 May 2015 - 09:59 PM
Si l-am forjat destul.
Poate oare sa fie ceva de la sonda ? Sau poate s-a mai ars uleiul si nu mai e asa de vâscos ?
Seara buna
C.
Edited by schummy, 01 May 2015 - 10:00 PM.
#20
Posted 02 May 2015 - 09:08 AM
Scoate joja de ulei si miroase uleiul de pe ea. Vei daca nu cumva are miros de benzina.