Suzuki King Quad 750
#21
Posted 15 June 2015 - 05:59 PM
Eu zic ca valorile trebuie sa urce pana la 14.4 - 14.5 turat fara comsumatori si pe la 13.6 in relanti.
Bafta
#22
Posted 15 June 2015 - 06:37 PM
Imi puteti recomanda niste cauciucuri, inafara de MAXXIS Bighorn? As dori sa fie gen ca de tractor.
Edited by sergiucirdei25, 15 June 2015 - 06:37 PM.
#23
Posted 15 June 2015 - 06:42 PM
Imi puteti recomanda niste cauciucuri, inafara de MAXXIS Bighorn? As dori sa fie gen ca de tractor.
BH sunt cele mai ok calitate /pret/performante . Acum fiecare alege ce ii place .
#24
Posted 15 June 2015 - 06:44 PM
a
Edited by sergiucirdei25, 15 June 2015 - 07:13 PM.
#25
Posted 15 June 2015 - 07:13 PM
BH sunt cele mai ok calitate /pret/performante . Acum fiecare alege ce ii place .
Tu ce cauciucuri ai pe bombardierul tau?
#26
Posted 15 June 2015 - 07:33 PM
Da...interesante discutii....Atv-ul a fost al meu...si asa cum spune si Crys....eu l-am aranjat. Chestia cu bateria, nu e ingineria mea. Eu foloseam baterie originala, si rezolvasem si problema cu cablul de la releul de incarcare...nu avea nevoie de o asemenea traznaie. Asta e foarte riscant. Kingul ti-l pui in cap foarte usor. Eu zic sa renunti la ideaa asta. Am vazut ca cineva comenta de scuturile bratelor fata. Nu sunt scurte, sunt originale de la PROarmour. Distanta care se vede in poza, apare de la distantiere. Eu nu le-am folosit....am considerat ca nu sunt necesare. Dar marele dezavantaj la ele e ca poti sa-ti tai burdufurile de la planetara in vreun ciot de lemn prin padure....dar e hotararea ta. Eu as renunta la distantiere. Daca nu s-a intervenit intre timp, instalatia electrica era perfecta. Toate accesoriile au fost montate de mine....si am avut grija sa fie calculate si legaturile foarte bine izolate pentru a nu aparea probleme daca ajungi sa "inoti" cu el.
#27
Posted 15 June 2015 - 07:46 PM
Chestia cu ingineria, e adevarat a facuto al doilea propietar, si de asta vreau sa ma interesez de treaba asta da ca e buna sau nu daca e in avantajul meu sau nu de asta am si inceput acesta discutie sa aflu ce e in regula si ce nu e. Si de distantiere nu stiu nimic fostul propietar nu mi-a specificat ca i-ar fi pus, dar chiar o sa ma uit, oricum pe spate nu are. Mersi pentru completari Gaby.
Am pus niste poze
IMG_1732.JPG 115.39KB 1 downloads
IMG_1732.JPG 115.39KB 0 downloads
Edited by sergiucirdei25, 15 June 2015 - 08:09 PM.
#28
Posted 15 June 2015 - 08:22 PM
Da...nu e problema. Dar cel mai important acum e sa rezolvi problema cu bateria.....restul nu sunt problema majore....
#29
Posted 15 June 2015 - 09:59 PM
Sergiu, vezi daca mai exista modificarea facuta de Gaby ca aia foarte comuna si folositoare, o gasesti descrisa aici.
Verifica incarcarea sa fie dupa cum zice in manualul pentru King de 700:
1. Incarcarea trebuie sa fie intre 13.5 si 15.0 V la 5000 rot/min ( turat );
2. Pierderea pe circuit trebuie sa fie sub 2.6 mA.
Daca nu ai incarcare buna, posibil sa fi cedat de atunci releul sau chiar generatorul.
Daca zici ca nu te pricepi.. pentru astea poate e mai bine sa te ajute un electrician sa ti le verifice, eu iti pot da cotele din manual.
Gaby, eu am zis de scuturi ca mi se pareau scurte dar chiar pe weekend am probat si eu un set si intradevar asa e taietura lor, probabil ar deranja la viraje altfel.
#30
Posted 15 June 2015 - 10:29 PM
Eu pana sa cumpar acest atv-u am umblat in tara la vreo 7 atv-uri si la toate care am fost porneau greu sau nu porneau deloc si eu sunt foarte multumit cu aceasta baterie cum e pusa ea plus ca eu ies cu el mai rar la off-road(de 7 luni de cand il am nu am incarcat niciodata bateria la redresor)
#31
Posted 16 June 2015 - 09:36 AM
Tu ce cauciucuri ai pe bombardierul tau?
eu am Cralise sau .. nu stiu exact . Sunt cele cu care vine el din fabrica ! Pentru moment nu mai am fonduri si de gume noi ( le vreau pe 26 ) asa ca anu asta ma dau cu ce am urmand ca de la anu sa trec pe BH 26"
#32
Posted 18 July 2015 - 03:28 PM
Imi puteti recomanda niste placute de frana, se aud destul de tare si trebuie sa le schimb, ma si tem sa mai circul cu el ca poate stric discurile.
#33
Posted 18 July 2015 - 08:36 PM
vezi daca nu ai placute ceramice ! alea suna in draci ! daca e sa se gate mergi pe .. Ce vrei tu , eu personal la KQ am pus EBC sinterizate sau sintetice ( nu mai retin ca a fost acum 2 ani ) mai e ok si Brembo ( sunt mare fan dar e greu cu furnizorii si cataloagele ) si TRW care sunt si ei ok .
Sunt si alte marci bune poate chiar mai bune de ce am enumerat eu ! Ideea e ca eu pe astea le folosesc si despre ele iti pot spune pareri
#34
Posted 20 July 2015 - 01:34 PM
Te rog imi poti si un link de unde as putea sa cumpar placutele?
#37
Posted 28 July 2015 - 11:38 AM
Cer din nou ajutorul vostru, imi trage atv-ul dreapta. Placutele le-am schimbat astazi iar presiunea in cauciucuri este egala. Din ce cauza trebuie sa fie?
Imi puteti recomanda un service unde i-as putea face o revizie mai amanuntita, la maxim 200km de Suceava?
#38
Posted 28 July 2015 - 02:24 PM
#39
Posted 28 July 2015 - 08:45 PM
Trage pe partea unde ai schimbat placutele?Ar putea sa ramana pistonasul blocat.Ma fa o aerisire la frane
Tragea inainte sa schimb palcutele, iar acum tot trage.
#40
Posted 29 July 2015 - 12:27 AM
vezi unghiu de fuga da mai exact tija de la directie sa nu fie stramba sau sa se arcuiasca !