Jump to content



Photo

Bashan Farmer 250Cm Manual 4+1


  • This topic is locked This topic is locked
55 replies to this topic

#21 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 16 September 2015 - 10:31 PM

Carburatorul este perfect, desfacut azi curatat tot in el , suflat jiglere tot. Surubul il pun la 2 ture jumate , la 3 ture , la 2 ture si nimic merge la fel. Cum ii dau mai multa benzina asta este nedumerirea mea...


  • 0

#22 AlexRap

AlexRap

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:alex rap
  • Telefon:0742810533
  • Marca ATV:Arctic Cat 650 V2
  • Numar ATV:CJ-33-RAP

Posted 16 September 2015 - 10:35 PM

Inchizi surubul pentru mai multa benzina , surubul deschide aerul.


  • 0

#23 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 16 September 2015 - 10:46 PM

Am inteles , deci in el nu umblu , nu are vreun reglaz de benzina in interiorul lui.


  • 0

#24 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 16 September 2015 - 11:15 PM

Eu stiu ca cantitatea de benzina este data doar de debitul jiglerelor.

Daca jiglerul de benzina din interior este infundat si cantitatea este diminuata.


  • 0

#25 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 16 September 2015 - 11:16 PM

Am suflat in ele astazi de mi-au iesit ochii din cap , eu nu stiu ce sa mai zic , mi-a mancat viata de cand l-am luat :)))


  • 0

#26 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 16 September 2015 - 11:18 PM

Daca nu gasesti un remediu va fi necesar sa apelezi la un specialist in ale carburatoarelor.


  • 0

#27 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 16 September 2015 - 11:19 PM

Da , din motor nu cred ca are ce sa fie nimic , ca nu bate nimic la ureche , ulei are e bun .... carburatorul mai mult ca sigur este cel golan , ca aseara m-a lasat fix in piata victoriei :)))


  • 0

#28 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 16 September 2015 - 11:19 PM

Nu uita ca ti-am recomandat sa suflii si canalele din carburator (unde se infileteaza jiglerele)

Sper ca ai suflat cu aer comprimat (compresor).


  • 0

#29 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 16 September 2015 - 11:20 PM

Nu , am suflat cu o pompa de picior si ac de minge , compresor nu am , dar daca este nevoie fac rost .


  • 0

#30 cvalro

cvalro

    ATV-ist veteran

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,209 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Cojocaru Valentin
  • Telefon:0740161513
  • Marca ATV:ex CF Moto X8
  • Numar ATV:primarie

Posted 17 September 2015 - 09:26 AM

Ai incercat sa reglezi nivelul in camera de nivel constant?

De obicei reglajul se face prin deformarea urechiuselor de la suportul flotorului

Nu iti pot spune cit ar trebui a fie distanta  pe care trebuie sa se miste flotorul in cazul atv-ului tau. Fa rost de un manual sau fa masuratoarea initiala dupa care incepi sa maresti cite un pic

Nu stiu sa existe reglaj pe cantiatea de benzina altul in afara de  duza care este montata in carburator.

Iar aceasta are un numar de identificare functie de marimea orificiului.

Cit despre reglajul amestecului cu ajutorul surubului de aer - verifica cu atentie ca trebuie sa existe un orificiu minuscul dupa clapeta de acceleratie

In practica este foarte greu sa il vezi din prima daca nu ai habar de existenta lui.

Daca acest orificiu este infundat (cu calamina din cilindru), - este una din cauzele in care nu poti face un reglaj al amestecului corect.

Unul din trickurile acestui reglaj este urmatorul:

 - porneste motorul

 -incepe si desfa acest surub pina cind vei obtine turatia maxima posibila de relati

 - dupa care incepe si redu din turatie pina la cea convenabila in care motorul suna rotund.

 - Da kick  la acceleratie si observa daca turatia raspunde prompt si la urcare si la coborire

 -  daca ai lag la revenire, fenomenul se numeste "hunting" si insemna ca reglajul combustbil-aer nu este cel mai fericit. In acest caz trebuie sa schimbi jigloarele.

 

In cazul tau eu banuiesc 2 cauze:

1. Nu ai suficient nivel de benzina in carburator

2. Cumva la turatii ridicate, nu ai suficienta scinteie sau nu este la momentul oportun. Aici trebuie verificata partea electrica.

 

Incearca sa sufli cu aer la o presiune mai mare livrata de la un compresor

 

Sper ca toata polologhia mea sa te ajute


Edited by cvalro, 17 September 2015 - 09:30 AM.

  • 0

#31 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 18 September 2015 - 04:48 PM

Am aflat problema , cred ca asta este 100% . Mie imi umplea filtrul pe retur in ultimele zile pe retur , ceea ce inainte nu se intampla . Am desfacut cuiul pontou care paremise ca functioneaza corect cu mana , dar cu benzina curge a prost nu inchide de loc , si baga multa benzina in camera . Gasesc undeva decat cuiul separat ? ( carburatorul cu soc automat ) , sunt colegi care dezmembreaza oare bashan pe forum ?


  • 0

#32 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 23 September 2015 - 12:11 AM

Da , nu ii dau de cap deloc , maine sper sa ajung cu el la service...
  • 0

#33 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 23 September 2015 - 05:18 PM

Am fost azi la Service-Atv.ro , am curatat carburatorul , schimbat cuiul pontou , reglat si para reglat , schimbat bujie , schimbat bobina si fisa , pus pe direct fara filtru , la fel , merge la fel de prost..el mi-a spus ca ar fi carburatorul in sine de vina , voi ce spuneti ?


  • 0

#34 denys

denys

    Incepator

  • Members
  • PipPip
  • 148 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ferendia
  • Interests:WHEELIE !
    MUD!
    HILLS!
    FORESTS!
    OBSTACLES!
    And maybe, the SPEED!
  • Nume real:Denis-Ionut
  • Telefon:074....
  • Marca ATV:ENDURO-aprilia RX 125cm3
  • Numar ATV:TM

Posted 23 September 2015 - 07:53 PM

http://www.bashanmot...pe-cablu?page=1

 

In caz ca te gandesti sa cumperi alt carburator.

 

 

Acest carburator l-am avut si eu la vechiul atv.


  • 0

#35 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 23 September 2015 - 08:11 PM

Eu vreau cu nerabdare alt carburator , problema este ca am masurat prinderea intre cele doua prezoane si are 60cm , si nu gasesc prinderea asta , tu pe bashan pe ce motor ai avut , pe 250 sau pe 200 ?


  • 0

#36 denys

denys

    Incepator

  • Members
  • PipPip
  • 148 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ferendia
  • Interests:WHEELIE !
    MUD!
    HILLS!
    FORESTS!
    OBSTACLES!
    And maybe, the SPEED!
  • Nume real:Denis-Ionut
  • Telefon:074....
  • Marca ATV:ENDURO-aprilia RX 125cm3
  • Numar ATV:TM

Posted 26 September 2015 - 02:17 AM

250cmc, iar in legatura cu dimensiunea eu acel carburator l-am cumparat si a fost bun, adica dimensiunea a fost buna.


  • 0

#37 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 27 September 2015 - 01:37 PM

Dupa o sapt de umblat pe la diferiti mecanici , am ajuns la concluzia ca este din aprindere prpblem deoarece el se limiteaza decat in sarcina , pe loc se mai gatuie dar se tureaza mult si rotund , problema este care piesa ar fi de vina, Cdi sau bobina ??!! :(
  • 0

#38 denys

denys

    Incepator

  • Members
  • PipPip
  • 148 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ferendia
  • Interests:WHEELIE !
    MUD!
    HILLS!
    FORESTS!
    OBSTACLES!
    And maybe, the SPEED!
  • Nume real:Denis-Ionut
  • Telefon:074....
  • Marca ATV:ENDURO-aprilia RX 125cm3
  • Numar ATV:TM

Posted 27 September 2015 - 02:58 PM

Asta o sa vezi tu care e problema CDI sau bobina.

 

Eu merg mai mult pe varianta cu CDI, deoarece bobina daca era stricata numai dadea atat de mult curent la bujie, iar asta era tot timpul, nu numai in sarcina.


  • 0

#39 Bvabva

Bvabva

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 83 posts
  • Nume real:Virgil
  • Telefon:0740341508
  • Marca ATV:Cf moto
  • Numar ATV:CJ 01 tgr

Posted 27 September 2015 - 03:11 PM

Eu zic ca ar trebui sa schimbi filtrul de benzina .Atentie nu cumpara filtru de mașina sau de motoare cu injecție ,filtrul este mult mai dens ,deoarece combustibilul este pompat de o pompa .la tine benzina vine prin cădere,si la un filtru dens,o sa primească benzina cu portia.cauta un filtru de scuter.Daca așa nu rezolvi problema,înseamnă ca ,compresie motorului tău este mică,si nu poate absorbi combustibil când i-l pui in sarcina.Verifica si furtunile de alimentarea nu fie strangulate.Ca sa verifici filtrul de benzina scoate furtunul de alimentare din carburator ,si daca picura numai ,verifica toată linia pana in rezervor.daca curge gârla ,atunci te duci mai jos.In primul rând verifica jigloarele daca sant cele date de producător,sa nu fie mai mici .Pe urma curatele pe toate cu un fir de plastic dintr o matura .daca nu iti mai rămâne compresia.
  • 0

#40 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 27 September 2015 - 03:14 PM

Si care ar fi compresia optima la motoril asta ? Cred ca ar fi cam ciudat sa nu aiba compresie , adica eu stiu ca la masina daca nu are compresie porneste foarte greu , asta porneste la sfert , si calat motorul nu este , ulei nu pierde pe la garnitura , nu mananca ulei nimic .
  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto