Nu miroase a benzina, e curat si la nivel.
Ciudat. Am facut in jur de 200-300 km cu el.
O zi buna
C
Posted 02 May 2015 - 11:52 AM
Posted 02 May 2015 - 06:09 PM
Trage pe el asa. Daca nu se mai aprinde becul, este foarte bine. Urmareste-l la vara, cand o sa fie arsita. Daca se aprinde iarasi, mai schimba-l o data.
Posted 02 May 2015 - 06:28 PM
Posted 02 May 2015 - 06:53 PM
Posted 02 May 2015 - 07:06 PM
La Cf-ul meu, dupa ce se incalzeste, ralanti-ul imi sta pe la 1.700 - 1.800 rpm. In carte scrie ca ar trebui sa stea pe la 1.400. Nu ma deranjeaza, il las asa.
Posted 02 May 2015 - 08:44 PM
Posted 02 May 2015 - 09:45 PM
Este foarte posibil sa fi foast si ralantiul foarte mic. Unul din colegii cu care iesim, samy pe numele de scena, si-a montat o sonda pe presiunea de ulei. Asfel, am constatat cu totii ca, daca este atv-ul mai inclinat si este lasat la ralanti, presiunea de ulei scade suficient de mult cat sa ii porneasca buzzer-ul.
Posibil si la tine sa fi fost un simptom asemanator.
Posted 04 May 2015 - 12:35 PM