Jump to content



Photo

Atv 350Cc Nu Incarca Bateria


  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#21 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 28 April 2016 - 10:52 PM

Eu am in gol undeva la 17.4-18 9 ( joaca intre valorile astea) si cand aprind farul scade in 14-13.5v , e ok ?

Tu te referi la tensiuna alternativa care iese din magnetou, sau curent continuu la bornele bateriei ?


  • 0

#22 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 30 April 2016 - 12:21 AM

Tu te referi la tensiuna alternativa care iese din magnetou, sau curent continuu la bornele bateriei ?

La curentul alternativ care iese din magnetou 


  • 0

#23 marius_cavy

marius_cavy

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 49 posts
  • Gender:Male
  • Location:alba iulia
  • Nume real:marius
  • Telefon:0742256xxx
  • Marca ATV:sym
  • Numar ATV:99BLN

Posted 11 May 2016 - 03:46 PM

ceva de genul am avut si eu ..mi-am montat pe bord un voltmetru(pe care l-am cumparat cu 40 de lei ...l-am legat direct pe contact ca sa indice doar cand pun contactul si in timp ce motorul functioneaza) si am sesizat urmatoarea problema ..... cand porneam motorul incarca 14,6 volti dar daca ii dadeam de exemplu sa semnalizeze in momentul cand se aprindea becul de semnalizare, asa cum mege el, intermitent i-mi scadea valoarea de incarcare, oscila de 14,6 la 14,2. Daca mai aprindeam si farurile i-mi scadea undeva la 13.5v, suficient ca sa faca fata conumului si sa incarce bateria , ca sa te fac sa intelegi exact ce vreau sa spun  este prea mare consumul . Magnetoul tau nu genereaza suficient curent ca sa duca si proiectoarele. Recomandat ar fi sa ramai la "setarile" din fabrica (aici ma refer la farurile lui originale fara alti consumatori).

O alta varianta ar fi sa dai magnetoul jos, sa-l rebobinezi ( varianta incercata de mine dar nu o recomand...cand rebobinezi ii explici bobinatorului ca magnetolul  nu scoate suficienti amperi ( in amperi se masoara intensitatea, taria  curentului ).Dar daca spre exemplu tu ai un magnetou care scoate 25 amperi si il faci de 30 amperi s-ar putea sa i-ti cedeze releul, releul o sa se supraincalzeasca pana o sa se arda in cele din urma , iar daca firele de alimentare de la magnetou cele 2 faze sau 3 ( depide cum este echipat atvul tau ca este magnetou cu 2 faze, monofazat si cel mai des intalnit cu 3 faze trifazar ),  nu au o sectiune suficienta sa reziste la noii amperi "achizitionati" o sa se incalzeasca pana se topeste izolatia

Toate cele spuse mai sus sunt incercate de mine pe atv-ul meu.


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto