Jump to content



Photo

Linhai Worker 4X4


  • Please log in to reply
173 replies to this topic

#21 CHRYS

CHRYS

    R. ADMINISTRATOR

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,620 posts
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Nume real:CHRYS
  • Telefon:0724xxxxxx
  • Marca ATV:YAMAHA GRIZZLY SPECIAL EDITION
  • Numar ATV:BV

Posted 11 May 2016 - 04:56 PM

Aha... Mersi Chrys..... Da este vreo taxa de prima inmatriculare si la astea ca la masini? sau sa fiu mai explicit cat ar costa o inmatriculare sau o inregistrare? Salutam!!!

Habar nu am, costurile sunt mai multe apoximativ la fel ca cele pentru autovehicule. (banuiesc ca nu o fi si de prima inmatriculare ca parca ar fi prea de tot)

Mai bine te duci si te interesezi ca nu am cum sa iti raspund la toate intrebarile.

De obicei fiecare se bucura ca poate sa isi faca acte sa poata circula legal, cred ca esti primul care vrea sa aleaga intre inregistrare si imnatriculare pe principiul pretului.


  • 0

#22 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 11 May 2016 - 06:50 PM

Taxa de prima inmatriculare nu exista pentru atv sau moto (ped, ciclu, neciclu, etc). Si nici nu se plateste ro-vigneta.
In schimb, toate celelalte exista: identificare RAR, Carte de identitate, ITP, RCA, Talon sau atestat de functionare (sau cum s-o mai numi ala eliberat de Primarie).
Taxele si impozitele sunt mai mici pe Primarie. Acum, daca locuiesti efectiv la tara si nu ajungi la oras cu jucaria, poti sa nici nu il inregistrezi, daca te ai bine si cu politistul satului. Dar daca iesi si "la sosea" este necesar sa ai totul in regula.
  • 0

#23 Danutzu

Danutzu

    Incepator

  • Members
  • Pip
  • 40 posts
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Nume real:mihalschi danut
  • Telefon:0756355665
  • Marca ATV:Polaris

Posted 13 May 2016 - 02:10 PM

Va multumesc foarte frumos si va respect pt pierderea de timp cu mine... Am vrut sa stiu cat mai multe despre atv inainte de achizitie... Acum urmeaza sa plec in germania si la intoarcere o sa impartasesc cu voi gandurile mele despre alegerea facuta... Bafta in continuare....


  • 0

#24 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 13 May 2016 - 09:53 PM

Te asteptam si oricand apar intrebari, arunca-le si aici. Daca stim raspundem.
Mult succes!
  • 0

#25 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 16 May 2016 - 09:40 PM

Salut!Am o intrebare referitoare la Atv:cand consuma mai mult?cu 4x4 pe High sau pe 4x2 pe Low?


  • 0

#26 pitesti

pitesti

    Aventurier fricos

  • Moderatori
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3,754 posts
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Nume real:Marius
  • Telefon:0732
  • Marca ATV:CF MOTO 500A
  • Numar ATV:primul

Posted 16 May 2016 - 10:03 PM

Este insesisabil. Consuma la fel. Doar performantele sunt altele, mai bune cu 4x4.
  • 0

#27 Horia14

Horia14

    Super ATV-ist

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,715 posts
  • Gender:Male
  • Location:Medias
  • Nume real:Horia Lapadat
  • Telefon:0749331783
  • Marca ATV:CAN AM 1000 XTP
  • Numar ATV:SB 12 CJH

Posted 16 May 2016 - 10:18 PM

Salut,

Cred că întrebarea ta nu este chiar așa cum ți-ai dorit să sune, probabil că doreai să afli care este diferența dintre consumurile realizate comparativ între 4x4 față de 2x4 și Hi față de Low.

Pentru prima situație nu prea sunt diferențe, iar pentru a doua există un consum mai mare în Low deoarece raportul dintre cele două este de aproximativ 1/3 (să mă corecteze cineva dacă știe cu precizie raportul), iar în regim Low se merge când terenul este mai greu. Consumul în regim off road este destul de dificil de stabilit cu exactitate, el diferă mult de terenul aflat în față și în primul rând de starea lui de umezeală, pe același traseu făcut pe uscat sau plin de noroi consumurile vor fi uimitor de diferite.


