La mulți ani!
Prima tura de detoxifiere pe 2017.
Posted 05 January 2017 - 10:22 AM
La mulți ani!
Prima tura de detoxifiere pe 2017.
Posted 05 January 2017 - 11:57 AM
nu ai face o sanie de aia si pt vanzare?
Posted 09 January 2017 - 10:00 PM
@apriliacluj : constructia saniei unicat a durat un an! Prototipiul a fost testat iarna trecută, iar rezultatele au fost nesatisfacatoare Sezonul asta am coborat garda la sol, am capitonat serios şaua si la vara vrem sa-i facem suspensii. Mai sunt doua aspecte de rezolvat: improscarea pasagerilor cu zapada si gazele de esapament la viteze mici. Deci este "under-construction".
In 2020 sigur o si "omologam"
Posted 10 January 2017 - 09:32 AM
... aceeași problemă era și acum o sută de ani, nici ei nu au rezolvat problema cu gazele de eșapament
Ski-120-640x492.jpg 61.54KB 0 downloads
Posted 11 January 2017 - 01:34 PM
........ Deci este "under-construction".
In 2020 sigur o si "omologam"
OK, mersi de info, si succes in continuare la optimizari!
astept varianta omologata, RAR, ITP, RCA, street legal
Posted 14 January 2017 - 11:14 PM
Posted 15 January 2017 - 05:30 PM
@ATVio: toate reviziile le-am facut la service-ul ATVRom si am folosit consumabile OEM, cumparate de la ei. Caz particular, la revizia de 25 de ore, mi-au trimis service-ul mobil acasa si revizia s-a facut la mine in garaj.
De fiecare data s-a inlocuit uleiul din motor (apx 2 litri) - 55 lei/l, filtrul de ulei - 75 lei, ulei grup fata (500 ml) - 130 lei/l - faci doua revizii cu un bidon , ulei grup spate 300 ml , ulei cutie de viteze 400 - 450 ml - 160 lei/l - cu un bidon schimbi si in cutie si in grup spate. Gresare in toate punctele (apx 20 de gresoare). Verificare/diagnoza PC pe mufa OBD si resetare interval service sau update-uri de soft. Verificare rulmenti, articulatii etc.
Revizia de 100 de ore, o am programata abia in primavara si nu stiu mometan ce operatiuni presupune.
Raspund cu placere si la alte intrebari
Posted 16 January 2017 - 12:45 AM
@ATVio: toate reviziile le-am facut la service-ul ATVRom si am folosit consumabile OEM, cumparate de la ei. Caz particular, la revizia de 25 de ore, mi-au trimis service-ul mobil acasa si revizia s-a facut la mine in garaj.
De fiecare data s-a inlocuit uleiul din motor (apx 2 litri) - 55 lei/l, filtrul de ulei - 75 lei, ulei grup fata (500 ml) - 130 lei/l - faci doua revizii cu un bidon , ulei grup spate 300 ml , ulei cutie de viteze 400 - 450 ml - 160 lei/l - cu un bidon schimbi si in cutie si in grup spate. Gresare in toate punctele (apx 20 de gresoare). Verificare/diagnoza PC pe mufa OBD si resetare interval service sau update-uri de soft. Verificare rulmenti, articulatii etc.
Revizia de 100 de ore, o am programata abia in primavara si nu stiu mometan ce operatiuni presupune.
Raspund cu placere si la alte intrebari
Multumesc ptr raspunsul tau ! Am uitat ca fapt divers sa te intreb , este necesar sa faci fix la ei service-ul (reviziile) adica au legatura cu garantia? sa zica ca gata garantia ca nu ai facut la noi !
Ca fapt divers, eu am mai avut 2 ATV-uri si nu i-a interesat de revizii(poate si ptr ca erau kymco) dar la garantie mi-au inlocuit dupa 145 ore un rulment pe spate, indiferennt daca am facut sau nu la ei reviziile. Știind cate ceva elementar in domeniul mecanicii auto-moto, imi faceam singur in garaj schimb de ulei filtre curea role bujie etc(consumabile).
acum sti cum e pe la service-uri , cam vor sa iei de la ei totu sau sa faci la ei (unele) Dar sincer acelasi ulei de la un dealer auto sa zicem il iei si dintr-un alt shop de piese la mult sub pretul dealerului , chiar daca magazinu de piese e unu mai mare ca brand, si nu vre-un dăsta de cartier.
Pe cand partea cu OBD-ul si resetare + update acolo da sunt de acord sa mergi la ei !
Posted 16 January 2017 - 10:02 PM
Edited by raoulexus, 16 January 2017 - 10:03 PM.
Posted 16 January 2017 - 10:34 PM
@ATVio: Pastrarea garantiei presupune revizii efectuate in reteaua de service agreate de furnizorul BRP. Primesti lista cu vre-o 10 locatii regionale la cerere.
Consumabilele recomandate de ei, din gama XPS, nu cred ca le gasesti mult mai ieftin la alte surse.
Si eu as vrea sa pun numai Motul si BellRay in bestie, dar astea-s conditiile
Daca vrei totusi sa mesteresti, poti sa mai faci tu la negru cate-o revizie intre reviziile oficiale... )
Spor la achizitie
M-am interesat , m-am documentat , si la bugetul meu, cred ca am sa rămân la un outlander 450 PRO, are cam tot ce imi doresc de la un ATV. Acum rămâne sa vedem cine il poate aduce si la ce preț. Pe stoc am vazut ca au cativa modelul de 570 V twin, dar nu cu dotarile pe care le are 450-ul respectiv. Oricum nici eu nu sunt prea "mare" ca gabarit ( aprox 60 kg ud ) )
Voi mai posta pe forum diverse despre viitoarea achizitie daca va fi să fie si mai schimbam pareri si sfaturi !
Posted 17 January 2017 - 07:57 AM
Posted 17 January 2017 - 10:26 AM
Sincer ca si dotari cred ca DPS trebuie sa vina din fabrica restul se pot pune dupa . Si iti voi exemplifica .
Troliu din fabrica = iti poti monta tu unu mai puternic sau la fel ca orginalul la un pret mai mic
Scuturi nici un atv nu vine cu scuturi ok din fabrica
Gentile .. Toate gentile originale au nevoie de distantiere pt stabilitate . Iei un set de genti aftermarket si lovesti 2 iepuri o data
Gumele la fel .
Alte dotari mai sunt ?
Cea de marketing cu saua imbunatatita ? culoarea verde ?
Cauta pe Youtube filmulete cu 450 in exploatare si relanti si 570 in exploatare si relanti . Vei avea un sunet de linhai si un sunet de ATV .
Din cate stiu diferenta de pret e undeva la 1000 euro . Stiu ca nu e putin dar e o diferenta intre 450 si 570 !
Succes in luarea unei decizii bune !
Posted 17 January 2017 - 01:15 PM
Posted 17 January 2017 - 03:17 PM
Pune o comparatie intre cele doua modele si preturile fiecaruia. Hai sa ne dam cu parerea pe detalii complete.
Așa voi face , imediat ce il voi avea un raspuns de la magazin, momentan trebuie adus pe comandă
Sincer ca si dotari cred ca DPS trebuie sa vina din fabrica restul se pot pune dupa . Si iti voi exemplifica .
Troliu din fabrica = iti poti monta tu unu mai puternic sau la fel ca orginalul la un pret mai mic
Scuturi nici un atv nu vine cu scuturi ok din fabrica
Gentile .. Toate gentile originale au nevoie de distantiere pt stabilitate . Iei un set de genti aftermarket si lovesti 2 iepuri o data
Gumele la fel .
Alte dotari mai sunt ?
Cea de marketing cu saua imbunatatita ? culoarea verde ?
Cauta pe Youtube filmulete cu 450 in exploatare si relanti si 570 in exploatare si relanti . Vei avea un sunet de linhai si un sunet de ATV .
