Jump to content



Photo

Can Am Outlander Max Ltd 1000

Can Am Outlander Max LTD 1000

  • This topic is locked This topic is locked
43 replies to this topic

#1 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 31 May 2015 - 11:59 AM

Va salut,

 

Imi prezint si eu noua jucarie, un Outlander Max LTD 1000.

Ca dotari deocamdata in afara de cele standard care mi s-au parut utile am pus extra: Cutia originala si scutul.

 

Ca si mentiuni: Nota 10 atvrom pentru profesionalism, raspunsuri prompte, acte in stare perfecta pentru inmatriculare, cat si stresul si zecile de intrebari adresate pana in momentul achizitie si in special lui Ionut care a fost dispus sa vina sa ma astepte si sa imi aduca actele la aeroport pentru a finaliza tranzatia cat mai rapid.

 

 

 

Ca planuri de viitor as dori dori o toba sport si inca un set de jenti pe 14' cu cauciucuri pentru suprafete dure. Poate cei de pe aici care au experienta, imi dau cateva sfaturi deoarece vad ca marimea "default" este 12. Ce combinatie sa fac sa nu am pb, ce cauciucuri ar tb sa folosesc, si alte sfaturi legate de achizitie.

 

O recomandare si pentru evacuare ar fi binevenita

 

 

2 mici lucruri care cred ca o sa le lamuresc la prima revizie:

 

1. Am impresia ca trage stanga. Fapt care il simt mai mult pe viraje unde mi se pare ca virajul la dreapta se efectueaza intru mod mult mai usor pe cand cel la stanga trebuie sa trag mai bine ghidon. Cand il las insa liber el nu vireaza de nebun, acest sentiment de tras stanga fiind vizibil si pe viraje usoare.

 

2. A aparut un sunet mai ciudat la viteze mici si cand atv sta pe liber sau in parking. Cand e in viteza, pe loc, sau in reverse, tot pe loc, nu are nici un sunet ciudat; insa cand e pe liber se aude ca un frecat de curea sa zic asa gen un fluierat. Acelasi lucru se intampla si cand merg constant la viteze mici. - sper sa elucidez acest mister tot la prima revizie. Tin sa mentionez ca acest sunet nu a foat de la inceput ci a aparut dupa cam 100KM in mers din senin :).

 

Poate cineva sa ma lamureasca cu aceste 2 pb?

 

 

 

Attached File  photo1.jpg   198.33KB   5 downloads

 

Attached File  photo2.jpg   314.1KB   4 downloads

 

Attached File  photo3.jpg   516.27KB   4 downloads

 

Attached File  photo4.JPG   279.37KB   3 downloads


Edited by adip, 31 May 2015 - 12:13 PM.

  • 1

#2 andrei marius

andrei marius

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 posts
  • Nume real:andrei
  • Telefon:0770281042
  • Marca ATV:china

Posted 01 June 2015 - 10:47 AM

Foarte frumos,  sa il folosesti sanatos.


  • 0

#3 pretorian

pretorian

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 704 posts
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City
  • Interests:umblatu' pe coclauri
  • Nume real:Cristi
  • Telefon:0744961681
  • Marca ATV:Can Am 1000R MAX LTD
  • Numar ATV:B-131-DSC

Posted 02 June 2015 - 10:39 AM

Calarie placuta


  • 0

#4 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 02 June 2015 - 10:43 AM

Multumesc,

 

Nimeni nu s-a lovit de micile mele probleme?

Din cate am inteles sunt probleme de mici setari/ajustari pentru ca atv este nou.

 

Ca add-inuri urmeaza:

 

http://www.amazon.co...i_detailpages00

 

si 

 

http://www.twobros.c...ku/005-3130406V

 

Sper sa fie o alegere buna


  • 0

#5 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 02 June 2015 - 01:32 PM

Pt problema a doua: am inteles ca fluieratul curelei / CVT-ului este tipic la can am, poate nu la toate modelele.

E descrisa treaba si pe nyroc.

