#21
Posted 05 June 2015 - 04:07 PM
#23
Posted 05 June 2015 - 04:44 PM
#24
Posted 05 June 2015 - 04:56 PM
Sincer daca stiti asa multe ar tb sa faceti un fel de ghid si un topic special pentru asta sa fie de ajutor tuturor, dar intre timp va multumesc pentru disponibilitate;
Pai cel mai bine ar fi sa imi spuneti despre pb care le stiti la aceste can am-uri dupa 2012, pentru ca intrebari sincer nu stiu ce sa va intreb, poate doar de unde ati aflat de aceste nereguli si cum sa rezolv pb cu ventilatoarele, restul va las pe dumneavoastra sa le expuneti. Un id de facebook ar fi bun pt ca a grabi raspunsurile si intrebarile.
Edited by adip, 05 June 2015 - 04:57 PM.
#25
Posted 05 June 2015 - 05:04 PM
Sant in Danemarca si de aceea nu iti pot da un nr de tel,cel mai simplu e sa vorbim pe Skype .
#26
Posted 05 June 2015 - 08:29 PM
Am avut ocazia saptamana trecuta sa dau o tura cu unul de 800 si a fost o senzatie...tare! Rupea aderenta indiferent ca porneam de pe loc sau ca eram la 50 km/h si acceleram.
Al lui Alex Irimes nu ? E tare tipul , la 14 ani -15 ani
#28
Posted 12 June 2015 - 02:08 PM
#29
Posted 12 June 2015 - 02:13 PM
#30
Posted 12 June 2015 - 03:00 PM
#31
Posted 12 June 2015 - 07:37 PM
http://moto-gear.ro/...4-produs-144281
La presiune scrie 32 psi fata si 34 psi spate 2.1 atm adica mo se pare enorm. Asa vine inscriptionat pe cauciucuri.
Ma poate lamuri cineva? E ok?
#32
Posted 12 June 2015 - 10:35 PM
#33
Posted 12 June 2015 - 10:41 PM
#34
Posted 12 June 2015 - 11:28 PM
Valorile mai mari o sa iti toceasca doar varful anvelopei.
Poate un search pe goagăl in engleza te-ar ajuta mai mult daca vrei sa stii exact pentru acel tip de anvelopa.
Edited by dr.crinel, 12 June 2015 - 11:29 PM.
#35
Posted 13 June 2015 - 08:47 AM
Pai si cea optima ar fi 0.7? Mare scadere de la maxim de 2.2 la optim de 0.7... Ma asteptam sa fir optim un 1.5 matematic vorbind.
Ca si aderenta vorbind, pe coclauri, sa te astepti la 0,5 atm optim.
Ca si aderenta vorbind, pe asfalt, sa te astepti la 1,5 atm optim.
La atv-uri (ca si la unele anvelope de off-road la autoturisme) rezistenta cauciucului sta in numarul (cat mai mare) de pliuri (intre 6 si 8) si cat de bine se muleaza pe relieful drumulul parcurs. Cu cat pliurile sunt mai multe, cu atat presiunea este mai scazuta. Cea mai scazuta presiune este de 0,3 atm, cea mai mare presiune este de 0,6 atm. Vorbim de valori recomandate.
Dar daca vrei sa faci cerculete, baga aer in anvelope, iar daca vrei sa te cateri in rampa, scoate aer din anvelope.
Drum bun!
#36
Posted 13 June 2015 - 10:36 AM
http://www.itptires....ire_Weight1.xls
Poate va sunt folositoare. In curand o sa pun poze cu noile jenti itp pe 14 incaltate cu itp blackwater evolution.
#37
Posted 13 June 2015 - 12:20 PM
O sa mai vezi si in timp cum evolueaza profilul si care e suprafata de uzura din cea totala.
#39
Posted 13 June 2015 - 07:05 PM
#40
Posted 13 June 2015 - 07:08 PM