Jump to content



Photo

Cf Moto X8


  • This topic is locked This topic is locked
70 replies to this topic

#21 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 17 December 2015 - 09:56 PM

Virgil - te referi la presetupa pompei de apa a atv-ului?

Pentru ca masina de spalat (cu presiune)  imi merge bine.

 

Horia - protectiile fata la burdufurile exterioare nu ma ingrijoreaza prea mult. 

Oricum sunt mult "mai dezvoltate" decit cele originale cu care s-a livrat atv-ul. Sa nu mai vorbim de grosime.

Dar ma riciie partea frontala a scuturilor laterale care nu sunt suficient de inalte si pare a se comporta exact ca un "faras" pentru noroi.

Acel spatiu va trebui sa imi bat capul sa il acopar cumva. Este drept ca la Iron Baltic maginile frontale ale scutului central (cel de sub praguri) par mai inalte.

Cit despre partea lipsa din fata unde vine montat troliul, model va fi scutul original .

Promit sa gasesc o rezolvare


  • 0

#22 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 17 December 2015 - 10:02 PM

Scurgerea este intr-adevar de la pompa de apa si este o problema chiar din nastere a atv-ului.

Pina acum am completat vreo 100ml de lichid.

Nici nu ma agit pina cind nu isi da drumul mai tare.


  • 0

#23 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 17 December 2015 - 11:03 PM

In corpul pompei exista un simering special unii ii spun presetupa,urmează o camera liberă prevăzută cu un stut la care ocazional se atașează si un furtun ,si se termina cu un simering pentru ulei.Camera liberă este o zona tampon care nu permite lichidelor sa migreze dintr o instalație in alta .Adica uleiul in antigel si invers.Adica oricare dintre lichidele care își penetrează simeringul ,ajunge in camera liberă ,si se prelinge afara .In funcție de ce lichid găsești acolo știi care dintre simeringuri iti e compromis .
  • 0

#24 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 17 December 2015 - 11:27 PM

La Protecțiile pentru brațe ,degajarea este bine venită,altfel la viraj maxim etrierul o sa dea in protecție si o sa pierzi promptitudinea pe frânare.Asta a fost unul dintre neajunsurile scuturilor Iron baltic pt cf moto .Tot timpul trebuiau modificate.Iar eu as schimba toate șuruburile inferioare de pe scut .Daca le tragi pe piatra ,o sa ai slabe șanse sa mai pui o cheie pe ele la o eventuala demontare.La partea frontala este foarte bine cum e făcut ,altfel când lovești cu frontalul un mal de pământ iti muta tot ansamblul fata cu prinderile radiatoarelor cu tot.Si cel de ulei este cel mai sensibil ,are celulele lipite cu pasta ,la cel mai mic șoc cedează.si de-altfel Scutul trebuie sa iti absoarbă impacturile ,nu sa le transmită in șasiu ,brațe ,radiatoare ,etc
  • 0

#25 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 19 December 2015 - 06:22 PM

Virgil

Problema suruburilor cu cap ingropat (imbus) cu care se monteaza scutul, mi-a trecut si mie prin minte ca daca vor fi "rase" nu vor mai putea fi desfacute.

Daca vor fi schimbate cu cele cu cap hexagonal, vor arata ca niste "tepi" pe toata burta atv-ului. 

Cele originale erau intr-adevar cu cap hexagonal dar stateau ascunse in alveole datorita formei speciale a scutului de plastic.

Am preferat sa le montez pe cele cu care a venit chitul de montare (imbus), iar daca va aparea situatia descrisa mai sus singura solutie este sa le tai.

Din 2 rele o legi pe cea mai putin rea.

Cit despre scuturile fata de la Iron Baltic -nu imi trecea prin cap ca ar putea veni in contact cu etrierele. Ceva nou ce trebuie bagat la cap.

Personal am facut manevre stinga-dreapta cind atv-ul era inca suspendat pe cric.

Asha cum am mai zis ramine sa mai descopar eventualele probleme la prima iesire.


  • 0

#26 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 02 March 2016 - 09:15 PM

Printre alte treburi domestice, am facut o modificare , nu la atv, ci la mijlocul de transport, mai precis la remorca.

Inspiratia a fost din net, adaptata la nevoile mele.

Am avut ca scop:

 - protejarea oblonului fata al remorcii, care incepea sa dea semne de oboseala

 - eliminarea ancorajului cu cablul troliului pe fata - am citi citeva articole in care elementele interne ale troliului au fost distruse datorita folosirii acestuia pentru amarare.

 - sistemul de legaturi permite cutiei de viteze a atv-ului sa fie in N si nu in P

 - simplificarea si rapiditatea incarcari si amarajului atv-ului in remorca.

Mai am inca de lucrat la sistemul de ancorare pentru care momentan inca folosesc o chinga.

Pe spate trebuie sa "fabric" un lant care sa imi protejeze vopseaua pe cirlig.

Sistemul a fost testat in ultima iesire 02.03.16 si mi s-a parut mai mult decit satisfacator.

Sunt convins ca vor exista pareri pro si contra legat de sistemul suspensiei tie-down sau care sa fie libera.

Personal prefer sa tensionez suspensia pentru ca remorca mea este pe sistem bara de torsiune  fara amortizoare, ce are o substantial tendinta de a topai. 

Attached Files


  • 0

#27 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 02 March 2016 - 10:24 PM

eu iti sugerez un set de chingi . Gasesti in marile supermarketuri ( Kaufland , Ochean , Selgros ) un set de chingi sunt undeva la 50 60 ron 4 bucati . Nu sunt cele mai rezistente dar isi fac treaba cu bine . Asa nu vei sgaria nimic si va fi mai usor la ancorare .


  • 0

#28 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 03 March 2016 - 10:05 AM

Salut,

 

Pun aici câteva comentarii pe care le cred utile și altora nu doar lui cvalro, comentarii pe care le fac sunt la ceea ce am observat la modul de ancorare aplicat pentru masivul X8.

Cu siguranță că se poate constata că acest mod nu este unul dintre cele reglementate, dar este mai rapid și din această cauză este preferat. Și eu ancorez asemănător, dar cu câteva diferențe.

 

Diferențele pe care o să le arăt în două imagini sugestive, au în vedere câteva neajunsuri ale acestui stil de legare și care pot deveni periculoase. Am încercat să le minimizez și am legat în față cu troliul și rezemare pe doi chituci fixați către oblonul față, iar în spate cu o singură chingă de 3000 daN, trecută pe după șasiul, în spatele prinderii cârligului.Attached File  ANCORARE vedere laterala.jpg   43.42KB   0 downloadsAttached File  ANCORARE vedere spate.jpg   53.73KB   0 downloads

La ce m-am gândit ?

Când ancorezi de șasiul ATV-ului trebuie să ai în vedere că suspensia lui se va comporta în mod elastic la orice denivelare de pe drum astfel că va avea tendința să se comprime, iar la revenire va aplica un șoc asupra ancorărilor.

Din cauza asta este în pericol troliul, iar în cazul acelei legături de pe rackul portbagajului față folosită de cvalro, cred că-i cam nefericit ales din același motiv, prinderile lui nefiind suficient de solide pentru a rezista șocurilor, se va deteriora.

 

La acest stil de ancorare se recomandă o comprimare foarte puternică a suspensiei, iar sub șasiul să existe un corp care să nu permită balansul care va fi cu atât mai prezent cu cât sunt ”mai bune” telescoapele ATV-ului, (eu pun sub el roata de rezervă a remorcii). Aceste două măsuri împiedică balansul pe verticală și implicit aplicarea unor șocuri puternice în ancore, chingi sau cablul troliului.

 

La dotarea remorci lui cvalro și profitând de cele două rame fixate pe față, o legare foarte sigură poate fi cu două chingi petrecute în față peste roți și prindere pe doi ocheți fixați în podea, iar pe spate cu două chingi petrecute prin spițele roților și fixate pe doi ocheți de colț. Acest mod implică patru prinderi în loc de două și durează mai mult, dar ”este beton”, iar dacă ne uităm în lista de legături autorizate, este acolo !