  • 0

#28 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 17 May 2016 - 10:20 PM

Ok,multumesc!


  • 0

#29 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 23 May 2016 - 09:31 PM

Buna seara!

Am facut o poza la filtrul de aer si m-am gandit sa va o arat sa vedeti si sa imi spuneti va rog daca stiti daca ar trebui sa fie normal asa de negru,cred ca e imbibat cu ulei.Trebuie schimbat?Atv-ul are numai 1700 km.

Multumesc!O seara buna!

 

Attached Files


  • 0

#30 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 23 May 2016 - 09:58 PM

Normal e galben. Ar fi bine schimbat si inlaturata cauza imbibarii cu ulei. In carcasa filtrului de aer iti intra un furtun negru, il scoti si ii faci o prelungire undeva spre jos, unde sa nu te incurce daca mai vezi cate o picatura-doua de ulei. Dupa asta infunzi gaura din carcasa filtrului si gata.
  • 0

#31 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 24 May 2016 - 09:32 PM

Normal e galben. Ar fi bine schimbat si inlaturata cauza imbibarii cu ulei. In carcasa filtrului de aer iti intra un furtun negru, il scoti si ii faci o prelungire undeva spre jos, unde sa nu te incurce daca mai vezi cate o picatura-doua de ulei. Dupa asta infunzi gaura din carcasa filtrului si gata.

Ok,asa era filtrul cand am cumparat Atv-ul si ma gandeam ca nu e ceva in regula,deci am sa fac ce ati spus.

Oricum am vorbit cu un mecanic sa ii fac o revizie completa la Atv sa fiu sigur ca nu are nimic.

Multumesc!


  • 0

#32 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 19 June 2016 - 05:05 PM

Buna ziua!

Vreau sa va intreb daca e adevarat ce am aflat de Atv de la un mecanic care l-am pus sa ii faca o revizie:atv ul meu este 4x4 si are puntea spate asa(prima poza),pe cand ar trebui sa o aiba asa(a doua poza).Ce spuneti,e normal asa,sau a fost schimbata cu una pentru 4x2?Mecanicul a spus ca daca trag ceva mai greu cu el se poate rupe.

In urma unei inspectii a mecanicului trebuie sa schimb urmatoarele:

-ambreiaj

-bordul(optional,dar totusi il schimb)

-un simering

-ulei Motul 10w40(eu am completat cu un ulei ieftin si a spus ca trebuie ceva de calitate ca se poate strica motorul)

Costul total ajunge la aproape 500 de lei.

Inca o problema ar fi ca rotile din fata sunt blocate,asa a zis mecanicul,dar inca nu a desfacut sa vada ce ar putea fi deoarece atv-ul cand pornesc de ridica de spate,mai ales in Low si porneste destul de greu,trebuind sa-l accelerez destul de mult.

Multumesc!O zi buna!

Attached Files


  • 0

#33 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 19 June 2016 - 05:09 PM

Buna ziua!

Vreau sa va intreb daca e adevarat ce am aflat de Atv de la un mecanic care l-am pus sa ii faca o revizie:atv ul meu este 4x4 si are puntea spate asa(prima poza),pe cand ar trebui sa o aiba asa(a doua poza).Ce spuneti,e normal asa,sau a fost schimbata cu una pentru 4x2?Mecanicul a spus ca daca trag ceva mai greu cu el se poate rupe.

In urma unei inspectii a mecanicului trebuie sa schimb urmatoarele:

-ambreiaj

-bordul(optional,dar totusi il schimb)

-un simering

-ulei Motul 10w40(eu am completat cu un ulei ieftin si a spus ca trebuie ceva de calitate ca se poate strica motorul)

Costul total ajunge la aproape 500 de lei.

Inca o problema ar fi ca rotile din fata sunt blocate,asa a zis mecanicul,dar inca nu a desfacut sa vada ce ar putea fi deoarece atv-ul cand pornesc de ridica de spate,mai ales in Low si porneste destul de greu,trebuind sa-l accelerez destul de mult.