 

Foarte frumos si probabil brutal de puternic.

De ce ai ales varianta lunga ?

Strict pentru doua locuri sau alte motive ?


  • 0

#6 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 02 June 2015 - 01:45 PM

Ms iusau pt lamurire, dar ciudat este ca nu a facut asa de la inceput, a aparut cam dupa 100km, din senin, in mers.
Varianta lunga am ales-o pentru 2 locuri si pentru extra-stabilitate la urcari/coborari.

Edited by adip, 02 June 2015 - 01:47 PM.

  • 0

#7 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 02 June 2015 - 10:39 PM

Daca spui ca fluiera si face tare  posibil sa fi agatat cureaua ! Nu vreau sa te speriu dar poate e si asta o cauza !

Si al meu fluiera dar nu tare ( intre al meu si al tau e o diferenta , al meu inca are motorul tip vechi si al tau are model nou , eu bag 2,2 L ulei u bagi doar 2 L , + transmisia variomatica e diferita ! )

Sa nu uiti ca 1000 si 800 sunt renumite ca distrug cureaua !


  • 0

#8 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 03 June 2015 - 05:18 AM

Adi Radu 

Sincer agatat cureaua nu ma sperie pentru ca nu stiu ce inseamna asta prea mult. Imi poti oferi mai multe detalii? Fluiera destul de tare.

 

 

Alta intrebare:

Stie cineva cat de mult afecteaza niste roti mai mari, pe 14 cu un cauciuc pe 27?


  • 0

#9 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 03 June 2015 - 07:35 AM

Sa ageti cureaua = sa mergi cu atv-ul si la un moment dat sa se intepeneasca in noroi sau sa treci un obstacol si tu bagi degetul in gaz . Simpti miros de cauciuc ars si te poti astepta la curea ! Iti spun din ce am auzit , eu am facut asa ceva dar la mine nu a scos fum . Daca scoate si fum deja ai atins cureaua bine !

 

Eu zic ca la urmatoarea revizie sa dai capacul jos !  Cand pleaca de pe loc vibreaza sau sunt sunete ciudate la compartimentul curea ?

 

 

La treaba cu rotile mai mari ar trebui modificat putin si ambreajul ca sa suporte rotile si sa nu pierzi din putere .

 

 

PS : Poti suna pe Ionut Ene si sa ii expui problema , Vei fi uimit sa constati cum se poate schimba un om dupa ce iti ia banii ! ( Poate s-a schimbat dar ..  Cu mine asa a fost si mai sunt pe forum ceva colegi care au patit la fel


Edited by Adi Radu, 03 June 2015 - 07:38 AM.

  • 0

#10 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 03 June 2015 - 08:59 AM

Adi Radu 

Multumesc pentru raspuns.

Sincer nu lam pus la munca prea tare are doar 100km dar ca toata lumea cand are ceva nou iam dat cateva starturi puternice. Dar faza tare e ca nu am sesizat acest sunet dupa acele starturi mai tari ci deodata din senin in mers lejer.

Nu am simtit miros de curea sau cauciuc, nu a scos fum. 

Cand pleaca de pe loc vibreaza intr-adevar si atunci are si sunetul acela de fluierat, care dispare dupa ce incepe sa se tureze putin. 

 

O sa ii fac prima revizie si o sa ma uti si la ea... Daca se rupe se poate strica ceva?  

{scuze pentru intrabarea stupida inca sunt afon la atv}

 

 

Jentile de 14 sunt inebunit dupa ele si multi spun ca pentru marimea asta pe 27" nu ar tb sa schimbi nimic pentru ca diferenta este foarte mica fata de originale.

Cele originale sunt :

 

Anvelopa fata: 26 x 8 x 12

Anvelopa spate: 26 x 10 x 12

 

 

astea ar fi 

27x10-14

 

Pacat ca nu avem o comunitate asa puternica ca in alte tari, greu cu sfaturile astea de "Custom"


  • 0

#11 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 03 June 2015 - 04:08 PM

Cu Suieratul din cutia variatorului ,la ture de ralanti sau apropiate ralantiului ,nu trebuie sa iti faci probleme.Asa se întâmpla la ca-n am.unele încep mai târziu ,altele mai devreme.Unele suna mai tare ,altele mai încet.Intradevar daca bruschezi in exces accelerația,scazi bine durata de viața a tot ansamblului cvt.Cat cu cealaltă problema ,ori ai un cauciuc cu presiune mai mică decât celelalte .Aici spun ca o zecime de bar contează,.Ori ai lovit mai tare cu o roata fata ceva,si ai strâmbat puțin bara de direcție.La modelele cu șasiu g2,bările de direcție se strâmba foarte ușor din cauza ca sant mai lungi cu 40 de mm decât la modele pe șasiu g1 .O alta problema ar fi ,,torque senzor,, de pe dps .Ar putea fi decalibrat.daca ești interesat pot sa iti explic cum sa le verifici
  • 0

#12 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 03 June 2015 - 04:27 PM

Bvabva

Atv este absolut nou, nu cred ca a lovit nimic, mai ales ca chiar a venit cu zero km; nici eu nu am lovit nimic. Presiunea i-am facut-o dar nu chiar la zecime pentru ca am facut-o cu ajutorul brelocului din dotare ATV-ului. S-a vazut o ameliorare, dar tot se simte, daca tin dps pe hard, se simte mai bine, daca il tin pe low, cel mai putin, deci inclin sa cred ca ar avea de a face cu dps.

 

Si da sunt clar intersat sa aflu cum se calibreaza - cu ocazia asta o sa mai caut si pe net despre subiect; e bine ca macar mi-ai dat un diagnostic.

 

Enervant maxim fluieratul ala - culmea am vazut un "fix" bazat pe saibe smile.png). Poate o sa il incerc. 

 

Daca tot vad ca te pricepi ia zi merg roti pe 27*12 x14  pe spate si 27*10 x 14 pe el stocK?


Edited by adip, 03 June 2015 - 04:31 PM.

  • 0

#13 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 03 June 2015 - 09:10 PM

Sant destul de grele,si o sa iti induca uzuri in bucse spate,articulații planetare,sau chiar grup spate.In prima faza pune o presiune egala in fiecare roata,si nu te baza pe trusa de can am căci e de toată jena Este doar la număr.Ar putea sa fie o problema si din cauza cauciucurilor.Sant mari si fiind de offroad nu sint echilibrate ,si nici nu se pot echilibra.poti verifica asta inversând rotile între ele.Adica dreapta cu stânga,si simptomul ar trebui sa iti apăra pe cealaltă parte.Dps ul i-l poți verifica,suspendând partea din fata a Atv ului.Sa rămână rotile libere,apoi pui ghidonul drept ,si foarte ușor fără sa deranjezi ghidonul dai la automat si pornești motorul.Dac in momentul porniri motorului ghidonul se virează singur stânga ,senzorul iti este decalibrat.Daca ghidonul sta in poziția inițială,dps ul este ok .Repeti procedura de mai multe ori ,pana ești sigur.Poti sa mai verifici bursele fata ,spate,pentru ca știu din experiența ca Șanț de proasta calitate ,si de noi au joc .Mai poți verifica sistemul de frânare spate,pentru ca din câte știu e un singur disc de frânare,montat pe partea stanga

Am uitat sa iti spun ,daca senzorul este decalibrat,i-l poti calibra numai prin diagnoza.Din curiozitate,ca nu mi am dat seama din poze ,este cu suspensie fox,cu asc?
In mod normal pentru o buna durata de viața a curelei producatorul recomanda sa o folosești in primii 40-50 de km in parametrii normali de funcționare,daca ai făcut plecări bruște si repetate.Si daca Atv ul a si fost delimitat înainte de 250 de km ,s ar putea sa fi nenorocit puțin cureaua
 
  • 0

#14 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 04 June 2015 - 09:25 AM

Multumesc pentru raspunsuri. Da deci curea la inspectie clar, Si am decis totusi sa merg pe niste jenti pe 14:

 http://moto-gear.ro/...42-produs-32955

http://moto-gear.ro/...53-produs-31955

 

sper sa se potriveasca..din cate informatii am gasit totul ar fi ok. 

 

si cauciucurile:

 

http://moto-gear.ro/...4-produs-140474

http://moto-gear.ro/...4-produs-144281

 

 

o sa arata mult mai badass.

 

In curand vine si toba two brothers.


  • 0

#15 danutlupu

danutlupu

    ATV-ist convins

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 564 posts
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:noroi si ravene
  • Nume real:Da, e real !
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Bomba 650 xt max
  • Numar ATV:Bafta !

Posted 04 June 2015 - 01:53 PM

Daca tot treci la roti pe 14, ia si o curea de rezerva si invata sa o schimbi singur in padure, sau nu iesi fara sufa si prieteni. A, era sa uit, fa un stoc si de planetare. 


  • 3

#16 adip

adip

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 33 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Adrian
  • Telefon:971564304609
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 Max Ltd '15

Posted 05 June 2015 - 09:15 AM

O sa ii fac un upgrade la gorilla axes Posted Image tot vad ca asta se face si sunt foarte rezistente si la un grup spate mudlite. Asta sper sa Rezolve problema Posted Image

Sunt destui in ro care modifica motociclete, masini si toate cele dar observ ca nu prea exista oameni care si-au modificat ATV-urile, pacat mi-ar fi placut sa am cu cine sa vb. Acum singurele informatii care le pot gasi sunt pe can-amforum.com; unele ies chiar mici monstruleti si mi se par foarte badass. Chiar nu exista nimeni prin ro care sa ii placa si sa isi fi modificat atv putin asa?

Apropo stie cineva cat are distanta intre prezoane ATV meu? Nu am gasit nicaieri un raspuns clar. Intreb pentru a sti daca se potrivesv jentile comandate.
 

Edited by CHRYS, 05 June 2015 - 01:26 PM.

  • 0

#17 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 05 June 2015 - 02:49 PM

Măsoară distanța in diagonala între 2 prezoane.Si modificări nu se prea fac,sau îmbunătățiri.Din cauza faptului ca își va pierde din fiabilitate,si mulți clienți nu înțeleg asta.Daca vrei sa scapi de mersul ventilatorului aproape încontinuu pe perioada de vara ,iti pot explica cum.si pot sa te ajut cu mai multe neajunsuri pe care le au brp urile după 2012 incoace
  • 0

#18 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 05 June 2015 - 03:37 PM

Domnu' Virgil, asta cu scaparea de mersul ventilatoarelor aproape continu vara e valabil doar la BRP? Poti sa ne destainui secretul tuturor daca e in general?

 

Multumesc!


  • 0

#19 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 05 June 2015 - 03:55 PM

La Cf moto ,nu prea ai ce sa ii faci ,Decât sa ii cureți radiatoarele de praf si semințe de iarba in mod constant.Neajunsurile răcirii si alte probleme de brp ,sant doar la cele din 2012 încoace.Au fost făcute cam in graba ....
Daca ai ceva neajunsuri la CF ul tău ,spune mi si te pot ajuta cu sfaturi.Al tău are numai un radiator ,de apa.sa iti verifici periodic galeria de legătura dintre carburator si filtru de aer,are tendința sa sara
  • 1

#20 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 05 June 2015 - 03:59 PM

Decomandata e chiar ok, are putin peste 1000 de km. Mersi!

 

Adrian scuze pentru off topic ;)

 

Sa stapanesti sanatos bestia, si iti spun stapanesti in adevaratul sens al cuvantului. Am avut ocazia saptamana trecuta sa dau o tura cu unul de 800 si a fost o senzatie...tare! Rupea aderenta indiferent ca porneam de pe loc sau ca eram la 50 km/h si acceleram.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto