Carburatorul este perfect, desfacut azi curatat tot in el , suflat jiglere tot. Surubul il pun la 2 ture jumate , la 3 ture , la 2 ture si nimic merge la fel. Cum ii dau mai multa benzina asta este nedumerirea mea...
Bashan Farmer 250Cm Manual 4+1
#21
Posted 16 September 2015 - 10:31 PM
#22
Posted 16 September 2015 - 10:35 PM
Inchizi surubul pentru mai multa benzina , surubul deschide aerul.
#23
Posted 16 September 2015 - 10:46 PM
Am inteles , deci in el nu umblu , nu are vreun reglaz de benzina in interiorul lui.
#24
Posted 16 September 2015 - 11:15 PM
Eu stiu ca cantitatea de benzina este data doar de debitul jiglerelor.
Daca jiglerul de benzina din interior este infundat si cantitatea este diminuata.
#25
Posted 16 September 2015 - 11:16 PM
Am suflat in ele astazi de mi-au iesit ochii din cap , eu nu stiu ce sa mai zic , mi-a mancat viata de cand l-am luat ))
#26
Posted 16 September 2015 - 11:18 PM
Daca nu gasesti un remediu va fi necesar sa apelezi la un specialist in ale carburatoarelor.
#27
Posted 16 September 2015 - 11:19 PM
Da , din motor nu cred ca are ce sa fie nimic , ca nu bate nimic la ureche , ulei are e bun .... carburatorul mai mult ca sigur este cel golan , ca aseara m-a lasat fix in piata victoriei ))
#28
Posted 16 September 2015 - 11:19 PM
Nu uita ca ti-am recomandat sa suflii si canalele din carburator (unde se infileteaza jiglerele)
Sper ca ai suflat cu aer comprimat (compresor).
#29
Posted 16 September 2015 - 11:20 PM
Nu , am suflat cu o pompa de picior si ac de minge , compresor nu am , dar daca este nevoie fac rost .
#30
Posted 17 September 2015 - 09:26 AM
Ai incercat sa reglezi nivelul in camera de nivel constant?
De obicei reglajul se face prin deformarea urechiuselor de la suportul flotorului
Nu iti pot spune cit ar trebui a fie distanta pe care trebuie sa se miste flotorul in cazul atv-ului tau. Fa rost de un manual sau fa masuratoarea initiala dupa care incepi sa maresti cite un pic
Nu stiu sa existe reglaj pe cantiatea de benzina altul in afara de duza care este montata in carburator.
Iar aceasta are un numar de identificare functie de marimea orificiului.
Cit despre reglajul amestecului cu ajutorul surubului de aer - verifica cu atentie ca trebuie sa existe un orificiu minuscul dupa clapeta de acceleratie
In practica este foarte greu sa il vezi din prima daca nu ai habar de existenta lui.
Daca acest orificiu este infundat (cu calamina din cilindru), - este una din cauzele in care nu poti face un reglaj al amestecului corect.
Unul din trickurile acestui reglaj este urmatorul:
- porneste motorul
-incepe si desfa acest surub pina cind vei obtine turatia maxima posibila de relati
- dupa care incepe si redu din turatie pina la cea convenabila in care motorul suna rotund.
- Da kick la acceleratie si observa daca turatia raspunde prompt si la urcare si la coborire
- daca ai lag la revenire, fenomenul se numeste "hunting" si insemna ca reglajul combustbil-aer nu este cel mai fericit. In acest caz trebuie sa schimbi jigloarele.
In cazul tau eu banuiesc 2 cauze:
1. Nu ai suficient nivel de benzina in carburator
2. Cumva la turatii ridicate, nu ai suficienta scinteie sau nu este la momentul oportun. Aici trebuie verificata partea electrica.
Incearca sa sufli cu aer la o presiune mai mare livrata de la un compresor
Sper ca toata polologhia mea sa te ajute
Edited by cvalro, 17 September 2015 - 09:30 AM.
#31
Posted 18 September 2015 - 04:48 PM
Am aflat problema , cred ca asta este 100% . Mie imi umplea filtrul pe retur in ultimele zile pe retur , ceea ce inainte nu se intampla . Am desfacut cuiul pontou care paremise ca functioneaza corect cu mana , dar cu benzina curge a prost nu inchide de loc , si baga multa benzina in camera . Gasesc undeva decat cuiul separat ? ( carburatorul cu soc automat ) , sunt colegi care dezmembreaza oare bashan pe forum ?
#32
Posted 23 September 2015 - 12:11 AM
#33
Posted 23 September 2015 - 05:18 PM
Am fost azi la Service-Atv.ro , am curatat carburatorul , schimbat cuiul pontou , reglat si para reglat , schimbat bujie , schimbat bobina si fisa , pus pe direct fara filtru , la fel , merge la fel de prost..el mi-a spus ca ar fi carburatorul in sine de vina , voi ce spuneti ?
#34
Posted 23 September 2015 - 07:53 PM
http://www.bashanmot...pe-cablu?page=1
In caz ca te gandesti sa cumperi alt carburator.
Acest carburator l-am avut si eu la vechiul atv.
#35
Posted 23 September 2015 - 08:11 PM
Eu vreau cu nerabdare alt carburator , problema este ca am masurat prinderea intre cele doua prezoane si are 60cm , si nu gasesc prinderea asta , tu pe bashan pe ce motor ai avut , pe 250 sau pe 200 ?
#36
Posted 26 September 2015 - 02:17 AM
250cmc, iar in legatura cu dimensiunea eu acel carburator l-am cumparat si a fost bun, adica dimensiunea a fost buna.
#37
Posted 27 September 2015 - 01:37 PM
#38
Posted 27 September 2015 - 02:58 PM
Asta o sa vezi tu care e problema CDI sau bobina.
Eu merg mai mult pe varianta cu CDI, deoarece bobina daca era stricata numai dadea atat de mult curent la bujie, iar asta era tot timpul, nu numai in sarcina.
#39
Posted 27 September 2015 - 03:11 PM
#40
Posted 27 September 2015 - 03:14 PM