Multumesc!O zi buna!

Este ok , mai sunt linhai cu puntea asa pe spate, mi se pare ca primele modele alea 2006 asa au , si pe google sunt cu puntea spate asa , al prietenului meu are pe dreapta etrierul de frana si pe stanga alt etrier pt frana aia la maneta .


  • 0

#34 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 19 June 2016 - 08:35 PM

Al meu esti din 2007 si nu are frana la maneta,posibil si din aceasta cauza sa nu aiba etrier de frana pe dreapta.

Multumesc!


  • 0

#35 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 17 July 2016 - 02:38 PM

Buna ziua!

Revin cu o intrebare:de cand am luat atv-ul,mi se pare ca nu prea are putere,deoarece cand pornesc de pe loc pe mare o ia destul de greu,trebuie accelerat cam mult dupa parerea mea iar in marsalier imi face la fel.Pe mic nu sunt probleme,porneste foarte usor.Este vreo problema sau asa e normal?Am vazut ca gatul ala de la filtrul de aer care duce spre carburator este indoit si este invelit cu banda de izolat,se poate sa traga aer fals de acolo?Cum am mai spus,am schimbat la el si ambreajul,iar mecanicul mi-a zis ca era inchis aerul,dar eu l-am dat cum am citit aici pe forum:il strang si il desfiletez o tura si o treime(surubul),iar el l-a strans si la desfiletat 5 ture si nu mi s-a parut normal,asa ca eu l-am lasat cam in jur de 2,5 ture.

Am facut candva un test de viteza,iar maxim am prins cu el aproape 50km/h si era si oleaca la vale,pe drum drept am prins maxim 40 km/h,asta cand aerul era dat la 5 ture inapoi.Oare din cauza asta?de cand l-am modificat nu am mai incercat sa vad cat prinde.Am citit aici ca trebuie sa prinda in jur de 60-70 la ora.

Ar mai fi o problema,cand cand merg incet cu atv-ul,adica cam pana in 10-15 km /h se aude un scartait destul de puternic,nu imi pot da seama de la ce este.O sa fac in filmulet cand o sa am timp si o sa-l pun aici ca sa vedem mai exact despre ce este vorba daca isi da seama cineva. Multumesc mult!

P.s. Pana acum nu am pus poze cu atv ul din micile plimbari ale mele,dar o sa pun de acum.


  • 0

#36 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 17 July 2016 - 03:52 PM

Pfu...sunt multe informatii scrise si fara a fi punctate sunt putin amestecate.
Deci regula de baza e strangerea totala si desfiletarea surubului 2.5 ture insa poate sa fie o abatere +/- de jumate de tura in functie de necesitatea.
Acea necesitate o poti afla din puterea motorului, functionarea lui in mers sau relanti, si un mod de a te ghida foarte bun, culoarea bujiei la nivelul electrodului.
Vezi ca exista un DIY on categoria Self Service cum se face reglajul amestecului de aer la Linhai. Oricum 5 ture este prea mult iar o tura si ceva prea putin.
Daca ma tineam bine al meu Linhai urca si pana la 80 km/h insa doar pentru teste, deci oricum 40 e prea putin.
Desfa banda de pe gat si daca e fisurat comanda altul si mai vedem noutati.
Scoate bujia si pune o poza si cu ea, iar alaturat specifica nr de ture de la surub in momentul acela.
  • 0

#37 Sasha77tm

Sasha77tm

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 posts
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Have fun in the sun!
  • Nume real:Dosanu Alin
  • Telefon:0726331581
  • Marca ATV:Linhai M550 Efi
  • Numar ATV:TM80RWK

Posted 17 July 2016 - 05:39 PM

Salut,
nefiind expert, imi dau cu parerea referitor la scartaitul mentionat de tine, ca un zgomot metalic ce vine de pe spate doar in mers la viteza mica ... mi s-a spus si mie ca este "normal" pentru Linhai!

