Buna-seara
Postez in numele unui prieten care nu are cont pe acest forum
Deci sa incep cu inceputul a cumparat acest atv acum 1 luna , cand l-a adus acasa i-a facut schimbul de ulei , fostul propietar spunea ca intra in motor 800ml ulei 10w40 4T , prietenul meu i-a facut schimbul , inainte sa faca schimbul pe joja nu arata deloc ulei ,dupa ce a scos uleiul din el , a bagat 650/700 ml , si a verificat cu joja ... pe joja arata aproape la nivel..
Nu a mai bagat ulei si l-a pornit ...
Dupa ce l-a pornit scotea un fum de nu mai vedeai,simtomele ca e prea mult ulei ...am mai scos din ulei tot treptat , lasam motorul sa mearga dar arunca uleiul pe langa esapament pe undeva , nu stiu.. a mai scos din ulei pana cand nu a mai scos fum.. dar nu mai ajungea deloc la joja .. nu stiu sigur daca este joja originala , am bagat o sarma si ulei avea ...azi mergem cu el si dintr-o data se opreste ...
Ii da la automat dar nu se misca nimic se auzea ca si cum ar fii blocat motorul, o piesa (la care o sa ii pun poza) se misca foarte putin si revenea la loc, nici cu mana nu o puteam misca ...ulei in motor are bateria e buna nu stiu ce are ...
Astept pareri ..
Oare sa fie gripat motorul ? cum face cand e gripat ?
P.S atv-ul are cutie de viteze automata la maneta
Multumesc!
Attached Files
Edited by FaiLo, 09 February 2016 - 09:01 PM.