Jump to content



Photo

"roșioară" De Bacau


  • This topic is locked This topic is locked
55 replies to this topic

#41 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 15 January 2017 - 06:31 PM

Salut,
am avut parte și de prima ieșire cu adevărat de iarnă! Pot spune că a fost o premieră atât pentru mine, cât și pentru fii-miu... Oricum, chinezăriile au făcut față japonezelor...

Attached Files


  • 0

#42 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 19 January 2017 - 06:17 PM

Bună seara tuturor,

aș avea și eu nevoie de puțin ajutor: știe cineva ce comandă șocul electric și cu ce tensiune? Întreb deoarece cei de la service mi-au spus că șocul electric primește vreo 6V, lucru anormal din punctul meu de vedere! ATV-ul e la ei și urmează să-l iau mîne -revizie. Doar aspectul ăsta nu l-au rezolvat, spunând că...nu se pricep prea bine la partea electrică! Schema am listat-o, dar nu văd nicăieri ceva legat de șoc...

Mulțumesc anticipat.
  • 0

#43 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 January 2017 - 07:26 PM

Cred ca samy sau Adi Radu ar putea eventual sa stie.


  • 0

#44 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 19 January 2017 - 07:36 PM

Îi aștept cu drag!
Dacă nu, îmi bag eu nasul...
Am avut pb și cu pornirea: după două zile de folosire intensă, a treia zi n-a vrut sub nicio formă să mai pornească! Am descoperit că nu mai ajungea comanda de minus de la butonul de pornire... Am tras fir separat după mufa de cupaj bloc lumini-arborele principal direct în mufa releului și am rezolvat! Acum să văd ce e cu șocul electric! Bănuiesc că ar trebui să fie un senzor de temperatură care să comande șocul... Oare?...
  • 0

#45 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 19 January 2017 - 07:49 PM

Nici samy nu stie.
  • 0

#46 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 19 January 2017 - 08:05 PM

Nașpa, pot spune!...
  • 0

#47 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 January 2017 - 08:07 PM

Ramane Adi Radu....


  • 0

#48 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 19 January 2017 - 08:51 PM

In manualul de reparatie gasesti schema electrica. In dreapta sus este si socul, Auto choke. Pare a fi comandat de un fel de termorezistenta(simbolul este de rezistenta variabila de 5w14 ohm). In plus de soc mai este o rezistenta electrica care incalzeste carburatorul, warming resistance. Aceasta este comandata de un modul freeze proof unit.Ambele sunt alimentate in curent alternativ direct dintr-o faza a magnetoului.

Attached Files


Edited by samy., 19 January 2017 - 08:56 PM.

  • 0

#49 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 19 January 2017 - 08:54 PM

Ok, văzuși în schemă Auto choke de 5W14ohm. Unde o pot găsi, fizic?
Mulțam....
  • 0

#50 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 19 January 2017 - 08:59 PM

O iei pe fir de la soc in amonte sau de la faza magnetoului in aval. Nu am avut probleme si nu am umblat pe acolo niciodata.

cred ca e integrat..

Baga un ochi:


  • 0

#51 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 19 January 2017 - 09:00 PM

Ok. Mulțumesc. Aștept să-l aduc acasă și-l iau la puricat... Nu am habar în ce măsură aș găsi și ceva piese...
  • 0

#52 samy.

samy.

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 668 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:Freedom Powersports
  • Nume real:Samy
  • Telefon:Galaxy S
  • Marca ATV:CF 500 2-A
  • Numar ATV:XYZ

Posted 19 January 2017 - 09:13 PM

Am urmarit clipul. NU este nimic complicat dar nici reparabil. Socul automat este compus dintr-o rezistenta de 5 wati si 14 ohmi care este legata permanent la magneto. Asadar cand motorul se roteste alimenteaza rezistenta si aceasta genereaza caldura. Rezistenta este imersata in ceara si pilitura de cupru. Cand pornesti motorul rezistenta este rece si cuprul contractat, rezulta ca , cuiul socului este retras, astfel deschide circuitul de benzina al socului. Cand se incalzeste rezistenta, cuprul se dilata si cu ajutorul cerii impige cuiul afara, inchizand circuitul de benzina. Principiul dilatarii este acelasi ca la termostatul masinilor, diferenta fiind susa de incalzire.

 

Asadar trebuie sa verifici daca ai tensiune la cele 2 borne ale socului. Trebuie sa ai tensiune permament cand motorul este pornit. Masoara in AC cu multimetrul, altfel te va pacalii.

Daca ai tensiune inseamna ca problema este socul. Poate fi problema mecanica (a pierdut ceara, parafina) sai s-a blocat, sau poate fi problema electrica, rezistenta s-a intrerupt.

Rezistenta se poate masura cu ohm-metrul, trebue sa aiba 14 ohm.

Poti face acelasi test ca in videoclip. Alimentezi la 12v si vezi daca se incalzeste, si daca se incalzeste trebuie sa iasa usor cuiul.


  • 0

#53 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 19 January 2017 - 09:28 PM

În avans, făra a putea confirma, cei de la service (Scooter Speed) mi-au spus că la bornele șocului ajung doar 6 V! Până nu-l recuperez nu pot confirma spusele lor... Au mai spua că au verificat șocul și funcționează. Bănuiesc că l-au pus la 12 V...
  • 0

#54 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 19 January 2017 - 09:58 PM

vin si eu cu o solutie mai partana aplicata cu mare succes acum 3 4 ani cand aveam linhai . Tot asa nu aveam 12 V si nu functiona socul . Cea mai rapida metoda a fost sa iau un + de pe un fir de la magnetou ( Pe intelesul la fiecare  unu din cele 3 fire galbene ce ies din motor si un alt fir prins pe cadru ( asta se citeste - minus ) si am rezolvat alimentarea socului si pornirea era ok .

Inainte de a face improvizatii de genu iti recomand : Rabdare , spray de contact si luat la mana fiecare mufa . Poate fi o mufa oxidata . Si o masurare  la mufa in care vine conectat socul . Nu mai retin culoarea firelor dar stiu ca cel Verde e - posibil sa fie problema la masa nu la + cand verifici vezi cel de culoare diferita ( cel care nu e verde ce curent da cu cadrul atv-ului sau mai bine cu motorul . Masa vine prinsa de surubul ce tine elecromotorul ( sunt 3 sau 4 fire separate ) vezi sa fie toate ok si sa faca contact . Eu reusisem sa raman fara masa ..

 

Succes !


  • 0

#55 seby_dumi

seby_dumi

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Nume real:Sebastian Dumitrasc
  • Telefon:0722436009
  • Marca ATV:CF 520L, CF X10

Posted 20 January 2017 - 07:03 AM

Mulțumesc.
Rezistența aceea ai idee pe unde e amplasată, fizic, pe ATV? Am găsit-o la furnizori(cod 32044), e 25 lei, dar o iau după ce mă lămuresc cu tensiunile, starea maselor, mufe...
  • 0

#56 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 20 January 2017 - 08:21 PM

32044 e o rezistenta dar nu sunt sigur la ce merge . Amplasarea ei este in partea stanga fata undeva in zona releului de incarcare .

Daca cauti rezistenta de inghet aia e undeva pe lang claxon sau releul de semnalizare sau daca nu e in partea stanga a CDI prinsa pe cadru . ( Nu mai stiu locatia exacta pt ca majoritatea linhaiurilor care au ajuns pe la mine ( cele cu probleme la fire ) au fost deja macelarite si nu mai erau multe la locul lor .

 

Succes !


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto