Jump to content



Photo

Suzuki King Quad 750


  • This topic is locked This topic is locked
51 replies to this topic

#1 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 13 June 2015 - 11:17 AM

Salut. Ma numesc Sergiu si sunt propietarul unui atv Suzuki king Quad 750 rosu din 2008 inmatriculat la politie.

Il am de vreo 6 luni dar fiind primul atv sunt inca incepator.

 

 Dotari:

  -troliu (cu telecomanda)

  -cauciucuri MAXXIS BIGHORN

  -jante MAXXIS

  -bullbar fata spate KIMPEX

  -scuturi aluminiu

  -aparatori laterale noroi

  -xenon far central (am avut si in cele doua mici dar le-am scos)

  -stroboscoape

  -aparatori maini

  -cutie KIMPEX

  -filtru K&N

  -carlig remorcare

  -lama zapada

 

O observatie ar fi ca bateria e trasa in cutia din spate si nu este o baterie de atv ci una de masina.

Astept parerile voastre si niste sfaturi de intretinere, etc. .

 

Attached File  IMG_1090.jpg   118.85KB   13 downloads        Attached File  IMG_1091.jpg   98.15KB   7 downloads        Attached File  IMG_1092.jpg   95.14KB   2 downloads        Attached File  IMG_1093.jpg   100.36KB   1 downloads       

 

 

 

Attached File  IMG_1094.jpg   98.77KB   5 downloads        Attached File  IMG_1095.jpg   95.56KB   2 downloads        Attached File  IMG_1097.jpg   154.26KB   2 downloads        Attached File  IMG_1099.jpg   98.46KB   3 downloads

 

 

 

Attached File  IMG_1101.jpg   106.05KB   3 downloads        Attached File  IMG_1106.jpg   149.39KB   2 downloads        Attached File  IMG_1667.jpg   329.24KB   3 downloads       Attached File  IMG_1668.jpg   189.45KB   2 downloads        

Attached Files


Edited by sergiucirdei25, 11 September 2015 - 07:26 PM.

  • 0

#2 sorin21

sorin21

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 103 posts
  • Gender:Male
  • Location:Resita
  • Nume real:sorin
  • Telefon:0744......
  • Marca ATV:suzuki king quad 700

Posted 13 June 2015 - 12:10 PM

Salut,frumos atv,sa il folosesti sanatos si sa te bucuri de el
  • 0

#3 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 13 June 2015 - 03:39 PM

Dotat atv-ul, daca e si intr-o stare buna ar trebui sa fie castigator.

 

Vad ca are ceva kilometri si cateva suruburi in plus; am cateva sfaturi care sper sa te ajute sa il mentii intr-o forma buna:

1. Da-i jos distantierele de pe fata.

2. Vezi motivul pentru care a schimbat si bateria si locul bateriei. Incepe prin a intreba fostul proprietar si prin a-i verifica incarcarea; daca totul e in regula verifica locasul bateriei si conexiunile. Daca totul e ok, cumpara o baterie Yuasa sau Volton ( dupa buget ) de 18 Amp si pune-o la locul ei. Verifica-i din nou instalatia electrica si nu ar trebui sa ai probleme.

3. Verifica-i uleiul in motor inainte de fiecare iesire si completeaza daca e nevoie, multi se plang ca le consuma ulei. Daca nu e limpede, ai facut peste 1500 km sau a trecut un an de la ultimul schimb, schimba-l impreuna cu filtrul de ulei. Foloseste ceva bun ( Motul 7100 10W40 MA2 ).

4. Asigurate mereu ca filtrul de aer e curat si intretinut corespunzator.

5. Schimba uleiul din grupul spate cu MobilFluid 424 o data pe an. Unii zic ca Motul TRH ar fi echivalent, eu pun MobilFluid 424 si nu am probleme. In diferentialul fata schimba uleiul o data pe an sau la doi ani folosind un ulei de transmisie GL5 ( Castrol Axle APX 80w90 ) .

6. Verifica sa nu ai fisuri la cadru, sunt unii care le folosesc peste masura lor si au probleme. Punctele slabe sunt in partea inferioara, in fata si spatele zonei unde iti pui picioarele.

 

Care ii treaba cu scuturile bratelor fata ? Pare taiat capatul exterior, chiar acolo e nevoie de cea mai multa protectie ...

 

Spor la treaba si nu uita: cum il tii asa il ai !


Edited by iusau, 13 June 2015 - 03:39 PM.

  • 0

#4 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 13 June 2015 - 03:50 PM

Schimburile i le-am făcut acum 2 zile pentru ca am parcurs 1500km cu el. De funcționat funcționează impecabil nu consuma ulei de loc, de pornit pornește fără probleme chiar și iarna. De baterie l-am întrebat pe fostul proprietar și mi-a spus ca a pus bateria în cutie pentru a nu avea probleme ținând cont de toată instalația electrica pe care o are. Atv-ul are 10000km dar fostul proprietar i-a schimbat cilindrul și pistolul pe la 6500km pentru a-l face 750, ca era de 700. Are distanțiere ca nici nu am știut, și dacă are de ce sa le dau jos?

Apropo am și factura de la cilindru și piston. Având în vedere ca fostul proprietar avea un service foarte mare în Galați și participa la concursuri de drag racing eu cred ca a întreținut Atv-ul și motivul pentru care l-a vândut era ca trebuia sa meargă în Suedia sa ia un motor de 10000 cm cu i. Din cate am înțeles filtrul k&n se spala cu o soluție chimica și după se pune înapoi, e adevărat? Scuturile pe fata nu par sa fie tăiate.
 

Edited by iusau, 13 June 2015 - 06:03 PM.

  • 0

#5 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 13 June 2015 - 06:10 PM

Foarte bine, vad ca il cunosti deja, uitasem ca il ai de 6 luni.

Treaba cu bateria relocata din cauza instalatiei pe care o are .. e cusuta cu ata alba.

Care crezi ca e avantajul pentru instalatie daca bateria e altundeva decat unde ar trebui sa fie ? :)

Vezi de treaba si verifica cum ti-am spus, mai ales daca e varinata de 700.

 

Dupa cum stau rotile fata eu zic ca are distantiere sau cel putin e mai lat din jante.

Cu distantiere pe fata e grea directia si pentru tine si pentru articulatii.

 

Filtrul K&N se spala cu solutie speciala K&N si se unge pe urma cu ulei K&N si se pune la loc.

Daca ai facut deja 1500 km cu el, ma gandesc ca l-ai mai curatat.


  • 0

#6 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 13 June 2015 - 09:02 PM

De verificat l-am verificat, tehnic e impecabil. Sincer treaba cu bateria mi se pare un avantaj și dacă vezi cum sunt trase cablurile și cum e făcută instalația electrica, îți dai seama ca a fost făcută bine și eficient. Și din cate știu majoritatea Atv-urilor au probleme cu bateria asa ca pentru mine este un avantaj. Și da direcția este cam grea. Da filtrul l-am curățat dar vroiam sa ma asigur ca chiar asa sta treaba. Fisuri nu are, l-am verificat. Apropo am o întrebare cat de umflate trebuie sa fie rotile, la că-ți bari?

Ps: am să-ți pun o poza cu bateria și o sa vezi.
  • 0

#7 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 13 June 2015 - 11:56 PM

Sergiu , tin si eu sa te felicit pentru achizitia facuta. Intr-adevar parerea mea ai gasit un ATV foarte frumos.(chiar prea frumos)

 

In urma cu vre-o 4 ani si jumatate am fost si eu pe punctul sa cumpar acest ATV si mi-a scapat printre degete el vanzandu-se in data de 03.01.2011,la cateva zile dupa noaptea de revelion. Iti dai seama ca daca il cumparam eu atunci nu ar mai fi ajuns la tine in zilele noastre...........

Iti atasez cateva poze din alte vremuri cu acest ATV, al tau in prezent. (poate te intereseaza).

 

Primul proprietar a fost un membru al forumului nostru.

Drept urmare iti atasez si istoria din fasa a acestui ATV :http://atvforum.ro/i...4-inca-un-king/

 

Sa il stapanesti sanatos !

Attached Files

  • Attached File  001.jpg   221.18KB   2 downloads
  • Attached File  002.jpg   202.89KB   4 downloads
  • Attached File  003.jpg   193.02KB   2 downloads
  • Attached File  004.jpg   213.94KB   2 downloads
  • Attached File  005.jpg   168.65KB   2 downloads
  • Attached File  006.jpg   222.32KB   2 downloads
  • Attached File  010.jpg   217KB   2 downloads
  • Attached File  011.jpg   166.64KB   2 downloads
  • Attached File  012.jpg   221.47KB   2 downloads

  • 1

#8 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 14 June 2015 - 11:17 AM

Mulțumesc pentru poze.
  • 0

#9 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 14 June 2015 - 10:38 PM

Ce coincidenta si ce mica e lumea pana la urma (lumea atv-urilor) smile.png.

 

Sergiu, e foarte bine ca ai reusit sa-l verifici si mai mult ca ai ajuns la concluzia ca e impecabil.

Acuma cu bateria tu zici ca e un avantaj, dar care o fi ala ... nu stiu.

Eu stiu sa iti spun care sunt dezavantajele: instalatie electrica in plus ( chiar daca e facuta bine tot in plus este ); bateria auto ( cu acid in forma lichida ) poate reprezenta un pericol in caz de rasturnare; incarcarea bateriei probabil nu este eficienta.

 

Eu merg cu 4 PSI ( 0.3 Bar ) pe fata si 5 PSI ( 0.35 Bar ) pe spate in plimbari mai in viteza, vara .. in conditii de aderenta buna.

Iarna, pe trasee mai dificile sau in conditii de aderenta scazuta, merg cu 3 PSI pe fata si 4 PSI pe spate.

Se simte diferenta atat la confort cat si la aderenta si chiar si la consum.


Edited by iusau, 14 June 2015 - 10:48 PM.

  • 0

#10 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 14 June 2015 - 10:41 PM

Eu le țineam la 1,5 bar , mersi fierte mult de sfat. De asta s-au ros asa de tare într-un timp așa de scurt.
  • 0

#11 iusau

iusau

    Super MEMBRU

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,498 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Iuliu Sauca
  • Telefon:Nokia
  • Marca ATV:Can-Am Outlander 1000 XTP
  • Numar ATV:Preferential

Posted 14 June 2015 - 10:47 PM

Maxxis Bighorn sunt cunoscute ca tin mult in offroad dar se consuma repede pe asfalt.

Presiunea influenteaza si ea ... dar diferenta e de zona in care se uzeaza, ca de uzat tot se uzeaza orice presiune ai folosi ;).

 

Astea sunt cauciucuri radiale cu 6 pliuri parca si iti tin forma destul de bine si la 4 psi, care de altfel e foarte recomandata pentru offroad, singurul dezavantaj fiind dejantarea care mie nu mi s-a intamplat niciodata ...

1.5 Bar e mult prea mult pentru astfel de cauciucuri; cred ca te simteai ca intr-o masina cu suspensii intarite :).


  • 0

#12 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 14 June 2015 - 10:51 PM

Era puțin mai rigid dar credeam ca asa trebuie sa fie normal. Maine o sa le le desumflu, oricum s-au ros cam 70%.


Edited by sergiucirdei25, 11 September 2015 - 07:29 PM.

  • 0

#13 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 14 June 2015 - 11:05 PM

Daca esti in continuare nelamurit/indecis in problema bateriei sau a altei probleme specifice ATV-ului cred ca ai putea sa il contactezi pe Gabi primul proprietar al ATV-ului tau care a pus mult suflet in accesorizarea lui.

Gabi a avut cele mai multe postari de a lungul timpului pe acest forum ,iar numarul lui de tel. il gasesti in avatarul lui. 

Daca il contactezi cred ca este dispus sa te indrume cu ceva informatii.

 

Bafta !


  • 0

#14 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 14 June 2015 - 11:11 PM

Mersi. Dar vad ca nu a mai postat de mult, ce s-a întâmplat nu îl mai.pasioneaza Atv-urilor? Și apropo de baterie, ea a fost pusa de al doilea proprietar din cate știu. Și sincer eu sunt foarte mulțumit cu bateria acesta la oractuala, nu mia cauzat nici o problema. O sa încerc sa iau legătura și cu Gabi.
  • 0

#15 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 15 June 2015 - 09:02 AM

Ai dreptate nu a mai postat de mult,s-a cam lasat de ATV-uri. Dar pasiunea sigur o mai are in sange si cred ca se bucura si el ca ATV-ul lui mai functioneaza si astazi.

In ce priveste bateria personal cred ca esti multumit si asa, dar problema poate aparea la o rasturnare cum spunea si iusau, iar pe alta parte cred ca mai schimba si centrul de greutate.


  • 0

#16 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 15 June 2015 - 11:22 AM

Daca pui o poza cu bateria, si instalația electrică care este in plus ,as putea sa iti spun de ce proprietarul a soluționat problema in modul acesta .Unul dintre neajunsurile kq este proasta încărcare care o are,si bateria de mașina cu amperajul mai mare ,poate fi o rezolvare.Dar atunci cam o data pe luna trebuie sa o încarci cu un redresor.
  • 0

#17 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 15 June 2015 - 11:49 AM

Uite niste poze:

IMG_1723.JPG
IMG_1719.JPG
IMG_1724.JPG

  • 0

#18 Adi Radu

Adi Radu

    ATV-ist veteran

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,094 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sighisoara/ Tg Mures /Bucuresti /Romania
  • Interests:Unde se termina asfaltul incepe distractia!
  • Nume real:Adi Radu
  • Telefon:0747511555
  • Marca ATV:UTV Cf Moto 600/Outlander 650 XT/ Outlander L 570 DPS
  • Numar ATV:Urmeaza /MS26MFA/

Posted 15 June 2015 - 12:17 PM

nu a stiut sa faca puntea cu releul de incarcare !


Edited by Adi Radu, 15 June 2015 - 12:18 PM.

  • 0

#19 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 15 June 2015 - 02:24 PM

Sau poate nu a fost îndeajuns.cel mai bine e sa mergi la un electrician sa iti verifice încărcarea.trebuie sa fie undeva între 12.7 -13',8.Daca are mai puțin de 12'7 .anuleaza consumatorii montări ulterior,pentru ca s ar putea ca Atv ul tău sa meargă de pe baterie
  • 0

#20 sergiucirdei25

sergiucirdei25

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 145 posts
  • Gender:Male
  • Location:Bilca Suceava/Oradea
  • Interests:Off Road
  • Nume real:Sergiu Cirdei
  • Telefon:0757610031
  • Marca ATV:Polaris Sportsman 850 XP Touring
  • Numar ATV:SV 24 MST

Posted 15 June 2015 - 02:49 PM

O sa ma duc, ca eu nu ma pricep deloc.
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto