Să spun drept nu i-am dat vreun nume și nici n-am avut intenția.
Despre variantă ... într-adevăr i-am adus niște modificări care sper să o aducă în niște parametri ce-i vor da suficientă rezistență pentru a putea fi utilizată cu mai multă brutalitate (cel puțin ca cea din vara asta, când am răsturnat-o de două ori).
Ce să zic ? Am schimbat puntea și proțapul, deoarece erau prea gingașe, nu atât ca aspect cât din cauza calității materialelor utilizate inițial. Așa că băieți, din țeava pătrată de pe la magazinele de bricolaj, faceți garduri sau alte chestii ornamentale. Fisurarea sau chiar ruperea nu s-a produs pe la vreo sudură, am chiar fost foarte atent la asta, ci pur și simplu în altă parte.
Acum am pus un oțel mult mai rezistent, țeavă rotundă pentru presiune înaltă. Are și altă grosime a peretelui chiar dacă lui Adi (Radu) i s-a părut că-i firavă din cauza aspectului exterior, dar are diametrul de 42 mm. Țeava pătrată folosită inițial era de 40 mm.
Am utilizat-o deja în două probe destul de dure, având greutate importantă pe ea. Postarea este în http://atvforum.ro/i...edias/?p=122824 iar după aspect bănuiți cam pe unde am umblat.