Jump to content



Photo

Suzuki Ltz 400


  • This topic is locked This topic is locked
6 replies to this topic

#1 pepsilake_92

pepsilake_92

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Bogdan Duca
  • Telefon:0758809821
  • Marca ATV:suzuki

Posted 19 October 2015 - 08:23 PM

Buna seara , 

Sunt nou pe aici ... si destul de nou in categoria quad. Ma pricep si nu prea ma pricep la mecanica. 

Am achizitionat anul trecut un Suzuki LTZ 400 nu ma pricepeam foarte bine si dupa un timp m-am intalnit cu un prieten cu mai multa experienta in domeniu care a descoperit ca quadul meu avea unele sunete neobijnuite la motor si cam mult fum alb. Am auzit diferite paperi si opini de unde ar putea veni fumu. Tin sa precizez ca porneste foarte usor si la rece si la cald. Chiar si azi iarna la -10 -15 grade pornea bine. Putere zic eu ca are. Trage bine in comparatie cu alte. 

 

Puteti sa ma ajutati sa stiu si eu care ar fi rezolvarea?? 

 

Incerc sa pun si ceva poze cu bestia .

 

http://www.youtube.c...h?v=bcqlm4cuB90

Attached Files


  • 0

#2 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 October 2015 - 08:31 PM

Bogdan , bine ai venit pe forumul nostru !

Aici unde ai postat ar fi fost bine sa iti faci tie si Quad-ului o prezentare si dupa aceea daca ai si ceva probleme sa mai ceri si un ajutor sau sfat.

Deci: doresti sa iti pastrezi acest topic ca fiind cel de prezentare si sa continui in decursul timpului sa ne prezinti evolutia "prieteniei"cu noul tau "amic" ?

Sau este o banala intrebare singulara in privinta unei probleme ivite ?

 

PS. uite-te si la alte topicuri ale colegilor cum s-au prezentat.


  • 0

#3 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 19 October 2015 - 09:40 PM

Bogdan , chiar astept explicatii din partea ta !

Acuma am observat ca ai mai si "poluat"topicul altui coleg repetand problema ta.

 

Cat timp vei fi aici pe forum ar fi bine sa intelegi ca o problema se expune o singura data intr-un singur topic !

 

PS cealalta postare ti-am sters-o.


  • 0

#4 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 20 October 2015 - 05:06 AM

Salut Bogdan,

 

Apreciem deschiderea acestui topic. Chrys, sa il lasam asa deocamdata si sa il consideram "o altfel de prezentare". Este un inceput cu de toate. :)

 

Acum, cu privire la problema ta, as spune ca iti mananca ulei. Putin. Deocamdata. Iti porneste bine chiar si la frig deoarece vaporii de ulei ajuta, in combinatie cu benzina. In momentul in care o sa manance mai mult ulei, atunci vor incepe si problemele la pornire. 

 

Zgomotele la motor pot fi si o uzura pronuntata a lagarelor din interior. Probabil a mai ramas fara ulei de-a lungul timpului si a mai prins uzura din acest motiv. Ai mai verificat uleiul? Nu cumva tot dispare?


  • 0

#5 pepsilake_92

pepsilake_92

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Bogdan Duca
  • Telefon:0758809821
  • Marca ATV:suzuki

Posted 20 October 2015 - 06:11 AM

O sa revin si cu o prezentare mai amanuntita. 

 

Ulei intradevar lipseste de la o revizie la alta ... dar nu foarte mult . Aproximativ 100-200 ml. 


  • 0

#6 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 20 October 2015 - 07:04 AM

Inca este bine, mai poti trage o vreme de el asa. Trebuie sa fii atent la cateva lucruri destul de importante:

- daca brusc o sa se amplifice cantitatea de fum alb sau devine vizibil albastru, incearca sa te retragi spre casa, fara sa il fortezi prea rau. Inseamna ca "a dat-o pe ulei" si este destul de grav. Urmeaza reparatia motorului.

- sa ai ulei permanent la tine, sa nu ramana motorul fara ulei.

- sa ai cheie pentru bujie si o mica perie de sarma, ca sa cureti bujia pe drum. Este posibil sa ai nevoie la un moment dat.

- pentru ca mananca ulei, acesta se depune si pe bujie. Ar fi bine sa o verifici si sa o cureti inainte de plecarile mai lungi sau daca incepe sa porneasca mai greu.

- calamina se depune si la supapele motorului, asta inseamna ca nu o sa mai aiba puterea obisnuita. O sa observi asta in catva timp. Oricum, cand o sa desfaci motorul o sa remediezi si asta.

- pastreaza-ti stilul de mers. De obicei ajuta. Dar nu il duce in zona rosie de turatie.

 

In rest, pregateste banutii. O sa trebuiasca sa repari motorul. Doar la demontare o sa poti sti cat si ce.

 

Sa ii asteptam si pe ceilalti colegi sa isi spuna parerile. Sigur au o experienta mai mare si o sa fie de ajutor.


  • 0

#7 MMarius

MMarius

    Profesionist

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 434 posts
  • Gender:Male
  • Location:Germania - Ulm/Romania - Arad
  • Nume real:Ionut Marius
  • Telefon:Samsung
  • Marca ATV:Honda TRX 700XX / Yamaha Raptor YFM 700R SE 2016 Model
  • Numar ATV:JO 56

Posted 20 October 2015 - 04:23 PM

Salut Bogdan, la ce interval de km faci revizia, mai precis schimbul de ulei?  De obicei cand incepe sa manance ulei, segmenti is pe duca, stiu din propia experienta si a mai multor persoane cu quaduri.

 

In momentu de fata schimbam la un ltz - 400, segmenti, piston, cilindru, biela si arborele cotit + pinionul de viteze (treapta a 3-a), sa rupt un dinte (e o boala a ltz-urilor).

 

Motivul: a inceput sa manance ulei si cand am desfacut motorul am observat ca pistonul incepuse sa "roada" din cilindru, avea urme pe cilindru destul de urate.

 

Am cumparat un set Big Bore 435cc (piston, segmenti, cilindru si garnituri). biela si arborele cotit sau cumparat originale.

 

Sper sa nu ai si tu aceeas problema...

 

Parerea mea, cand crezi ca esti pregatit (financiar), merita sa desfaci motorul si sa vezi care e problema. Daca cilindru arata bine, si arborele cotit nu are joc, doar segmenti pot fi problema. Daca sunt doar segmenti si tot ai motorul desfacut, du'ti cilindru la refacut si ia'ti segmenti si piston dupa marime.

 

iti urez bafta!


Edited by MMarius, 20 October 2015 - 04:24 PM.

  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto