Linhai Worker 4X4
#141
Posted 02 February 2018 - 07:51 AM
#142
Posted 02 February 2018 - 08:29 AM
#143
Posted 02 February 2018 - 09:02 AM
Cine are zapada, are!
norocosi, deh....
#144
Posted 02 February 2018 - 10:50 AM
Are cam multa, chiar prea multa!!
Sa mai dea si la altii care nu au !
#145
Posted 02 February 2018 - 11:28 AM
la anu', si la multi ani ....poate....
#146
Posted 02 February 2018 - 11:46 PM
#147
Posted 02 February 2018 - 11:51 PM
Corect!
#148
Posted 27 February 2018 - 11:40 PM
Buna seara! La atv am avut o problema: cand incercam sa il bag in viteza caraia si nici nu intra deloc. Am desfacut capacul de plastic de la variator si am gasit rupt un arc de la ambreiaj. Intrebarea este, se mai poate pune alt arc (mai am ambreiajul vechi si as putea sa iau de la el) sau trebuie alt ambreiaj? Chestia e ca si ferodourile sunt destul de tocite..
#149
Posted 28 February 2018 - 08:22 AM
#150
Posted 03 March 2018 - 12:44 AM
Ok, deci asa o sa fac pana imi cumpar altul nou. Poate reusesc sa fac si o poza la ambreiaj pentru a se vedea gradul de uzura.
#151
Posted 05 March 2018 - 11:31 PM
Am reusit sa fac si poza de care ziceam, dupa ce am scos ambreiajul de la atv. Se pare ca e mai uzat de cat ma asteptam.
20180304_140904.jpg 120.29KB 0 downloads
20180304_140850.jpg 142.2KB 0 downloads
Aici este si un filmulet pe care l-am editat recent si l-am incarcat pe Youtube. Filmarea este de pe vremea cand utilajul era functional
https://www.youtube....UTBhkq74&t=223s
Edited by danielgrig, 05 March 2018 - 11:32 PM.
#152
Posted 31 January 2019 - 11:26 PM
Buna seara!
Nu am mai scris nimic de ceva vreme pe acest forum deoarece nu prea am mai avut timp sa intru, iar in legatura cu ATV ul totul a fost ok, am pus arcuri noi la ambreiajul ala si am mers de atunci cu el fara probleme. Acum revin cu o problema, s-au spart rulmentii la o roata fata si am cumparat altii, dar nu reusesc sa desfac piulita de sus de la amortizor ca sa ii pot inlocui. Am incercat de nenumarate ori, am dat cu WD-40, chiar am si indoit 2 chei si nu se desface, parca e sudata acolo .Aveti vreo idee cum as putea sa o desfac? Multumesc!
Mai pun niste poze cu ATV-ul pe care le-am mai facut de cand nu am mai postat.
20180124_170329.jpg 68.86KB 0 downloads
20180124_170916.jpg 43.57KB 0 downloads
20180712_162520.jpg 98.21KB 0 downloads
20190106_194613.jpg 64.56KB 0 downloads
20190107_154810.jpg 131.49KB 0 downloads
#153
Posted 31 January 2019 - 11:51 PM
Salut Daniel, mai era un pic si trecea anul de cand nu ai mai dat pe la noi ! (pot sa iti zic cred La multi ani)...........apropo cati ani acuma ?
In legatura cu intrebarea ta poti incerca cu un pistol cu impact. Din acela care se foloseste la vulanizari. (exista unele si la curent)
#154
Posted 01 February 2019 - 12:21 AM
Da, chiar ca a trecut ceva timp. Acum am 18 ani.
Daca as face rost de un pistol cu impact, cred ca o sa trebuiasca sa scot si carena fata ca am loc sa il folosesc, ceea ce e destul de greu. Eu pana acum am incercat fara sa scot carena, crezand ca o sa fie mai simplu asa, dar se pare ca nu prea este mult loc ca sa pot folosi si niste chei mai mari si mai rezistente..
#155
Posted 01 February 2019 - 07:12 AM
Eu cand am inlocuit rulmenti fata la LinHai am desfacut surubul de la pivotul de la bratul inferior(batut un pic pe brat sa poate nu iasa), am sefacut capatul de bara de pe fuzeta si dat jos etrierul de franare. Scoti planetara(dupa ce desfaci piulita) si atunci poti sa schimbi rulmentii in voie.
#156
Posted 01 February 2019 - 07:56 AM
@danielgrig, multi inainte! Acum esti major. Te pregatesti pentru permisul auto?
Am crezut ca ai uitat de noi.
#157
Posted 01 February 2019 - 09:10 AM
Da, chiar ca a trecut ceva timp. Acum am 18 ani.
La multi ani ! ....ce a mai trecut timpul, mai "alaltaieri" erai cu acel ATV micut (inaintea Linhai-ului) nu mai tin minte ce marca era.
#158
Posted 01 February 2019 - 10:48 PM
De ce vrei sa dai telescopul jos?
Eu cand am inlocuit rulmenti fata la LinHai am desfacut surubul de la pivotul de la bratul inferior(batut un pic pe brat sa poate nu iasa), am sefacut capatul de bara de pe fuzeta si dat jos etrierul de franare. Scoti planetara(dupa ce desfaci piulita) si atunci poti sa schimbi rulmentii in voie.
Am reusit sa pun rulmentul interior si fara sa scot planetara, mi-am dat seama ca intra cand ma uitam sa vad cu sa scot planetara. Am rotit la maxim de amortizor intr o parte,s-a creat ceva loc acolo si a intrat rulmentul. Chestia e ca nu am reusit sa pun si inelele alea care vin puse pe rulmenti (cred ca denumire populara e cămașă), deoarece cele vechi nu au vrut sa iasa, am batut in ele cu o surubelnita si ciocan si nimic. Sper sa nu fie o problema daca au ramas alea vechi..
Asa-i cum spune Andrei.
@danielgrig, multi inainte! Acum esti major. Te pregatesti pentru permisul auto?
Am crezut ca ai uitat de noi.
Nu , nu am uitat de acest forum. Multi inainte si dvs.!
Cat despre permis, am programare la oras in martie. Aici la noi in Suceava, intr-o localitate unde se da orasul, se asteapta 5 luni de la sala pana sa poti da orasul, atat am avut de asteptat si eu.
La multi ani ! ....ce a mai trecut timpul, mai "alaltaieri" erai cu acel ATV micut (inaintea Linhai-ului) nu mai tin minte ce marca era.
La multi ani! Imi aduc aminte bine de acel ATV, Kingway era marca
Si inca o problema cu ATV-ul, de care nu am zis: la un moment dat am ramas fara frane din cauza rulmentilor care s-au spart si au creat un joc mare la roata, eu nu am bagat de seama si am mai mers asa o vreme, pana ce l-am ridicat si am vazut ce joc mare avea roata. Am scos-o si am vazut ca lipsea o placuta de frana si atunci mi-am dat seama de ce nu mai aveam frane )
Am cumparat 2 seturi de placute si am incercat sa le pun azi. La etrierul la care era sarita placuta am reusit sa pun placutele, trebuind sa fortez pistonul sa intre inapoi. La celalalt etrier nu a mai intrat nicicum pistonul in interior si nu am reusit sa pun placutele si le-am lasat pe cele vechi. Am facut un fel de aerisire, cum a facut cineva de aici de pe forum: am desfacut cele 4 aerisitoare si am lasat un timp sa curga lichidul singur. Am incercat franele si nu tin. Se poate sa fie din cauza ca nu este uzura egala la placute, sau din alta cauza? Multumesc!
#159
Posted 02 February 2019 - 12:22 AM
#160
Posted 04 February 2019 - 12:21 AM
M am uitat mai atent la etrierul de la roata unde s-au spart rulmentii si am vazut ca e tocit, cred ca din cauza discului de frana care a avut un joc foarte mare si a reusit sa il macine. Cred ca din aceasta cauza nu mai tin franele, deoarece placutele nu se mai pot lipi de disc. M-am uitat pe internet la un etrier nou si am vazut ca este in jur de 290 de lei, ceea ce mi se pare cam mult. Momentan merg asa, ca prin livada nu am nevoie de frane )