Salut. am un cf moto 500. uneori imi facea probleme la schimbarea vitezelor H si R
Acum mi-a ramas blocat schimbatorul la R. Cum il deblochez? unde caut defectiunea?
e un defect obisnuit la modelul asta?
Posted 29 July 2015 - 12:15 AM
Salut. am un cf moto 500. uneori imi facea probleme la schimbarea vitezelor H si R
Acum mi-a ramas blocat schimbatorul la R. Cum il deblochez? unde caut defectiunea?
e un defect obisnuit la modelul asta?
Posted 29 July 2015 - 11:06 AM
Nu sunt priceput la CF MOTO, dar sfatul meu este sa-l duci la un service. Mie mi se pare serioasa problema, mai ales la cutia de viteze acolo unde daca n-ai cunostiinte nu ai ce sa cauti.
Posted 29 July 2015 - 12:06 PM
Posted 29 July 2015 - 11:46 PM
da.l-am bagat in garajul li cu fata, si desi nu era prea incalzit, nu a mai iesit din marsalier. iar loc de dat cu spatele nu mai era..
l-am lasat sa se raceasca cateva ore si am incercat iara.
nu sunt incepator.
il am din 2007...
nu am patit asa ceva.
si ma pricep.
la motor nu am demonatat, ce-i drept.
dar in vara asta i-am schimbat carenele mari. mult de munca
si foarte migalos.
la mecanica nu am umblat in partea de motor, sau transmisie. am schimbat intre altele placute uleiuri un etrier.
dar problema asta mi se pare aiurea.
acum cat a fost cald 38 grade la umbra nu am reusit sa il deblochez.
dar am incercat pe la miezul noptii aseara... pe la 2 cand a fost itel mai racoare... siam reusit sa il dau pe liber...teama mea e sa nu patesc asta in padure...
oricum maine il iau la gadilat..
am vb azi cu o groaza de mecanici din Ag sau Pitesti.. fiecare are parerea lui..
eu cred ka e din cablu sau tijele actionate de el.
ma gandeam ca dau de cineva pe forum care a patit ca mine...
chipurile zic unii ca e problema uzuala la modelul asta..
Posted 30 July 2015 - 11:44 AM
Daca manifesta aceasta problema doar in R sau P verifica:
De le pedala de frana pleaca un cablu care intra in schimbator(dinspre motor). Este posibil ca acel cablu sa fi ruginit, sau sa se mai tina doar in cateva zvilte, atuci cuiul blocator nu se mai retrage.
Ia o cheie de 13 fixa si demonteaza sistemul blocator. Vei gasii un hexagon mai lung, in care intra acel cablu, pe lateralul carcasei schimbatorului inspre motor(pe langa instalatia electrica).
Nu trebuie demontat burduful si nici mecanismul schimbatorului. Trebuie demontata doar carena stanga.
Nu cad piese arcuri sau alte minuni, poti sa-l desfaci fara grija. Daca merge fara el ai descoperit buba.