L-am avut si eu pe Aniversarul meu (2007) si il am si acum pe M550 (2016) ... Deci marca isi pastreza cateva particulariati de-a lungul anilor! Negative ...

Daca scapi totusi de zgomotul respectiv, impartaseste-ne te rog si noua solutia!

Have fun!
  • 0

#38 dr.crinel

dr.crinel

    Super Doctor

  • Super MEMBRU
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1,600 posts
  • Gender:Male
  • Location:Zalau - Salaj
  • Nume real:Crinel-Silviu
  • Telefon:Aifon
  • Marca ATV:Cf Moto X8 CF820 LE EPS
  • Numar ATV:SJ-xx-VET

Posted 17 July 2016 - 05:44 PM

Scartaitul poate fi de la discul de frana. Eu l-am rectificat odata, ca la cat e de gros...asa cat s-a putut. S-a mai imbunatatit putin situatia dupa asta.
  • 0

#39 danielgrig

danielgrig

    Experimentat

  • Members
  • PipPipPip
  • 153 posts
  • Gender:Male
  • Location:Vatra Dornei-Suceava
  • Interests:Atv-uri,tractoare
  • Nume real:Grigorescu Daniel
  • Telefon:htc
  • Marca ATV:Linhai Worker 4x4

Posted 17 July 2016 - 11:54 PM

Ok,am inteles problema cu scartaitul,dar totusi e ciudat ca la inceput cand am luat atv-ul nu a facut asa,doar dupa un timp.

Astazi am reglat aerul la 2,5 ture si am facut un test de viteza si am prins doar in jur de 40 km/h(testul a fost facut pe drum de pietris,nu pe asfalt)

Cand o sa am timp o sa desfac carburatorul si am sa il curat si o sa verific si acel cot de la filtrul de aer.

Multumesc!O seara buna!


  • 0

#40 Bashan250

Bashan250

    Avansat

  • Members
  • PipPip
  • 66 posts
  • Gender:Male
  • Nume real:Andrei
  • Telefon:0728383358
  • Marca ATV:Bashan
  • Numar ATV:B 99 ATV

Posted 19 July 2016 - 10:09 AM

Buna ziua!

Revin cu o intrebare:de cand am luat atv-ul,mi se pare ca nu prea are putere,deoarece cand pornesc de pe loc pe mare o ia destul de greu,trebuie accelerat cam mult dupa parerea mea iar in marsalier imi face la fel.Pe mic nu sunt probleme,porneste foarte usor.Este vreo problema sau asa e normal?Am vazut ca gatul ala de la filtrul de aer care duce spre carburator este indoit si este invelit cu banda de izolat,se poate sa traga aer fals de acolo?Cum am mai spus,am schimbat la el si ambreajul,iar mecanicul mi-a zis ca era inchis aerul,dar eu l-am dat cum am citit aici pe forum:il strang si il desfiletez o tura si o treime(surubul),iar el l-a strans si la desfiletat 5 ture si nu mi s-a parut normal,asa ca eu l-am lasat cam in jur de 2,5 ture.

Am facut candva un test de viteza,iar maxim am prins cu el aproape 50km/h si era si oleaca la vale,pe drum drept am prins maxim 40 km/h,asta cand aerul era dat la 5 ture inapoi.Oare din cauza asta?de cand l-am modificat nu am mai incercat sa vad cat prinde.Am citit aici ca trebuie sa prinda in jur de 60-70 la ora.

Ar mai fi o problema,cand cand merg incet cu atv-ul,adica cam pana in 10-15 km /h se aude un scartait destul de puternic,nu imi pot da seama de la ce este.O sa fac in filmulet cand o sa am timp si o sa-l pun aici ca sa vedem mai exact despre ce este vorba daca isi da seama cineva. Multumesc mult!

P.s. Pana acum nu am pus poze cu atv ul din micile plimbari ale mele,dar o sa pun de acum.

Vezi rolele de la variator , eu azi le schimb la un worker ca face la fel , invarte mult pana pleaca de pe loc .


  • 0




Vanzari ATV ATV Linhai ATV CF Moto