Attached File  ancorare față.jpg   448.97KB   0 downloadsAttached File  ancorare spate.jpg   285.49KB   0 downloads

 

Tot ce am scris aici este interpretabil și fiecare va ancora așa cum crede el de cuviință, dar dacă doriți puteți să citiți o postare mai veche în care am introdus tipurile de ancorări omologate și care nu mai sunt discutabile, în traficul internațional (probabil și la noi) fiind obligatorii. http://atvforum.ro/i...morca/?p=120516


  • 0

#29 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 03 March 2016 - 06:51 PM

Horia

Solutiile date de tine sunt probabil cele mai bune, dar cam toate implica libertatea de miscare a suspensiei atv-ului.

Eu tocmai aceast asituatie vreau sa o evit.

Legarea de rackul fata, amintesc ca nu este cea mai buna solutie si am folosit-o doar pe moment.

Idee foarte utila cu adaugarea corpurilor sub atv.

Consider ca solutia mea insa este destul de rapida si eficienta pentru distante relativ scurte 40-50km.

Mai am timp sa mai rumeg ideile de acum inainte photo.gif


  • 0

#30 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 03 March 2016 - 10:23 PM

Ma bag si eu intre 2 posesori de "autobuze " . Din ce imi aduc aminte ( sper sa nu le incurc ) la X8 sub troliu , mai exact unde se termina partea inclinata ar fi o gaura de ancorare ( sper sa nu ma insel , Polarisul sigur are asa ceva ca am folosit-o ) . Eu as monta intinzatorul pe care l-ai folosit in spate in acea gaura si as tensiona atv-ul spre fata mai exact in opritoarele tale iar metoda lui Horia cu chinga prin cadrul atv-ul as folosi-o pt spate . Iti garantez ca daca va fi sa sara va sarii  cu remorca in spatele masinii . Asa leg eu motocicletele in duba ! putin mai diferit ( ca au doar cate o roata fata /spate )


  • 0

#31 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 03 March 2017 - 07:30 PM

Vine, vine , primavaraaaaa.....

Si pentru ca  agregatul a stat ca o besnita toata iarna la dos in garaj, azi l-am scos sa isi dezmorteasca planetarele la o mica partida din sesiunea  de primavara

Attached Files


  • 0

#32 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 28 April 2017 - 08:09 PM

A venit vremea sa incep sa bag ceva bani in intretinere.

Asta se traduce prin schimbarea capetelor de bara pentru directie,

Comanda facuta la Motoboom si onorata prompt.

Am avut insa ceva surprize.

Lungimea filetului la pivoti este mai scurta cu aprox. 15 mm

Asta se traduce cu lipsa a vreo 10  ganguri de filet.

In final am ajuns la concluzia ca nu pot folosi ambii pivoti pentru ca nu am suficient filet pentru lungime.

Deci---schimbati numai cei din partea de la servo (coloana de directie). In fapt erau cei care erau varza.

De mentionat ca si dimensiunea gabaritica a celor livrati este mai mica.

A se urmari fiabilitatea.

 

Concluzii:

Pivotii sunt livrati de  "All balls". Inainte de a te lasa in baza dealerilor, verifica cu atentie dimensiunile pieselor de care ai nevoie.

E un proces care nu este la indemina oricui.

Mie mi-a  luat o zi intreaga sa fac operatia, ce presupune demontarea carenelor, demontare  coloana de directie, demontare servo, schimbarea pivotilor...dupa care montarea in sens invers.

 

In mod logic nu ar fi trebuit sa accept compromisul.

Dar ma maninca in partea dorsala cu iesirea de 1 mai...si mai am si verificarea tehnica de  facut 

Attached Files


Edited by CHRYS, 28 April 2017 - 11:16 PM.

  • 1

#33 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 17 December 2017 - 07:56 PM

Dupa cum se stie, am avut in de curind o tentativa de a vinde jucaria, dar din motive ce au presupus o recurgere la planul B, am renuntat curind.

Ok, bine, fie, o aminare nu o sa fie un capat de tara.

Asha ca m-am gindit sa ii fac citeva mici lucrari dupa cum urmeaza:

1. La ultima vinatoare de ghebe am observat ca indicatorul meu de benzina nu mai vroia sa indice chiar nimic. Observasem din vara ca imi dadea erori mari dar nu am avut timp de bibileala.

