Dupa cum se stie, am avut in de curind o tentativa de a vinde jucaria, dar din motive ce au presupus o recurgere la planul B, am renuntat curind.
Ok, bine, fie, o aminare nu o sa fie un capat de tara.
Asha ca m-am gindit sa ii fac citeva mici lucrari dupa cum urmeaza:
1. La ultima vinatoare de ghebe am observat ca indicatorul meu de benzina nu mai vroia sa indice chiar nimic. Observasem din vara ca imi dadea erori mari dar nu am avut timp de bibileala.
Deci, hotarit, toate carenajele jos, dat afara pompa de benzina si golit complet rezervorul. La o masurare in galeata aditionala, s-a observat ca plutitorul nu vroia sa se ridice. Si cum nimeni nu iti livreaza numai plutitorul, iar componenta intreaga ce include si pompa de benzina nu este ieftina (ca sa nu zic ca este piperata), am recurs la o metoda red neck, prin atasarea unui plutitor de la alta marca (traiasca Loganul romanesc). Nu am pretentia ca am facut o calibrare foarte exacta, dar cel putin acum am un control cit de cit.
Si pentru ca tot am avut rezervorul desfacut am facut si o mica curatenie pentru ca nu mica mi-a fost mirarea citi crocodili am putut gasi pe fund si pe sita pompei.
2. Suportii rackului spate s-au desprins din suduri, cel mai probabil din cauza greutatii copirseului pe care l-am avut montat in tura de vara de la Lacu Rosu. Asha ca nu am avut de ales si am reusit sa ii fac o dublura sanatoasa. Sudura nu este ea prea artistica, dar sper sa tina de acum incolo. Asistenta de la CTC dormea, asha ca am profitat de ocazie si am vopsit repede ca sa nu vada balariile (sau avea prea multa incredere in indeminarea mea?)
3. Inainte de a pleca in tura din iunie, am schimbat pivotii de directie, dar asha cum am mentionat la vremea respectiva nu au fost originali ci aftermarket, marca All Balls. Nu ma asteptam la performante notabile dar nici sa reziste numai 800 km. Asha ca am hotarit sa ii schimb din nou de data aceasta musai cu cei originali. Si aici incepe povestea cautarii, asteptarii....s.a.m.d. In final imi ajung piesele comandate, inclusiv crucea cardanica de la coloana de directie.
Surpriza ca in oul Kinder - crucea cardanica nu se potriveste pentru modelul meu de servo.
Ma multumesc numai cu schimbul pivotilor, operatie care a luat ceva timp pentru ca trebuie sa demontezi tot sistemul incluzind servomotorul. Urmeaza un reglaj in stil personal "la sfoara".
Cit priveste crucea cardanica pina la urma s-a lamurit greseala, urmeaza sa fie livrata in viitor.
4. Consideram ca eliminasem problemele tehnice, asha ca era cazul sa ii fac si putina coafura.
Citiva colegi poate isi mai amintesc zgirieturile urite de pe overfendere capatate in urma unui eveniment neplacut la inceputul anului. Aveam in vedere 2 variante: vopsirea cu vopsea cauciucata sau slefuirea clasica a plasticului.
In final, dupa citeva discutii si recomandari din partea unor colegi, am renuntat la vopsea (mersi Sergiu) si am ramas la slefuire, care iarasi trebuie sa spun este o treaba cit se poate de migaloasa sau nu mai am eu rabdare.
Pozele nu cred ca spun totul , dar eu sunt docamdat multumit de ce a iesit. Este loc si de mai bine, poate in viitor cind o sa ma plictisesc de moarte datorita vremii urite.
Ah, sa nu uit.... Am experimentat o solutie minune care reda prospetimea plasticului. Nu ma intrebati de formula, este foarte bine pastrata reteta, dar o gasim cam in orice magazin in ziua de astazi
Cred ca nu mai trebuie sa va spun...este vorba de Coca Cola.
Craciunul este foarte aproape, asha ca jucaria mea a primit 2 cadouri:
5. Un proiector led, 108W, a carui montaj deocamdata nu ma satisface, promit sa mai lucrez pe viitor la el.
6. O lada nou, model Sikkia 8050 (merci Horia de recomndare). Aici am citeva comentarii.
Vechea mea geanta textila cu mult indragita stanta "Authentic Spirit" trebuia scoasa la pensie de ceva timp, dar cum vremurile sunt grele si punctul de pensie mic nu a avut de ales decit sa mai reziste ceva vreme. Am optat pentru o cutie de plastic marca mentionata mai devreme. Dupa o gramada de timp pierdut in care spiritul meu critic nu putea accepta pozitia pe rackul spate original al X8-ului, am decis scurt - jos rackul, fabricam alt suport. Iata ce a iesit.
No, amu, apa paie si bataie.
Din pacate vremea s-a facut tare ciinoasa tocmai cind vroiam sa ii scot cadrul la plimbare.
Dar nu disper, or veni si vremuri bune.
Si atunci vorba unui clasic in viata ''Diii, mah"
Edited by CHRYS, 18 December 2017 - 10:05 AM.
Am sters pozele