Din cate stiu diferenta de pret e undeva la 1000 euro . Stiu ca nu e putin dar e o diferenta intre 450 si 570 !
Succes in luarea unei decizii bune !
Să sti ca ma gândeam si la varianta ta, si in urma unui calcul, nu prea ies asa de bine la bani precum imi imaginam, vroiam sa il iau pe cel de 450
PRO din mai multe motive, si daca il iau de nou , de ce sa nu il iau gata dotat cu aproape tot ce trebuie din fabrica. Nu prea ma deranjeaza sunetul, (ii pot pune o toba mai buna oricand)
Varianta cu 570 e cu 800 eur mai mult decat 450- ul . Am sunat si il au cativa pe stoc, dar inafara de servo nu are nici un extra, asta înseamna ca tb sa ii cumpar cateva accesorii sa il fac asa cum vreau, si cred ca ajung la aprox 10.000 , ceea ce imi e mult peste ce pot acum.
Nu ma grabesc deci am sa ma mai documentez.
Din cate stiu versiunea PRO este usor înălțată, are gume Heavy Duty si admisiile de aer pt motor si variator ceva mai sus, sub bord.
Ca si fost posesor de 400 Max carburator si 650 max efi, pot sa spun ca motorul de 570 are toate atributele de putere si cuplu ale vechiului 650, si sta relaxat in clubul japonezelor cu motoare de 700 si 720
Da are cam tot ce ai spus, plus servo, plus omologare T3(il pot inmatricula ca utilaj agricol, mai scap de cateva taxe). Si din cate am vazut pe net, ar fi oarecum mai pregatit ptr offroad decat modelul simplu. Pe lânga admisiile ridicate, si cauciucuri cu profil accentuat + jante , pe care le are in plus față de un model mai mare cum ar fi 570, diferenta de putere este de aprox 10CP in minus, ceea ce nu ma va deranja prea mult, opinia mea, si stiind de pe acum cum il voi exploata.
Posted 17 January 2017 - 03:47 PM
Am facut pe scurt o comparatie intre cele 2.
Screen Shot 2017-01-17 at 15.45.36.jpg 246.16KB 0 downloads
Posted 04 April 2017 - 02:38 PM
Posted 06 December 2017 - 04:08 PM
Povestea continua!
In vara am facut revizia de 100 de ore.
Acum abia pot spune ca rodajul e facut cu adevarat.
Daca Moşu se da pe forumul asta, il rog sa-mi lase unde stie, numai sa-mi lase, o cutie pt bagaje sikkia 8050 si 10 bulbi de plastic sa pot prinde protectiile anti noroi de la radiator(care se comanda separat de utilaj)
Dupa mai bine de 2000 de km parcursi soft, pot spune ca i-ar prinde bine niste amortizoare heavyduty pe fata ( se cam scufunda la franari si coborari) si niste gume pe 26' pentru castig la garda si-o mai buna aderenta pe zapada.
Posted 06 December 2017 - 05:30 PM
Ultimul petec de zăpadă pe sezonul ăsta.
Povestea continua!........
Era interesant sa numesti postarea: "Primul petec de zapada din sezonul asta." !
Mosul saracul ar da el tot ce ai trecut pe lista ta de dorinte, dar...............de unde sa stie mosul ce ai facut din 04 Aprilie pana in 06 Decembrie ........ daca ai fost cuminte si ascultator in perioada asta ?
Posted 06 December 2017 - 05:41 PM
Bine! Fie!
Uite si primul petec de zapada pe anul ăsta.
Postez aici cam la fel de des precum ma dau cu el, adica din An in Pasti.
Cred ca o sa-l aduc in Bucuresti pentru a-i acorda mai multa atenție. 20171013_140428.jpg 241.64KB 0 downloads
Edited by raoulexus, 06 December 2017 - 05:43 PM.
Posted 06 December 2017 - 05:47 PM
Bine! Fie!