Deci, hotarit, toate carenajele jos, dat afara pompa de benzina si golit complet rezervorul. La o masurare in galeata aditionala, s-a observat ca plutitorul nu vroia sa se ridice. Si cum nimeni nu iti livreaza numai plutitorul, iar componenta intreaga ce include si pompa de benzina nu este ieftina (ca sa nu zic ca este piperata), am recurs la o metoda red neck, prin atasarea unui plutitor de la alta marca (traiasca Loganul romanesc). Nu am pretentia ca am facut o calibrare foarte exacta, dar cel putin acum am un control cit de cit.

Si pentru ca tot am avut rezervorul desfacut am facut si o mica curatenie pentru ca nu mica mi-a fost mirarea citi crocodili am putut gasi pe fund si pe sita pompei.

 

2. Suportii rackului spate s-au desprins din suduri, cel mai probabil din cauza greutatii copirseului pe care l-am avut montat in tura de vara de la Lacu Rosu. Asha ca nu am avut de ales si am reusit sa ii fac o dublura sanatoasa. Sudura nu este ea prea artistica, dar sper sa tina de acum incolo. Asistenta de la CTC dormea, asha ca am profitat de ocazie si am vopsit repede ca sa nu vada balariile (sau avea prea multa incredere in indeminarea mea?)

   

3. Inainte de a pleca in tura din iunie, am schimbat pivotii de directie, dar asha cum am mentionat la vremea respectiva nu au fost originali ci aftermarket, marca All Balls. Nu ma asteptam la performante notabile dar nici sa reziste numai 800 km. Asha ca am hotarit sa ii schimb din nou de data aceasta musai cu cei originali. Si aici incepe povestea cautarii, asteptarii....s.a.m.d. In final imi ajung piesele comandate, inclusiv crucea cardanica de la coloana de directie.

Surpriza ca in oul Kinder - crucea cardanica nu se potriveste pentru modelul meu de servo. 

Ma multumesc numai cu schimbul pivotilor, operatie care a luat ceva timp pentru ca trebuie sa demontezi tot sistemul incluzind servomotorul. Urmeaza un reglaj in stil personal "la sfoara". 

Cit priveste crucea cardanica pina la urma s-a lamurit greseala, urmeaza sa fie livrata in viitor.

 

4. Consideram ca eliminasem problemele tehnice, asha ca era cazul sa ii fac si putina coafura.

Citiva colegi poate isi mai amintesc zgirieturile urite de pe overfendere capatate in urma unui eveniment neplacut la inceputul anului. Aveam in vedere 2 variante: vopsirea cu vopsea cauciucata sau slefuirea clasica a plasticului.

In final, dupa citeva discutii si recomandari  din partea unor colegi, am renuntat la vopsea (mersi Sergiu) si am ramas la slefuire, care iarasi trebuie sa spun este o treaba cit se poate de migaloasa sau nu mai am eu rabdare.

Pozele nu cred ca spun totul , dar eu sunt docamdat multumit de ce a iesit. Este loc si de mai bine, poate in viitor cind o sa ma plictisesc de moarte datorita vremii urite.

Ah, sa nu uit.... Am experimentat o solutie minune care reda prospetimea plasticului. Nu ma intrebati de formula, este foarte bine pastrata reteta, dar o gasim cam in orice magazin in ziua de astazi

Cred ca nu mai trebuie sa va spun...este vorba de Coca Cola.

 

Craciunul este foarte aproape, asha ca jucaria mea a primit 2 cadouri:

 

5. Un proiector led, 108W, a carui montaj deocamdata nu ma satisface, promit sa mai lucrez pe viitor la el.

 

6. O lada nou, model Sikkia 8050 (merci Horia de recomndare). Aici am citeva comentarii.

Vechea mea geanta textila cu mult indragita stanta "Authentic Spirit" trebuia scoasa la pensie de ceva timp, dar cum vremurile sunt grele si punctul de pensie mic nu a avut de ales decit sa mai reziste ceva vreme. Am optat pentru o cutie de plastic marca mentionata mai devreme. Dupa o gramada de timp pierdut in care spiritul meu critic nu putea accepta pozitia pe rackul spate original al X8-ului, am decis scurt - jos rackul, fabricam alt suport. Iata ce a iesit.

 

No, amu, apa paie si bataie. 

Din pacate vremea s-a facut tare ciinoasa tocmai cind vroiam sa ii scot cadrul la plimbare.

Dar nu disper, or veni si vremuri bune. 

Si atunci vorba unui clasic in viata ''Diii, mah"


Edited by CHRYS, 18 December 2017 - 10:05 AM.
Am sters pozele

  • 0

#34 Sergiu

Sergiu

    ATV-ist convins

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPip
  • 669 posts
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt
  • Nume real:Sergiu
  • Telefon:-
  • Marca ATV:ATV Can Am & SSV CF Moto
  • Numar ATV:NT-ATV

Posted 17 December 2017 - 08:08 PM

Ceva nu e ok Vali, nu se vad pozele!


  • 0

#35 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 17 December 2017 - 09:33 PM

Ma asteptam, incerc sa rectific miine.


  • 0

#36 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 17 December 2017 - 10:37 PM

Asa Vali, nu-l lasa sa scape din mana :).


  • 0

#37 pretorian

pretorian

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 704 posts
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City
  • Interests:umblatu' pe coclauri
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0744961681
  • Marca ATV:Can Am 1000R MAX LTD
  • Numar ATV:B-131-DSC

Posted 18 December 2017 - 07:35 AM

Salutare Vali,

 ai reuşit să rezolvi problema releului de incarcare?  mi-aduc aminte că nu erai hotărât în privinţa proiectorului din cauza asta !


  • 0

#38 apriliacluj

apriliacluj

    MEDALIA de AUR

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,095 posts
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:MY SON, MY HAYABUSA, MY WAY
  • Nume real:BUB
  • Telefon:0744xxxxxx
  • Marca ATV:Suzuki KingQuad 750
  • Numar ATV:CJxxBUB

Posted 18 December 2017 - 03:11 PM

Ceva nu e ok Vali, nu se vad pozele!

au fost sterse ;)


Ma asteptam, incerc sa rectific miine.

azi de deja poimaine :)


  • 0

#39 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 18 December 2017 - 05:55 PM

pozele:

1. Attached File  20171124_112033.jpg   185.63KB   0 downloadsAttached File  20171124_130108.jpg   207.34KB   0 downloadsAttached File  20171124_130123.jpg   109.81KB   0 downloadsAttached File  20171124_151317.jpg   212.04KB   0 downloads

 

2.Attached File  20171124_095015.jpg   161.15KB   0 downloadsAttached File  20171124_095031.jpg   151.42KB   0 downloadsAttached File  20171124_095040.jpg   285.58KB   0 downloads

 

3.Attached File  20171211_164629.jpg   157.15KB   0 downloadsAttached File  20171211_164654.jpg   158.21KB   0 downloadsAttached File  20171212_093829.jpg   150.3KB   0 downloadsAttached File  20171212_122830.jpg   245.5KB   0 downloadsAttached File  20171212_122842.jpg   201.44KB   0 downloadsAttached File  20171212_122854.jpg   250.42KB   0 downloads


  • 0

#40 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 18 December 2017 - 06:03 PM

continuare poze

 

4. Attached File  20171130_125639.jpg   242.53KB   0 downloadsAttached File  20171130_125651.jpg   181.13KB   0 downloadsAttached File  20171130_125709.jpg   168.34KB   0 downloads

 

5. Attached File  20171217_141452.jpg   170.02KB   0 downloads

 

6.Attached File  20171215_150139.jpg   215.35KB   0 downloadsAttached File  20171215_150147.jpg   209.26KB   0 downloadsAttached File  20171215_150213.jpg   113.78KB   0 downloadsAttached File  20171217_141523.jpg   131.27KB   0 downloadsAttached File  20171217_141532.jpg   128.44KB   0 downloadsAttached File  20171217_141623.jpg   143.25KB   0 downloads


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto